Gå til innhold

Mor vil kjøpe iphone til 9-åringen

Anbefalte innlegg

Skrevet

5f3, hvorfor tror du at du vet NOE som helst om oss? Moren var utro i nesten ett år, nektet i mange måneder før hun endelig innrømmet det. Og det godtok naturligvis ikke mannen min. Så blir for dumt at han ikke skal ha er ord med i laget fordi han stakk fra henne. Og lær deg å lese.. Har aldri sagt at JEG bestemmer det, men at FAREN burde være med å bestemme. På samme måte som jeg og pappaen til mitt barn tar avgjørelser sammen. Ditt dumme nek, hva feiler det deg endelig? Tar du det så personlig at vi ikke synes vår 9-åring er moden nok til å ha en iphone?

Hi

Anonymous poster hash: dc680...3b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ef5 - greit nok, men jeg synes nok det er best hvis begge foreldrene er enige. Men da kan hun ha iphonen hos moren sin. Problem løst :) hi

Anonymous poster hash: dc680...3b2

Skrevet

Det har da virkelig du null, nix og nada med. Hva mor kjøper til sitt barn er hennes valg. Faren har heller ingenting med hva mor kjøper til sitt barn så lenge han ikke bor med far. Det privilegiet mistet han når han flytte vekk fra mor. Hvem tror du egentlig at du er? Tror du virkelig at DU har noe som helst du skulle sagt over dette barnet? Nei kjære vene jeg må da bare le. Ikke tro at du bestemmer noenting over et barn som ikke engang er ditt!

Her har forresten både 5 åringen og 7 åringen iPhone, dette bestemte både jeg og faren sammen. Vet du hvorfor vi var to om det? Jo fordi vi bor sammen. Anonymous poster hash: 7a204...5f3

Iphone til en 5-åring!!!!?!?????

Folk er gærne!

Når og til hva bruker en 5-åring iphone?

Anonymous poster hash: 53f14...1b5

Skrevet

Huff, det der kommer til å bli en utakknemlig egoistisk ungdom :P Gi IPhone i den alderen??

Anonymous poster hash: 4a93f...a7b

Skrevet

En iPhone er en personlig gjenstand der man har bilder, musikk, filmer, sms-korrespondanse med venninner... Den fungerer for mange som dagbok. Om jenta har fått en iPhone av moren sin (med sperre for nettaktiviteter) er det helt urimelig at dere skal tvinge henne til å legge den igjen hos moren for å vinne en prinsippsak. Men kjør på. Viktigst å vinne.

Skrevet

Min sønn i 3.klasse har iphone. Vi har nå satt barnefilter på både ipad og iphone vi. Det går fint an  :huh:

har kontantkort, så det er nesten alltid tomt på hans telefon, om man sitter oppi svingen og ser på youtube, så varer ikke pengene lenge. 

Anonymous poster hash: 05275...df5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...