Gå til innhold

Hva synes dere om de som har pyntet ferdig til jul allerede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir lei meg av visse som skriver her. Vi har pynta ferdig fordi mitt lille barn har kreft og må tilbringe noe av desember og julen på sykehus for behandling . Gå ett par dager i mine sko og tenk lenger enn nesa rekker. 😔😔😔

Anonymous poster hash: 7e6fc...31f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at de som pynter tidlig har en BMI langt over normalen! De spiser godterier og kaker og drikker julebrus fra november til januar. De slanke pynter på lille julaften og kaster ut skræpet 2.januar!

Altså:tjukkaser pynter tidlig og velter seg i kalorier en mnd i strekk (fordi vi elsker jul og da skal vi koooooooose oss)

Slankisser hater jul,pynter minst mulig og hiver julen ut før noen rekker å si godt nyttår. De spiser julemat i tre dager og trener resten av romjula!

Har jeg rett!?

Anonymous poster hash: 3910d...746

Nei. Jeg er feit, elsker jul og koooooser meg, men pynter lille julaften. Julebrusen er dessuten forbeholdt julaften til første nyttårsdag, med unntak av en liten smaksprøve den dagen jeg kooooser meg med å pakke inn gaver. ;)

Anonymous poster hash: cb8cd...7a7

Skrevet

Masse rødt, nisser og juletre?

Anonymous poster hash: 0e20a...e97 [/acron

Bryr meg ikke.

Anonymous poster hash: e3c77...10c

Skrevet

Kjenner heldigvis ingen som pynter lenge før jul

Anonymous poster hash: ac32b...b02

Skrevet

Kjenner heldigvis ingen som pynter lenge før jul

Anonymous poster hash: ac32b...b02

Hvorfor heldigvis

Anonymous poster hash: e85d7...6fd

Skrevet

Tenker vel ingenting om folk har pyntet nå eller ikke....

Skrevet

Jeg tenker at de som pynter tidlig har en BMI langt over normalen! De spiser godterier og kaker og drikker julebrus fra november til januar. De slanke pynter på lille julaften og kaster ut skræpet 2.januar!

Altså:tjukkaser pynter tidlig og velter seg i kalorier en mnd i strekk (fordi vi elsker jul og da skal vi koooooooose oss)

Slankisser hater jul,pynter minst mulig og hiver julen ut før noen rekker å si godt nyttår. De spiser julemat i tre dager og trener resten av romjula!

Har jeg rett!?

Anonymous poster hash: 3910d...746

Nei

Skrevet

det er opp til hver enkelt tenker jeg, jeg har ikke gjort det,men pynter nok med juleting til søndagen :) og juletre kommer ikke opp før 21 desember, vil ikke bli lei

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Jeg skjønner ikke poenget med å pynte til jul lenge før jul, men hver sin smak. 

Gammel og konservativ som jeg er, så kommer ikke julepynten her i huset fram før tidligst lille julaften. Men så har vi jul hele jula også, fram til 20. dag jul. ;-)

Jeg har sikkert nok annet å bry hodet mitt med enn å irritere meg over noe som ikke vedkommer meg. 

Skrevet

Her kommer jula opp 1.des og blir kastet ut 1.januar. Jultreet er pyntet, MEN jeg spiser da ikke godteri, snacks og kaker om kveldene. Herregud....hva folk skal bry seg med!! Elsker julen og vil ha det hele mnd og lengter etter Love Actually, Home Alone og Hjelp det er juleferie. Da er det virkelig jul :D

Skrevet

Folk har forskjellige vaner. For noen er det naturlig å pynte til første søndag i advent og rydde vekk jula 3. juledag. Andre pynter lille julaften og kaster ut jula 13.januar. Hver sin smak! Er det så nøye da?

Skrevet

Skjønner godt at folk pynter tidlig så de kan nyte lenge, desember forsvinner fort! Jeg har begynt å pynte, treet kommer opp i helgen. Tar tid å pynte til jul, så liker å ha det noen uker!!

Anonymous poster hash: da175...747

Skrevet

Jeg tenker ikke så mye på det..fint for dem kanskje?😊Juletreet skal ikke pyntes før 22.desember her i heimen hvertfall, men det har delvis å gjøre med tidsskjemaet vårt og det faktum at vi har to katter...Har ikke så lyst å ha et stivpyntet juletre stående alene om dagene mens vi ennå er på jobb med kattene inne....Vi får heller ha det stående pyntet mens vi er mye hjemme på dagtid i juleferien!😉 Men se blir vel sikkert litt lei av jula siden endel har startet pyntinga i slutten av november...

Anonymous poster hash: e347e...4d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...