Boulengerina Skrevet 12. desember 2014 #26 Skrevet 12. desember 2014 Til mer du forteller til mer måper jeg..!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #27 Skrevet 12. desember 2014 Hvor fant du egentlig denne mannen (drittungen)? Anonymous poster hash: 880e1...732
Gjest Antarctica Skrevet 12. desember 2014 #28 Skrevet 12. desember 2014 Syns faktisk også han virker syk eller forstyrra på en eller annen måte.
Gjest Antarctica Skrevet 12. desember 2014 #29 Skrevet 12. desember 2014 Når det er sagt: han har jo funnet et punkt der han "trigger" deg, og han har funnet en "alliert" (det er dessverre et lite barn, så alliansen bygger jo kun på manipulering, men han har vel ikke bedre muligheter - eller ikke bedre vett.) Så gjentar han sjokolade-gamet sitt hver dag, fordi det garantert funker. Han og hans allierte beholder alliansen (det er mamma som er dum og sier nei, pappa er snill og morsom), og han klarer å sette deg i en agitert tilstand. Hvorfor det skal være et mål, vet jeg ikke, men noen har en passiv-aggressiv taktikk. De vil ikke inn i åpen konflikt fordi det er for krevende, men får en viss tilfredsstillelse i å plage eller straffe den andre parten på passive måter. Hva omdu overrasker ham med å ikke svare som du pleier? Kjøp sjokoladen, gi henne den før han begynner å leke leken sin, og spar et par ruter i fall han likevel prøver? Gjetter jeg rett, så vil han overføre manipuleringen til et annet område. Egentlig trenger han nok profesjonell hjelp...
Hot Midget ! Skrevet 13. desember 2014 #30 Skrevet 13. desember 2014 For en jævla idiot med null hjerne!!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #31 Skrevet 13. desember 2014 Ja, han burde hatt hjelp, jeg tror egentlig ikke det er noe jeg kan gjøre som hjelper, han blåser i om jeg griner, blir sint eller lei meg, han bryr seg ikke om jeg er likegyldig eller snill heller, så det er ikke så lett.. Skulle nesten satt opp skjult kamera, og vist han i ettertid hvordan han oppfører seg, men det blir vel litt drøyt å gjøre det.. Neste gang han har en god periode igjen, skal jeg prøve å snakke med han, men jeg har jo prøvd det før, så jeg har ikke helt trua.. Anonymous poster hash: 1f7c4...d9f
Gjest Antarctica Skrevet 13. desember 2014 #32 Skrevet 13. desember 2014 Ja, han burde hatt hjelp, jeg tror egentlig ikke det er noe jeg kan gjøre som hjelper, han blåser i om jeg griner, blir sint eller lei meg, han bryr seg ikke om jeg er likegyldig eller snill heller, så det er ikke så lett.. Skulle nesten satt opp skjult kamera, og vist han i ettertid hvordan han oppfører seg, men det blir vel litt drøyt å gjøre det.. Neste gang han har en god periode igjen, skal jeg prøve å snakke med han, men jeg har jo prøvd det før, så jeg har ikke helt trua.. Anonymous poster hash: 1f7c4...d9f Tror ikke egentlig sånne folk burde ha ansvar for barn. Hun er nesten som et leketøy for ham, hvis han ikke en gang klarer å legge henne innafor 3-4 timer etter leggetid. Den manipulerende leken han driver viser også at hennes følelser ikke betyr så mye, at det ikke er viktig om hun blir skuffa o.l.
Fandens Oldemor Skrevet 13. desember 2014 #33 Skrevet 13. desember 2014 Var sammen med en som høres litt lik ut i oppførsel som han du beskriver, HI. Han likte å plage folk, han trodde det var humor. Han viste seg også å være sykelig sjalu. Har ikke bestemt meg for om han var småpsycho eller bare litt kort, men det skurret i alle fall såpass mye at jeg gikk fra han og så meg aldri tilbake. Det er jeg lettet over i dag, den "mannen" var særs manipulerende.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #34 Skrevet 13. desember 2014 Enig Pashla...Jeg vil gå så langt som å påstå at mannen mangler empati. Sånne folk evner ikke å være glad i andre enn seg selv. De bruker andre mennesker kun som brikker i et spill. Det vil ikke nytte å snakke han til fornuft og han burde absolutt ikke ha ansvar for barn. Anonymous poster hash: 5040b...f30
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #35 Skrevet 13. desember 2014 Ogsaa enig med pshla her. Denne mannen leker med deg, og utviser flere sosiopatiske trekk. Dette handler om kontroll, makt og manipulasjon, og jeg tror jeg ville ha begynt aa planlegge retretten om jeg var deg. Det viktigste blir aa dokumentere denne atferden, for om jeg var deg ville jeg aldri ha stolt paa denne mannen alene med noen som trenger hans omsorg. God klem, Anonymous poster hash: 8b155...063
Singelmamma <3 <3 Skrevet 13. desember 2014 #36 Skrevet 13. desember 2014 Du har fått gode, seriøse råd. Ta dem til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå