Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Masse rødt, nisser og juletre? Anonymous poster hash: 0e20a...e97
FrkKværner Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 Har ingen mening om folk basert på om de har pyntet juletreet eller ikke. Folk gjør som de vil, hvorfor skal jeg bry meg om det?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 De syns vel det er koselig da Anonymous poster hash: 40bb7...60d
Elsker livet Skrevet 9. desember 2014 #4 Skrevet 9. desember 2014 Jeg tenker de liker rød julepynt i motsetning til meg.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #5 Skrevet 9. desember 2014 Tenker at de er psykopater og sannsynligvis pedofile. Eh HI da, nå må du komme deg ut på jobb så du slipper å se på slike bagateller 👍 Anonymous poster hash: b91be...6b7
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #6 Skrevet 9. desember 2014 Her er det bare juletreet som mangler. Slik er det alltid hos oss. Skal vi rekke alt så må vi ta det i starten av desember. For med bursdag og mange avsluttninger så prioriterer vi å pynte tidlig, og så kose oss resten. Det tar ikke av med julepynt her i huset, men ungene er fornøyde og det er vi voksne også. For oss er det jul. Men julepynt syns jeg ikke noe om før 1søndag i advent eller 1des. Før det så er det høst og da skal det ikke være jul. Her forsvinner jula i romjula somregel. For da starter bursdagsreset igjen, hatt noen dager fri fra bursdager, feiret en høytid og da er det bbarmebursdager på rekke og rad. Deilig å fåhuset normalt igjen når 1januar kommerr. Anonymous poster hash: a06ac...988
IreneUtålmodig Skrevet 9. desember 2014 #7 Skrevet 9. desember 2014 Er det ikke normalt å pynte allerede da? Her er alt fremme unntatt treet
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #8 Skrevet 9. desember 2014 Jeg synes det er rart og tenker at de ikke er så nøye på forberedelsene som vi er. For oss er det å rydde og vaske til bunds en viktig del av juleforberedelsene, men det plager meg ikke at andre gjør det på en annen måte enn oss så lenge jeg slipper å besøke dem disse ukene. Anonymous poster hash: d0a30...9d8
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #9 Skrevet 9. desember 2014 Jeg synes det er rart og tenker at de ikke er så nøye på forberedelsene som vi er. For oss er det å rydde og vaske til bunds en viktig del av juleforberedelsene, men det plager meg ikke at andre gjør det på en annen måte enn oss så lenge jeg slipper å besøke dem disse ukene. Anonymous poster hash: d0a30...9d8 Hehe så du mener folk ikke kan ha vasket ferdig fordi de har pyntet nå? Julevaska her var ferdig i november. Skrubbet hele huset, og pyntet unntatt juletreet. Anonymous poster hash: b91be...6b7
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #10 Skrevet 9. desember 2014 Jeg synes det er rart og tenker at de ikke er så nøye på forberedelsene som vi er. For oss er det å rydde og vaske til bunds en viktig del av juleforberedelsene, men det plager meg ikke at andre gjør det på en annen måte enn oss så lenge jeg slipper å besøke dem disse ukene. Anonymous poster hash: d0a30...9d8 Hehe så du mener folk ikke kan ha vasket ferdig fordi de har pyntet nå? Julevaska her var ferdig i november. Skrubbet hele huset, og pyntet unntatt juletreet. Anonymous poster hash: b91be...6b7 Selvfølgelig er det mulig, jeg kjenner bare ingen som gjør det på den måten. De jeg kjenner som tar fem pynten tidlig gjør ikke mer enn vanlig helgerengjøring til jul. Dermed er det det jeg forventer hvis jeg ikke vet noe annet om folk enn at de pynter tidlig. Anonymous poster hash: d0a30...9d8
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #11 Skrevet 9. desember 2014 Jeg synes det er rart og tenker at de ikke er så nøye på forberedelsene som vi er. For oss er det å rydde og vaske til bunds en viktig del av juleforberedelsene, men det plager meg ikke at andre gjør det på en annen måte enn oss så lenge jeg slipper å besøke dem disse ukene. Anonymous poster hash: d0a30...9d8 Hehe så du mener folk ikke kan ha vasket ferdig fordi de har pyntet nå? Julevaska her var ferdig i november. Skrubbet hele huset, og pyntet unntatt juletreet. Anonymous poster hash: b91be...6b7 Selvfølgelig er det mulig, jeg kjenner bare ingen som gjør det på den måten. De jeg kjenner som tar fem pynten tidlig gjør ikke mer enn vanlig helgerengjøring til jul. Dermed er det det jeg forventer hvis jeg ikke vet noe annet om folk enn at de pynter tidlig. Anonymous poster hash: d0a30...9d8 Da hadde de sikkert ikke vasket i utgangspunktet heller om de hadde pyntet 23 desember 😊. Eller kanskje de har det skinnende rent hele året for alt jeg vet 😉 Anonymous poster hash: b91be...6b7
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #12 Skrevet 9. desember 2014 Jeg synes det er rart og tenker at de ikke er så nøye på forberedelsene som vi er. For oss er det å rydde og vaske til bunds en viktig del av juleforberedelsene, men det plager meg ikke at andre gjør det på en annen måte enn oss så lenge jeg slipper å besøke dem disse ukene. Anonymous poster hash: d0a30...9d8 Hehe så du mener folk ikke kan ha vasket ferdig fordi de har pyntet nå? Julevaska her var ferdig i november. Skrubbet hele huset, og pyntet unntatt juletreet. Anonymous poster hash: b91be...6b7 Selvfølgelig er det mulig, jeg kjenner bare ingen som gjør det på den måten. De jeg kjenner som tar fem pynten tidlig gjør ikke mer enn vanlig helgerengjøring til jul. Dermed er det det jeg forventer hvis jeg ikke vet noe annet om folk enn at de pynter tidlig. Anonymous poster hash: d0a30...9d8 Du besøker ikke sånne folk resten av året heller da? Anonymous poster hash: 013e5...2d7
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #13 Skrevet 9. desember 2014 Begynner adventstiden med engler, så kommer meg og mer ut over ukene. Nå er gardiner og nisser begynner å titte frem. Alt skal ut uten om juletreet det skal opp enten lille julaften eller bittelille. Ingen er så perfekt som deg vet du hi! Anonymous poster hash: 863c4...1f2
nasse nøffen Skrevet 9. desember 2014 #14 Skrevet 9. desember 2014 Jeg har pyntet alt, tilogmed treet er på plass... weeeeee =) jeg elsker jul og julepynt. Jeg vasker hele året ellers, så det er ikke noe ekstra å ta. Har aldri skjønt greia med å vaske kjøkkenskaper i julestria. Jeg gjør det på sommeren jeg, når jeg kan lufte og virkelig skumme med såpa, og det er lyst lenge..... Hvorfor gjøre alt på en tid hvor det er mørkt hele tiden, og man har andre ting å drive med...
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #15 Skrevet 9. desember 2014 Tenker overhodet ikke noe om det! Finnes da ingen regler om sånn 😜 Nyt julen og ikke tenk så mye på alle andre! Anonymous poster hash: 816c9...ad9
Hjertefru Skrevet 9. desember 2014 #16 Skrevet 9. desember 2014 Tenker vel ikke noe annnet enn at de er litt påvirka av at handelsstanden pynter i november. Når jeg var lita var det ingen som pyntet i beg av desember, så min teori er at for tidlig pynting er et fenomen som har spredd seg fra butikker ol. Men nå er det jo nesten det som er blitt normalt. Bare jeg som er fossil som bare har advents stjerne og stake oppe...
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #17 Skrevet 9. desember 2014 Jeg synes det er rart og tenker at de ikke er så nøye på forberedelsene som vi er. For oss er det å rydde og vaske til bunds en viktig del av juleforberedelsene, men det plager meg ikke at andre gjør det på en annen måte enn oss så lenge jeg slipper å besøke dem disse ukene. Anonymous poster hash: d0a30...9d8 Hehe så du mener folk ikke kan ha vasket ferdig fordi de har pyntet nå? Julevaska her var ferdig i november. Skrubbet hele huset, og pyntet unntatt juletreet. Anonymous poster hash: b91be...6b7 Selvfølgelig er det mulig, jeg kjenner bare ingen som gjør det på den måten. De jeg kjenner som tar fem pynten tidlig gjør ikke mer enn vanlig helgerengjøring til jul. Dermed er det det jeg forventer hvis jeg ikke vet noe annet om folk enn at de pynter tidlig. Anonymous poster hash: d0a30...9d8 Herregud, for en skam. Tenk at de ikke skrubber ned huset til jul, hva vil folk tro........... Anonymous poster hash: e85d7...6fd
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #18 Skrevet 9. desember 2014 Hvis jeg skulle mene noe om folk basert på når de pynter hadde jeg blitt skikkelig sliten. Det spiller ingen trille for meg om de så pynter i juli. Skjønner ikke greia med å pynte før desember, men det er jo meg. Anonymous poster hash: 54273...6b1
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #19 Skrevet 9. desember 2014 Jeg synes det er rart og tenker at de ikke er så nøye på forberedelsene som vi er. For oss er det å rydde og vaske til bunds en viktig del av juleforberedelsene, men det plager meg ikke at andre gjør det på en annen måte enn oss så lenge jeg slipper å besøke dem disse ukene. Anonymous poster hash: d0a30...9d8 Hehe så du mener folk ikke kan ha vasket ferdig fordi de har pyntet nå? Julevaska her var ferdig i november. Skrubbet hele huset, og pyntet unntatt juletreet. Anonymous poster hash: b91be...6b7 Selvfølgelig er det mulig, jeg kjenner bare ingen som gjør det på den måten. De jeg kjenner som tar fem pynten tidlig gjør ikke mer enn vanlig helgerengjøring til jul. Dermed er det det jeg forventer hvis jeg ikke vet noe annet om folk enn at de pynter tidlig. Anonymous poster hash: d0a30...9d8 Herregud, for en skam. Tenk at de ikke skrubber ned huset til jul, hva vil folk tro........... Anonymous poster hash: e85d7...6fd Jeg har da ikke sagt at det er galt eller noen skam, bare at de gjør det på en annen måte enn oss. Vaskingen og ryddingen har ingenting å si for meg, men jeg liker ikke å feire jul på forskudd og det har jeg følelsen av at jeg gjør hvis jeg er på besøk hos noen som har julepyntet hus tidlig i desember. Anonymous poster hash: d0a30...9d8
sug lut Skrevet 9. desember 2014 #20 Skrevet 9. desember 2014 De er på lista over de mangemangeMANGE jeg ikke har en eneste tanke om.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #21 Skrevet 9. desember 2014 Jeg liker ikke smålige, slemme, selvopptatte, navlebeskuende og sure mennesker. Folk som pynter til jul whenever/whatever, kan jeg ikke se at automatisk havner i noen av disse kategoriene, så da synes jeg egentlig ikke noe spesielt om dem før jeg lærer dem bedre å kjenne. Anonymous poster hash: 912ab...9bd
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #22 Skrevet 9. desember 2014 Sånne som meg? Jeg elsker julepynt og det blir for lite med julepynt i 1-2 uker. Her kommer pynten frem første søndag i advent. Juletreet pyntes noen dager før julaften. Anonymous poster hash: af4b3...70d
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #23 Skrevet 9. desember 2014 Jeg tenker at de som pynter tidlig har en BMI langt over normalen! De spiser godterier og kaker og drikker julebrus fra november til januar. De slanke pynter på lille julaften og kaster ut skræpet 2.januar! Altså:tjukkaser pynter tidlig og velter seg i kalorier en mnd i strekk (fordi vi elsker jul og da skal vi koooooooose oss) Slankisser hater jul,pynter minst mulig og hiver julen ut før noen rekker å si godt nyttår. De spiser julemat i tre dager og trener resten av romjula! Har jeg rett!? Anonymous poster hash: 3910d...746
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #24 Skrevet 9. desember 2014 Jeg tenker at de som pynter tidlig har en BMI langt over normalen! De spiser godterier og kaker og drikker julebrus fra november til januar. De slanke pynter på lille julaften og kaster ut skræpet 2.januar! Altså:tjukkaser pynter tidlig og velter seg i kalorier en mnd i strekk (fordi vi elsker jul og da skal vi koooooooose oss) Slankisser hater jul,pynter minst mulig og hiver julen ut før noen rekker å si godt nyttår. De spiser julemat i tre dager og trener resten av romjula! Har jeg rett!? Anonymous poster hash: 3910d...746 Hva med meg som pynter lille julaften, men lar pynten være fremme til 20. dag jul? Anonymous poster hash: d0a30...9d8
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #25 Skrevet 9. desember 2014 Du er bare lat.. Anonymous poster hash: 3910d...746
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå