moota m storebror&lillebror Skrevet 13. desember 2014 #26 Skrevet 13. desember 2014 Huff så grusomt Kondolerer så masse!! Sender mange varme klemmer ♡♡
LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. desember 2014 #27 Skrevet 13. desember 2014 Så leit å høre. Så jævlig urettferdig. Føler virkelig med deg og familien din HI, ta vare på deg selv og barna dine. Ta den tiden du trenger og bruk dine nære for støtte og trøst. Gi deg selv lov til å sørge på den måten som er riktig for deg. Varme klemmer <3
Cate Amelie Skrevet 13. desember 2014 #28 Skrevet 13. desember 2014 Så forferdelig trist, kondolerer <3
MotherOf3 Skrevet 13. desember 2014 #29 Skrevet 13. desember 2014 Kondolerer!Mistet selv pappaen min i jula for åtte år siden. Skulle ønske det skjedde i en annen tid av året. Håper du har noen som tar vare på deg<3 Gode tanker sendes deg😇
Illyrie Skrevet 13. desember 2014 #30 Skrevet 13. desember 2014 Kondolerer! Mistet selv min mor brått og uventet for 7 år siden, så vet hvordan det føles. Veldig surrealistisk. Jeg var i sjokk i nærmere et år, før jeg klarte å forstå at hun faktisk var borte for godt. Vet ikke om det er noen trøst, men jeg tror fullt og helt at det er noe fint som venter på andre siden, og at dere vil møtes igjen <3
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #31 Skrevet 13. desember 2014 Så utrolig trist! Kondolerer så mye, klem til deg! Anonymous poster hash: 9cfa2...75a
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #32 Skrevet 13. desember 2014 Kondolere... Ufattelig trist.. Klem til deg Anonymous poster hash: b29a5...377
IHHE Skrevet 14. desember 2014 #33 Skrevet 14. desember 2014 Kondolerer ❤️ Må være fryktelig vanskelig og surrealistisk. Kan ikke forestille meg hvordan det er og miste mamman sin. Gode tanker og mange klemmer til deg ❤️
Mikkemafian Skrevet 14. desember 2014 #34 Skrevet 14. desember 2014 Varme tanker til deg og dine, i denne vonde tiden.
soleia Skrevet 14. desember 2014 #35 Skrevet 14. desember 2014 Det var veldig trist å høyre. Varm klem til deg.
Iiiiik Skrevet 14. desember 2014 #36 Skrevet 14. desember 2014 Kondolerer! Håper du er sammen med noen i dag og at det har gått bra å fortelle det til barna.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #38 Skrevet 14. desember 2014 Takk for gode ord og klemmer ❤️ Har fortalt det til barna og det gikk greit. Så greit som det kan gå. Har nesten ikke sovet i natt og tankene surrer rundt alt det praktiske. Tror jeg gjør det så jeg holder tankene okkupert så jeg slipper å tenke på resten, for da kommer følelsene. Dette er helt surrealistisk.... Anonymous poster hash: 8419d...982
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #39 Skrevet 14. desember 2014 Stakkars! Føler med deg! Sorg er ulik hos alle, viktig at du har noen å snakke med! Og kanskje en venninne som kan komme innom så du har en skulder å gråte på? Ta vare på deg selv! Anonymous poster hash: e5b15...f00
Håpet ble virkelighet! Skrevet 14. desember 2014 #40 Skrevet 14. desember 2014 Kondolerer så mye, sender varme tanker din vei! Å miste en foreldre må være utrolig tøft og særlig helt uventet slik det høres ut å være for deg, vondt og røft for sjelen! Håper du klarer å skape en god jul for deg og dine nærmeste, forhåpentligvis ordner andre endel for dere? Lykke til videre, gråt og ras så mye du har behov for!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #41 Skrevet 14. desember 2014 Så utrolig trist....sender dere tanker og varme klemmer. Ta vare på hverandre og de gode minnene. Med ønske om en fredfull jul. Anonymous poster hash: 04834...3d6
Twintipp og himmelblå Skrevet 14. desember 2014 #42 Skrevet 14. desember 2014 Mine dypeste og varme tanker til deg❤️
Nissefisen Skrevet 15. desember 2014 #45 Skrevet 15. desember 2014 Kjære deg <3 Jeg begynte å gråte.. Stor klem
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2014 #46 Skrevet 24. desember 2014 Tusen takk for alle varme ord og klemmer ❤️ Har vært tøffe dager og i kveld har det vært ekstra tøft. Første julen uten min kjære mamma. Klarer fortsatt ikke forstå det.... Men jeg lagde en fin julefeiring for barnet mitt og vi har hatt en fin dag, det har vi. Ser frem til noen dager med fri fra jobb. Det skal bli deilig!! Klem tilbake til alle dere flotte mennesker! Ønsker dere alle en fortsatt god jul. Ta vare på dere selv og hverandre❤️ HI Anonymous poster hash: 8419d...982
Urwa Skrevet 24. desember 2014 #47 Skrevet 24. desember 2014 Kondolerer så masse💗 Har du søsken eller pappa som du kan snakke med? Sender masse varme tanker .
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2014 #48 Skrevet 24. desember 2014 Kondolerer. Har ikke sett denne tråden før nå, men skjønner at det må være tøft. Ønsker deg og dine en fredfylt jul videre, vet ikke hva annet å si... Kan gi deg et lite dikt da, som visstnok ble skrevet av en gammel dame og som sto i dødsannonsen hennes (vet ikke om det er sant at det var hun som hadde skrevet det, og beklager brølebokstaver...): MAN KAN GRÅTE - DET KAN MAN.GRÅTE SOM SMÅ BARN I DEN STORE SKOGEN VI ALDRI FINNER UT AV. GRÅTE FORDI VI IKKE FIKK DEN VI VILLE HA - OG FORDI VI FIKK DEN VI VILLE HA SOM IKKE LENGRE ER DEN VI VIL HA. GRÅTE FORDI VI IKKE BLIR ELSKET AV DEN VI ELSKER. GRÅTE OVER VÅR ENSOMME UNGDOM - OG OVER EN UNGDOM VI HAR MISTET, OG ALDEREN SOM SKJÆRER ANSIKTENE VÅRE I STYKKER OG LEGGER KROPPENE VÅRE ØDE. VI KAN GRÅTE OVER ET BARN VI ØNSKET OG ALDRI FIKK - OG VI KAN GRÅTE OVER DE BARN VI FIKK. VI KAN GRÅTE MEGET OVER DEM. VI KAN GRÅTE OVER AT VI ALDRI BLE DET VI DRØMTE OM Å BLI, OG OVER AT DA VI BLE DET VI DRØMTE OM, SÅ VAR DET IKKE DET VI DRØMTE OM. VI KAN GRÅTE OVER LIVET HVER GANG DET KJØRER OVER OSS - OG OVER VÅRT ULEVDE LIV OG ALLE UBRUKTE DAGER. MEN HELE TIDEN KAN VI LE OGSÅ - DET KAN VI - VI KAN LE OGSÅ Anonymous poster hash: ca880...690
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #49 Skrevet 25. desember 2014 Sender varme tanker dine veier. Anonymous poster hash: 32ccd...8b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå