Gå til innhold

Gir du barnet ditt fluor tabellett? Se linken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det der er bare tull og kommer fra de samme folka som mener at vaksiner er farlig. Bare svada! 

Det er riktig at fluor er giftig, men tannkrem og fluortabletter inneholder ikke fluor, den inneholder fluorid.

Endret av Novemberdama
Skrevet

Kildekritikk er en fin ting...

Anonymous poster hash: e87d9...a0e

Skrevet

Det der er bare tull og kommer fra de samme folka som mener at vaksiner er farlig. Bare svada! 

Det er riktig at fluor er giftig, men tannkrem og fluortabletter inneholder ikke fluor, den inneholder fluorid.

Fluorid inneholder sterke konsentrasjoner å har blant annet vært brukt som rottegift.

Anonymous poster hash: 9d5a0...973

Skrevet

Gi dem loff med sirup i stedet!

Da vet jeg to små som iallefall blir glade, og de heter ikke Jens!

Skrevet

Haha!

For en fantastisk artikkel! :-D denne skal jeg begynne å bruke deler av i undervisningen min, sammen med historien om hvordan California prøvde å forby dihydrogenmonoksid. :-) lenge siden jeg har lest noe så totalt humbug om mitt fagfelt!

Legg gjerne ut link til flere! :-D

Hilsen kjemilektoren :-D

Anonymous poster hash: a8d44...436

Skrevet

Alvorlig talt. Magasinet innsikt...?! Det er veldig deprimerende å tenke på at det finnes mennesker som tror noe er sant fordi det står Noe Sted På Internett. Skjerp deg og still større krav til deg selv.

Skrevet

Skjerp deg selv kjerring!

At du vil gi noe  livsfarlig til barna dine er greit,men jeg styrer glatt unna fluor til barnet mitt fremover.

For jeg er faktisk glad i barnet mitt imotsetning til deg som tydligvis ikke bryr deg om ungen din!

Skrevet

Ok.. Denne samtalen trekker jeg meg ut av. Lykke til med det hele.

Skrevet

Skjerp deg selv kjerring!At du vil gi noe  livsfarlig til barna dine er greit,men jeg styrer glatt unna fluor til barnet mitt fremover.For jeg er faktisk glad i barnet mitt imotsetning til deg som tydligvis ikke bryr deg om ungen din! Anonymous poster hash: 9d5a0...973

Nå må du legge deg trollmor :) Natta!

Skrevet

Skjerp deg selv kjerring!At du vil gi noe  livsfarlig til barna dine er greit,men jeg styrer glatt unna fluor til barnet mitt fremover.For jeg er faktisk glad i barnet mitt imotsetning til deg som tydligvis ikke bryr deg om ungen din! Anonymous poster hash: 9d5a0...973

Er hun som begynte med drittslenging,selvsagt må jeg svare da.

Skrevet

Skjerp deg selv kjerring!At du vil gi noe livsfarlig til barna dine er greit,men jeg styrer glatt unna fluor til barnet mitt fremover.For jeg er faktisk glad i barnet mitt imotsetning til deg som tydligvis ikke bryr deg om ungen din! Anonymous poster hash: 9d5a0...973

Kan ikke se at det er noen andre enn du som slenger dritt...

Skrevet

At du vil gi noe livsfarlig til barna dine er greit,men jeg styrer glatt unna fluor til barnet mitt fremover.

For jeg er faktisk glad i barnet mitt imotsetning til deg som tydligvis ikke bryr deg om ungen din!

Fluor er farlig, men det som er ennå verre er dihydrogenmonoksid som tar livet av tusenvis av mennesker hvert år. Dihydrogenmonoksid er den viktigste dødsårsaken for gutter i alderen 5-14 år på verdensbasis. Likevel er dette stoffet å få kjøpt i alle matbutikker, og det finnes i store mengder i alt vi spiser. Aller mest finner vi i frukt og grønnsaker som myndighetene mener vi skal spise mye av. Skremmende!
Skrevet

Skjerp deg selv kjerring!At du vil gi noe livsfarlig til barna dine er greit,men jeg styrer glatt unna fluor til barnet mitt fremover.For jeg er faktisk glad i barnet mitt imotsetning til deg som tydligvis ikke bryr deg om ungen din! Anonymous poster hash: 9d5a0...973

Så setningen "Skjerp deg og still større krav til deg selv" er ment som posetivt??

Nei nettopp!

Det er drittslenging!

Skrevet

Så setningen "Skjerp deg og still større krav til deg selv" er ment som posetivt??

Nei nettopp!

Det er drittslenging!

Stoooor forskjell på det og det at du påstår at hun ikke bryr seg om barna sine! Om du ikke ser det, så har du virkelig noen store mangler...

Anonymous poster hash: 574e4...a51

Skrevet

At du vil gi noe livsfarlig til barna dine er greit,men jeg styrer glatt unna fluor til barnet mitt fremover.

Fluortabletter er ikke farlig, langt ifra. Jeg vil anbefale deg å undersøke litt mer før du kommer med slike tåpelige utsagn. Google kildekritikk. Å tro på noe man leser i magasinet innsikt er bare sinnsykt.
Skrevet

Man kan faktisk dø av for mye vann. Bør vi være skeptisk til det også, gi barna saft i stedet?

Anonymous poster hash: 1ee0f...f99

Skrevet

Man kan faktisk dø av for mye vann. Bør vi være skeptisk til det også, gi barna saft i stedet?

Jeg har faktisk hørt at det er dødelig å leve :o Slutte å formere oss for å unngå det??

:P

Skrevet

Jeg har faktisk hørt at det er dødelig å leve :o Slutte å formere oss for å unngå det??

:P

OMG! Er det sant? Kan man dø av å leve???!! :panikk: 😱😱😱😩😩😩

Gjest Julia1984
Skrevet

Er det virkelig noen som tror at tannkrem på størrelse med en ert er farlig for barna??? Barna mine skal hvertfall fortsette å pusse tenna med tannkrem med fluor. Er jo ikke snakk om at de skal spise dette.

Stakkars tenner som ikke får fluor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...