Mandala Skrevet 14. desember 2014 #26 Skrevet 14. desember 2014 Det endte med to gaver til hver, men det er tilfeldig at det ble to på hver av dem. Ca verdi 500,- og de er fem barn.
stch85 Skrevet 14. desember 2014 #27 Skrevet 14. desember 2014 En gave, til ca 500, ungen er ikke to engang, så tenker hu blir strålende fornøyd.
Gjest thricane Skrevet 14. desember 2014 #28 Skrevet 14. desember 2014 De får en tur, med noen overnattinger på hotell og inngang til et par events. Ønsker ikke å kjøpe ting, synes det er alt for mye fokus på ting vi ikke trenger.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #29 Skrevet 14. desember 2014 En fra oss og en fra bikkja Anonymous poster hash: 5c3ff...8f7
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #31 Skrevet 14. desember 2014 Da har jeg telt over og de får 14 gaver hver😃 Anonymous poster hash: 84d3a...753
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #32 Skrevet 14. desember 2014 To barn. 3 åringen får snowracer og 8 åringen får slalomski. Får en gave hver av hverandre, kjøpt av oss voksne. Maks 300 kr. Anonymous poster hash: 3c939...e1b
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #33 Skrevet 14. desember 2014 Familien sender penger, så handler jeg fra dem også. Så jeg har gått litt i surr, men skal prøve å huske. Eldste får Sims4 fra oss, Loombands fra søsken 1 og Furby fra søsken 2. Mellomste får Lego fra LegoMovie fra oss, "solsystem" fra søsken 1 og meccano byggebilsett fra søsken 2. Yngste får sjørøverbåt fra oss, politistasjon fra søsken 1 og anleggsmaskin fra søsken 2. Julenissen kommer med Camelbak-flasker med navn på til hver, samt sokker (1), DVD (2) og søte sokker (3). Anonymous poster hash: 58be2...683
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #34 Skrevet 14. desember 2014 Gikk i surr der og, gitt. Søte sokker til 3 og lydbok til 1. 🎄 Anonymous poster hash: 58be2...683
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #35 Skrevet 14. desember 2014 Ca ti gaver hver? Og totalt 50 kanskje? Anonymous poster hash: 460bb...fb1
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #36 Skrevet 14. desember 2014 Datteren vår på 8 får gave får ca. 500-1000 h ert år. Som regel en praktisk gave/uteleke/sportsutstyr som hovedgave (kamera, koffert, rattkjelke, hodelykt er eksempler), og en leke til et par hundrelapper (f.eks. Lego, Barbie, My little Pony.) Hun får leker fra mange andre til jul, så lider ingen nød! Anonymous poster hash: 335f3...9c1
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #37 Skrevet 14. desember 2014 Ca ti gaver hver? Og totalt 50 kanskje? Anonymous poster hash: 460bb...fb1 50 gaver et barn skal åpne? Anonymous poster hash: 9879c...3f5
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #38 Skrevet 14. desember 2014 Våre to barn på 2 og 4 år får ikke gave fra oss foreldre. Får gaver fra mange andre og er ikke så opptatt av gaver enda. Anonymous poster hash: 8e0a4...c57
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #39 Skrevet 14. desember 2014 Får ikke gave av foreldrene? 4 åring? Klart en fireåring ønsker seg noe av dere? Latterlig hvordan noen lar vær å kjøpe gave til egne barn. Sjokkert. Må ikke være kostbart men altså ikke en eneste gave??? Gir du og mannen gave til hverandre da? Dere burde være mindre opptatt av gaver enn ungene. Dere kan evt bare gå å kjøpe ting til dere selv istedetfor å få i gave men dette kan ikke 4 åringen. Herregud gi nå ungene en ting med til ...: fra mamma og pappa på! Anonymous poster hash: a7378...10d
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #40 Skrevet 14. desember 2014 De får en leke hver og litt klær. Anonymous poster hash: 5faf2...389
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #41 Skrevet 14. desember 2014 Gir ikke til hverandre vi foreldrene heller nei. God jul til deg og dine Hilsen fra meg lenger opp Anonymous poster hash: 8e0a4...c57
Mandala Skrevet 14. desember 2014 #42 Skrevet 14. desember 2014 Det endte med to gaver til hver, men det er tilfeldig at det ble to på hver av dem. Ca verdi 500,- og de er fem barn. Jeg glemte at de får gave av nissen også, og en gave i romjula. Så av det vi har kjøpt inn blir det ca fire gaver da.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #43 Skrevet 14. desember 2014 De får mange pakker, små og store. Husker selv hvor stas det var med mange pakker(og jeg var takknemlig for alle) Er bare julaften en dag i året!! Anonymous poster hash: 43585...336
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #44 Skrevet 15. desember 2014 En på deling. Den koster ca 300. De er ett og fem. Anonymous poster hash: c531a...651
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #45 Skrevet 15. desember 2014 Mange kjipinger her. Er det de samme som syns det er greit å ønske seg veske hos mannen til 10000? Anonymous poster hash: e5a0e...6c0
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #46 Skrevet 15. desember 2014 Datteren min får fra oss Elsa dukke fra frost som spiller sangen "let it go" Har også kjøpt 3 kjoler med frostmotiv, frost badedrakt, frost gym/svømmebag fra ebay veldig billig. Hun får lekemat og playdoh fra lillebroren. Skal kjøpe en ting til som hun skal få fra nissen. Sønnen min får fra oss Nintendo 3ds xl, har kjøpt deksel og oppbevaringsmappe til ds på ebay billig. Fra søsteren får han Lego og fra nissen får han en turtles figur. Anonymous poster hash: 19bc0...38c
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #47 Skrevet 15. desember 2014 Hvor mange gaver får barna av dere foreldre? Hvor gamle er de og hva får de? Her får de 5 gaver hver av oss foreldre. 6 åringen får stort 3 -etasjes dukkehus, teksta cat, barbidukke, dr. Mc stuffing veske, Sofia slott. Eldste på 7 år får stort elektrisk helikopter, Lego minecraft den store pakka, teksta t-rex, ninja turtels figurer, Lego ninjago. Så blir det litt som skal kjøpes inn til julestrømpa. Anonymous poster hash: 5845f...60c Herligfred, er det rart at unger blir bortskjemte..? Jeg har også _lyst_ til å kjøpe ørten gaver, men jeg skjønner jo at det ikke går an. Her blir det to gaver fra oss foreldrene. Verktøybenk på kvelden og et puslespill til strømpa på morgenen. Anonymous poster hash: 668b3...311
Hannasbananas Skrevet 15. desember 2014 #48 Skrevet 15. desember 2014 Da har jeg telt over og de får 14 gaver hver😃 Anonymous poster hash: 84d3a...753 😳😳😳
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #49 Skrevet 15. desember 2014 Hvor mange gaver får barna av dere foreldre? Hvor gamle er de og hva får de? Her får de 5 gaver hver av oss foreldre. 6 åringen får stort 3 -etasjes dukkehus, teksta cat, barbidukke, dr. Mc stuffing veske, Sofia slott. Eldste på 7 år får stort elektrisk helikopter, Lego minecraft den store pakka, teksta t-rex, ninja turtels figurer, Lego ninjago. Så blir det litt som skal kjøpes inn til julestrømpa. Anonymous poster hash: 5845f...60c Herligfred, er det rart at unger blir bortskjemte..? Jeg har også _lyst_ til å kjøpe ørten gaver, men jeg skjønner jo at det ikke går an. Her blir det to gaver fra oss foreldrene. Verktøybenk på kvelden og et puslespill til strømpa på morgenen. Anonymous poster hash: 668b3...311 Ja det hørtes jo morsom ut gitt 😳, to gaver fra foreldrene.. Fy søren så kiipe dere er. Julaften skal være den beste dagen i året for barna med masse kos, god mat, godteri og massse gaver. Anonymous poster hash: ed84c...f05
Gjest Julia1984 Skrevet 15. desember 2014 #50 Skrevet 15. desember 2014 Hvor mange gaver får barna av dere foreldre? Hvor gamle er de og hva får de? Her får de 5 gaver hver av oss foreldre. 6 åringen får stort 3 -etasjes dukkehus, teksta cat, barbidukke, dr. Mc stuffing veske, Sofia slott. Eldste på 7 år får stort elektrisk helikopter, Lego minecraft den store pakka, teksta t-rex, ninja turtels figurer, Lego ninjago. Så blir det litt som skal kjøpes inn til julestrømpa. Anonymous poster hash: 5845f...60c Herligfred, er det rart at unger blir bortskjemte..? Jeg har også _lyst_ til å kjøpe ørten gaver, men jeg skjønner jo at det ikke går an. Her blir det to gaver fra oss foreldrene. Verktøybenk på kvelden og et puslespill til strømpa på morgenen. Anonymous poster hash: 668b3...311 Tror du virkelig barn blir bortskjemt den ene dagen?? Jeg kan fortelle deg at det er hva vi gjør de andre 364 dager i året som teller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå