Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #26 Skrevet 11. desember 2014 Hva med å spørre hvilken tradisjon vegetarianeren har? Anonymous poster hash: b4a79...d55
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #27 Skrevet 11. desember 2014 Lager dere egne retter til voksne som ikke liker middagen også? Kan bli mange ulike retter om man er mange rundt bordet. Anonymous poster hash: 2f99d...07d
sug lut Skrevet 11. desember 2014 #28 Skrevet 11. desember 2014 Lager dere egne retter til voksne som ikke liker middagen også? Kan bli mange ulike retter om man er mange rundt bordet. Anonymous poster hash: 2f99d...07d Kan bare svare for meg selv: eneste anledning dette er aktuelt for min del er med en bestemt person som jeg alltid spiser med alene, og som jeg vet ikke spiser kjøtt. Det er en jeg bryr meg veldig mye om og da lager jeg noe vi begge liker. Så da er det fint å få noen nye tips. Andre voksne som ikke liker middager har jeg ingen sympati med, de får klare seg selv og svelge unna og ellers tie still.
overlord Skrevet 11. desember 2014 #29 Skrevet 11. desember 2014 Lager dere egne retter til voksne som ikke liker middagen også? Kan bli mange ulike retter om man er mange rundt bordet. Anonymous poster hash: 2f99d...07d Kan bare svare for meg selv: eneste anledning dette er aktuelt for min del er med en bestemt person som jeg alltid spiser med alene, og som jeg vet ikke spiser kjøtt. Det er en jeg bryr meg veldig mye om og da lager jeg noe vi begge liker. Så da er det fint å få noen nye tips. Andre voksne som ikke liker middager har jeg ingen sympati med, de får klare seg selv og svelge unna og ellers tie still. Det hadde jeg også gjort om det bare var oss to, men ikke når man spiser mange sammen og det er spesielle mattradisjoner knyttet til feiringen.
sug lut Skrevet 11. desember 2014 #30 Skrevet 11. desember 2014 Lager dere egne retter til voksne som ikke liker middagen også? Kan bli mange ulike retter om man er mange rundt bordet. Anonymous poster hash: 2f99d...07d Kan bare svare for meg selv: eneste anledning dette er aktuelt for min del er med en bestemt person som jeg alltid spiser med alene, og som jeg vet ikke spiser kjøtt. Det er en jeg bryr meg veldig mye om og da lager jeg noe vi begge liker. Så da er det fint å få noen nye tips. Andre voksne som ikke liker middager har jeg ingen sympati med, de får klare seg selv og svelge unna og ellers tie still. Det hadde jeg også gjort om det bare var oss to, men ikke når man spiser mange sammen og det er spesielle mattradisjoner knyttet til feiringen. Enig, men for min del er det ikke aktuelt å feire fx julaften med vedkommende, derimot kan vi gjerne ha vår egen jul før eller etter og da ville det være kult å schwinge opp med vegisterkaker en gang. Skrekken er jo at ens barn skal finne på å ta ut sitt ungdomsopprør gjennom militant veganisme.
overlord Skrevet 11. desember 2014 #31 Skrevet 11. desember 2014 Lager dere egne retter til voksne som ikke liker middagen også? Kan bli mange ulike retter om man er mange rundt bordet. Anonymous poster hash: 2f99d...07d Kan bare svare for meg selv: eneste anledning dette er aktuelt for min del er med en bestemt person som jeg alltid spiser med alene, og som jeg vet ikke spiser kjøtt. Det er en jeg bryr meg veldig mye om og da lager jeg noe vi begge liker. Så da er det fint å få noen nye tips. Andre voksne som ikke liker middager har jeg ingen sympati med, de får klare seg selv og svelge unna og ellers tie still. Det hadde jeg også gjort om det bare var oss to, men ikke når man spiser mange sammen og det er spesielle mattradisjoner knyttet til feiringen. Enig, men for min del er det ikke aktuelt å feire fx julaften med vedkommende, derimot kan vi gjerne ha vår egen jul før eller etter og da ville det være kult å schwinge opp med vegisterkaker en gang. Skrekken er jo at ens barn skal finne på å ta ut sitt ungdomsopprør gjennom militant veganisme. Jeg liker èn veggisrett. Falaffel. Det er mye potensielt fryktelig ens barn kan finne på. Jeg velger å ikke tenke på det
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #32 Skrevet 11. desember 2014 Det finnes jo mye variert i kylling å servere? Ikke akkurat jul, men likevel. Pølser, kjøttboller, osv. God erstatning for vanlig kjøtt. Og så er det mye sunnere! Anonymous poster hash: b78c1...6b8
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #33 Skrevet 11. desember 2014 Det finnes jo mye variert i kylling å servere? Ikke akkurat jul, men likevel. Pølser, kjøttboller, osv. God erstatning for vanlig kjøtt. Og så er det mye sunnere! Anonymous poster hash: b78c1...6b8 😂 Anonymous poster hash: 772b1...c77
beef sister Skrevet 11. desember 2014 #34 Skrevet 11. desember 2014 http://www.bbcgoodfood.com/recipes/2295/moroccan-spiced-pie Denne er veldig god, men jeg vet ikke om den er julete. Det avhenger vel av hva man mener at ting må smake for å være jul.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #35 Skrevet 11. desember 2014 Det finnes jo mye variert i kylling å servere? Ikke akkurat jul, men likevel. Pølser, kjøttboller, osv. God erstatning for vanlig kjøtt. Og så er det mye sunnere! Anonymous poster hash: b78c1...6b8 Fnis... Anonymous poster hash: b34fe...233
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #36 Skrevet 11. desember 2014 Lager dere egne retter til voksne som ikke liker middagen også? Kan bli mange ulike retter om man er mange rundt bordet. Anonymous poster hash: 2f99d...07d Kan bare svare for meg selv: eneste anledning dette er aktuelt for min del er med en bestemt person som jeg alltid spiser med alene, og som jeg vet ikke spiser kjøtt. Det er en jeg bryr meg veldig mye om og da lager jeg noe vi begge liker. Så da er det fint å få noen nye tips. Andre voksne som ikke liker middager har jeg ingen sympati med, de får klare seg selv og svelge unna og ellers tie still. Det hadde jeg også gjort om det bare var oss to, men ikke når man spiser mange sammen og det er spesielle mattradisjoner knyttet til feiringen. Enig, men for min del er det ikke aktuelt å feire fx julaften med vedkommende, derimot kan vi gjerne ha vår egen jul før eller etter og da ville det være kult å schwinge opp med vegisterkaker en gang. Skrekken er jo at ens barn skal finne på å ta ut sitt ungdomsopprør gjennom militant veganisme. Hehe, om det er skrekken så skjønner jeg at du har noen veldig snille barn Anonymous poster hash: 38c6e...07f
Jippipippi Skrevet 12. desember 2014 #37 Skrevet 12. desember 2014 Hvis jeg inviterer gjester lager jeg noe alle kan spise! Vi har endel venner som ikke tåler div(egg, melk, mel osv). Så lenge en vet om det, så er det null stress! Det kalles høflighet! Kjenner ingen vegetetianere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå