Gå til innhold

Julegaven som aldri vil bli åpnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag døde min mamma ❤️ Jeg tror jeg er i sjokk. Aldri mer vil jeg kunne snakke med henne, høre henne le, si at jeg er glad i henne, småkrangle med henne, spise hennes underkokte poteter, mimre om da jeg var liten, diskutere politikk, kjenne lukten av parfymen hennes og julegaven som ligger på benken vil aldri bli åpnet.

Mamma er død. Jeg kan ikke fatte det ❤️

Anonymous poster hash: 8419d...982

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kondolerer, ta vare på hverandre i jula <3

Anonymous poster hash: c1468...14d

Skrevet

Kondolerer, ta vare på hverandre i jula <3Anonymous poster hash: c1468...14d

Tusen takk❤️

Skrevet

Kondolerer <3

Anonymous poster hash: 04e8c...0a9

Skrevet

Huff, kondolerer så mye til deg. Ta vare på hverandre i jula!

Selv mistet jeg min onkel like før jul, og gaven hadde jeg fått 2 dager i forveien. Det tok meg 4 år å åpne den pakken.

Anonymous poster hash: ea044...5b7
Skrevet

Så forferdelig trist, jeg er lei meg på vegne av familien din og deg. Å miste en mann er glad i kan føles så forferdelig grusomt. Ta vare på hverandre dere som er igjen

Skrevet

Tusen takk ❤️ Jeg kan ikke skjønne det. Det var ikke på noen måte forventet og jeg forstår ikke hvordan jeg skal reagere på dette. Kan noen fortelle meg at det ikke er sant?

All familie bor langt unna. Føler meg litt alene og tom akkurat nå.

Skrevet

Uff, dette var forferdelig leit å lese... :( Jeg føler med deg!

Skrevet

Kondolerer så mye!! Håper dere klarer å ta vare på hverandre i denne vanskelige tiden og i den forestående høytiden!!

Skrevet

Tusen takk ❤️ Jeg kan ikke skjønne det. Det var ikke på noen måte forventet og jeg forstår ikke hvordan jeg skal reagere på dette. Kan noen fortelle meg at det ikke er sant?

All familie bor langt unna. Føler meg litt alene og tom akkurat nå.

Du må ikke Være alene? Isfall får du garantert noen å være med om du skriver hvor du bor. Vi har plass. Det er ikke så mye som hjelper nå, men sender deg gode tanker.

Klem fra meg.

Anonymous poster hash: 27dcd...7de

Skrevet

Kondolerer så mye.

En god klem til deg.

Skrevet

Sender en god klem! <3

Kondolerer så mye!

Skrevet

Kjære deg HI, så leit. Kondolerer. Sender varme tanker.

Skrevet

Takk alle sammen ❤️ Går fint å være alene, men takk for tilbudet. Snakker med familie på telefon, har barna mine her (de vet ikke noe enda. skal fortelle dem i morgen) og har venner jeg kan ringe til.

Lettere å skrive enn å si ting akkurat nå.

Skrevet

Kondolerer så masse. Ta vare på hverandre ❤️ Sender deg en stor klem, dette var ufattelig vondt å lese..

Anonymous poster hash: a90f3...190

Skrevet

Kondolerer, og sender varme tanker din vei. Så trist.

Skrevet

Huff, all medfølelse til deg <3 varme tanker og gode klemmer <3

Skrevet

Kondolerer :hjertesmil:  Det er ikke alltid så enkelt å ta inn over seg når sånt skjer. Jeg håper julen blir så god den kan, og hvis du etterhvert føler behov for å få hjelp til å takle sorgen så kan du undersøke om det er seksjon for sorgstøtte i ditt distrikt(vet de har på ahus i allefall) de er veldig flinke der. stor klem til deg

Anonymous poster hash: e11ff...ed8
Skrevet

Kondolerer<3

Mistet selv mamma brått da jeg var 18. Var helt i sjokk selv - husker lite fra den første tiden etterpå.

Jeg tente mye lys, for det elsker hun. Det skjedde i jula, så det ble mye spilling av favorittjulesangen hennes..<3

Jeg hadde ikke barn da, då jeg kan ikke forestille meg hvordan det er å fortelle noe til dem.

Skjønner du er i er fullstendig sjokk nå, bare la deg selv sørge. Gråt og få ut følelser.

Selv ville jeg ikke prate med noen... Lillejuaften, i begravelsen hennes, lå jeg bare i senga å gråt mens familien satt i stua etter begravelsen. Ville bare være alene med mine egne tanker - orket ikke se de medlidende blikkene og "kondolerer", selv om folk bare mener det godt.

Vil bare gi deg en klem og bruk tiden på den måten du føler er riktig <3

Anonymous poster hash: 1b5fe...79f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...