GĂ„ til innhold

Fy fan!😡NRK1.

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei, men de som vil bruke det bruker det uansett. I en ideel verden kan man sikkert forby bruken, men i praksis er det en utopi.

Enig, jeg tenker at Ä forby pelsoppdrett her til lands vil bare Þke etterspÞrselen etter utenlandsk pels og en nÊring vi overhodet ikke har kontroll over. Norge mÄ ta ansvar for sin egen pelsdyrnÊring og fÄ kontroll pÄ oppdrettene, det mÄ bli strengere regler og krav til oppdrett samt hyppigere tilsyn og strengere straffer for mislighold.

Da kan vi velge Ă„ forby import.

SÄ vi skal ha en forbudsstat? Enda folk Þnsker pels, sÄ skal det forbys? BÄde import og produksjon? Da kommer det til Ä ende opp pÄ det illegale markedet. Det viktigste er Ä ta kontroll. Det er min mening.

Du vrir pÄ det jeg sier ;) Hvorfor skal vi ikke forby import og produkjson av lidelse? Det er jo flere land som gjÞr akkurat dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan man se den pÄ nettet? Evt. hvor?

Anonymous poster hash: 5d8e3...e7f

Skrevet

Men alle dere som forsvarer pelsdyrnÊringen: mener dere oppriktig at det er greit at dyr lever under slike forhold i Norge? At det er helt okei av dyr fÄr Þyne og Þrer bitt av, at de ikke fÄr nok plass, at de fÄr deformerte fÞtter, og at de spiser av hverandre? Tenker dere, "tja, det er jo greit, det." Jeg forstÄr det ikke.

Nei, det er helt uakseptabelt. Det er kjempefint at slikt blir oppdaget, de som driver pÄ denne mÄten bÞr fradÞmmes retten til Ä ha dyr for all fremtid.

Til og med pelsdyrnÊringen selv fordÞmmer slikt dyrehold. http://www.ta.no/__Mange_er_fly_forbannet-5-50-13655.html

Skrevet

Men alle dere som forsvarer pelsdyrnÊringen: mener dere oppriktig at det er greit at dyr lever under slike forhold i Norge? At det er helt okei av dyr fÄr Þyne og Þrer bitt av, at de ikke fÄr nok plass, at de fÄr deformerte fÞtter, og at de spiser av hverandre? Tenker dere, "tja, det er jo greit, det." Jeg forstÄr det ikke.

Nei, det er helt uakseptabelt. Det er kjempefint at slikt blir oppdaget, de som driver pÄ denne mÄten bÞr fradÞmmes retten til Ä ha dyr for all fremtid.

Til og med pelsdyrnÊringen selv fordÞmmer slikt dyrehold. http://www.ta.no/__Mange_er_fly_forbannet-5-50-13655.html

Ja, det er helt uakseptabelt. Jeg har sett filmen og mener at Ä pÄfÞre dyr slike lidelser som vi ser i filmen ikke kan forklares, unnskyldes eller rettferdiggjÞres pÄ noen som helst mÄte. At dyr skal mÄtte lide pÄ denne mÄten for at rike folk skal fÄ vise andre hvor mye penger de har, er perverst og ondt. Legg ned pelsdyrnÊringen!

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...