Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #26 Skrevet 12. desember 2014 Skjerp deg selv kjerring!At du vil gi noe livsfarlig til barna dine er greit,men jeg styrer glatt unna fluor til barnet mitt fremover.For jeg er faktisk glad i barnet mitt imotsetning til deg som tydligvis ikke bryr deg om ungen din! Anonymous poster hash: 9d5a0...973 Nå må du legge deg trollmor Natta!Er hun som begynte med drittslenging,selvsagt må jeg svare da. Anonymous poster hash: 9d5a0...973 Kan ikke se at det er noen andre enn du som slenger dritt... Anonymous poster hash: e87d9...a0e Så setningen "Skjerp deg og still større krav til deg selv" er ment som posetivt?? Nei nettopp! Det er drittslenging! Anonymous poster hash: 9d5a0...973 Positivt. Anonymous poster hash: f28e9...901
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #27 Skrevet 12. desember 2014 Er det virkelig noen som tror at tannkrem på størrelse med en ert er farlig for barna??? Barna mine skal hvertfall fortsette å pusse tenna med tannkrem med fluor. Er jo ikke snakk om at de skal spise dette. Stakkars tenner som ikke får fluor Lykke til med å fortelle ettåringen min at tannkrem må for all del IKKE svelges. Anonymous poster hash: 9d5a0...973
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #28 Skrevet 12. desember 2014 Er det virkelig noen som tror at tannkrem på størrelse med en ert er farlig for barna??? Barna mine skal hvertfall fortsette å pusse tenna med tannkrem med fluor. Er jo ikke snakk om at de skal spise dette. Stakkars tenner som ikke får fluor Lykke til med å fortelle ettåringen min at tannkrem må for all del IKKE svelges. Anonymous poster hash: 9d5a0...973 Om du bruker en halv tube ved hvert tannpuss så kan jeg til en viss grad forstå hysteriet ditt..... Anonymous poster hash: 574e4...a51
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #29 Skrevet 12. desember 2014 Er det virkelig noen som tror at tannkrem på størrelse med en ert er farlig for barna??? Barna mine skal hvertfall fortsette å pusse tenna med tannkrem med fluor. Er jo ikke snakk om at de skal spise dette. Stakkars tenner som ikke får fluor Lykke til med å fortelle ettåringen min at tannkrem må for all del IKKE svelges. Anonymous poster hash: 9d5a0...973 Om du bruker en halv tube ved hvert tannpuss så kan jeg til en viss grad forstå hysteriet ditt..... Anonymous poster hash: 574e4...a51 jeg bruker lite.Barnefaren derimot fyller hele kosten med tannkrem :S Å prøver jeg å noen gang å rette på han så tar han det som kritikk å blir forbanna. Anonymous poster hash: 9d5a0...973
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #30 Skrevet 13. desember 2014 Jepp, han får fluortabl. Jeg bruker også fluorskylling. Anonymous poster hash: 50e6d...7d7
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #31 Skrevet 13. desember 2014 Fluor er ikke bra, ennå anbefaler helsesøster det... http://www.magasinet-innsyn.no/index.php/artikler/helse/item/77-fluorsvindelen Anonymous poster hash: 9d5a0...973 http://en.m.wikipedia.org/wiki/Water_intoxication Jammenmeg er vann giftig også, se link! Gir dere vann til barna?? Anonymous poster hash: 263c9...4d1
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #32 Skrevet 13. desember 2014 Fluor er ikke bra, ennå anbefaler helsesøster det... http://www.magasinet-innsyn.no/index.php/artikler/helse/item/77-fluorsvindelen Anonymous poster hash: 9d5a0...973 http://en.m.wikipedia.org/wiki/Water_intoxication Jammenmeg er vann giftig også, se link! Gir dere vann til barna?? Anonymous poster hash: 263c9...4d1 Selvsagt ikke, de får bare saft, brus eller juice.... Anonymous poster hash: 3b719...03e
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #33 Skrevet 13. desember 2014 Dere som ikke bruker fluor? Hvordan beskytte tennene mot bakterier og karies??? Vann? Lykke til etterhvert som barna gror til. Det er snakk om tannkrem på størrelse med en halv ert til de minste. Hysteri på sitt verste!! Lurer på hvordan vår generasjon overlevde? ?? Anonymous poster hash: d29b1...bb7
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #34 Skrevet 13. desember 2014 Gikk kun inn på innlegget for å kommentere "fluor tabellett" REALLY?!? Anonymous poster hash: 45e45...d11
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #35 Skrevet 13. desember 2014 Åh Gud du er virkelig naiv og dum som tror på alt du leser. Anonymous poster hash: 83986...8a4
Mamma_til_2 Skrevet 13. desember 2014 #36 Skrevet 13. desember 2014 Så hi hva mener du jeg skal gjøre med mine barns svake emalje på jekslene? Tannlegen sier fluortabletter og fluor munnskyll!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #37 Skrevet 13. desember 2014 Jeg gir fluor til barnet mitt. Det gjør jeg fordi jeg er glad i barnet mitt og ønsker henne en god helse - også tannhelse. Det er en og annen galning som kommer med fluor-er-farlig-innspill i offentligheten. Trodde det var over med han som døde her for noen år siden, men tydeligvis ikke. Anonymous poster hash: bd881...9ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå