Gå til innhold

Mannen klarer ikke å lukke dolokket!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg blir så irritert! Selv 4 og 6 åringen lukker lokket etter seg.

Og nå snakker jeg ikke om setet, men selve lokket. Jeg har tatt det opp såååå mange ganger, hvor uhygenisk det er å dra ned i doen, uten at lokket er igjen. Bakterier som spres utover hele badet!

Ja, jeg vet at jeg ikke burde irritere meg over en sånn filleting, men det er bare ekkelt!

Anonymous poster hash: bf72e...256

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må han jo bare lære seg! Det er ikke så vanskelig. Heng opp lapp på badet med "lukk lokket før du trekker ned" og ha den hengende til han har lært.

Her irriterer jeg meg over det samme når svigerfar er på besøk. Utrolig ekkelt å skylle ned med åpent lokk. Men mannen nekter meg å ta det opp med svigerfar!

Anonymous poster hash: 799f2...0a4

Skrevet

Vel, visse ting lærer mannfolk aldri, og visse ting lærer kvinnfolk aldri. Må leve med det!

Anonymous poster hash: 0bc9d...bc7
Skrevet

Hvem pokker lukker dolokket da? 😮 bakterier som flyr, javisst. Det er antagelig flere bakterier i tannkosten eller på kjøkkenbenken din. For ikke å snakke om mobilen!

Folk som ikke legger ned ringen kan jeg noen ganger rynke på nesa over (fordi ringen ofte ikke er så ren og pen på undersiden), men dolokket står åpent til enhver tid og ingen har dødd av det enda.

Skrevet

Bakterier over hele badet? Hjelpes

Anonymous poster hash: 469f9...19c

Skrevet

Kjøpe et sånt dolokk som går sakte ned selv når man bare slipper det? Det har vi siden vi har tilfeldigvis og da er det bare å gi lokket et lite dytt, kjempe lett.

Er faktisk anbefalt å ha tannbørstene et par meter unna doen. 

Anonymous poster hash: 7d816...5d3
Skrevet

Man har vel do og bad adskilt fra hverandre? Jeg hadde aldri kunnet bo i en bolig med do og bad i samme rom!

Anonymous poster hash: 0863b...ad9
Skrevet

Jøss, trekker alltid ned med lokket oppe jeg... Aldri tenkt over at det er spesielt uhygenisk...

Alt man lærer en helt vanlig mandagskveld på DIB ;)

Skrevet

Kjøpe et sånt dolokk som går sakte ned selv når man bare slipper det? Det har vi siden vi har tilfeldigvis og da er det bare å gi lokket et lite dytt, kjempe lett.

Er faktisk anbefalt å ha tannbørstene et par meter unna doen.

Anonymous poster hash: 7d816...5d3

Alle våre dolokk har softclose (går ned bare man gir det et lite dytt)

Hjelper ikke!

Anonymous poster hash: bf72e...256

Gjest Antarctica
Skrevet

Min klemmer midt på kaviartuben også. Burde hive ham på huet og rævva ut!

Skrevet

du får nok gå fra ham.

Anonymous poster hash: e1b84...86f
Skrevet

Min klemmer midt på kaviartuben også. Burde hive ham på huet og rævva ut!

Min og! Og tømmer den uten å kaste den så jeg plutselig finner 3-4 tomme kaviar i kjøleskapet og ingen fulle! Jeg har søkt separasjon nå..

Det toppet seg helt da håndkleet mitt lå på gulvet så jeg måtehold våt og kald å hente nytt fordi han brukte mitt!

Hadde han i tillegg latt dolokket ståttopp hadde jeg gått på dagen og nektet samvær,

Eller forresten det gjør han jo og vi lever forsåvidt ganske godt..

Skrevet

Hvem pokker lukker dolokket da? bakterier som flyr, javisst. Det er antagelig flere bakterier i tannkosten eller på kjøkkenbenken din. For ikke å snakke om mobilen!

Folk som ikke legger ned ringen kan jeg noen ganger rynke på nesa over (fordi ringen ofte ikke er så ren og pen på undersiden), men dolokket står åpent til enhver tid og ingen har dødd av det enda.

Renslige mennesker lukker dolokket.

Anonymous poster hash: 1c5da...9dd

Skrevet

Synes det er morsomt å lese kommentarer fra voksne folk, som ; "sånt gjør MAN ikke" og "renslige mennesker lukker dolokket".. For ikke å snakke om "MAN har da ikke bad og do på samme rom?"

Her får MAN jammen passet sitt påskrevet kan MAN si..

Anonymous poster hash: c78a7...df2

Skrevet

Så lenge man lukker lokket, før en trekker ned, så er det ikke noe problem med do på samme rom som badet. Høres veldig upraktisk ut å måtte besøke 2 rom for å morren/kvelds stellet.

Anonymous poster hash: 8f55c...270
Skrevet

Hvem pokker lukker dolokket da? bakterier som flyr, javisst. Det er antagelig flere bakterier i tannkosten eller på kjøkkenbenken din. For ikke å snakke om mobilen!

Hysteriske mennesker lukker dolokket i frykt for bakterier.

Rart det er krig i verden 😛

Skrevet

Rart det er krig i verden

Lik det eller ei, det ER rensligere å legge ned dolokket.

Det å lukke dolokket anser jeg faktisk som like selvfølgelig som å vaske hendene. Man er ikke hysterisk fordi man er renslig.

Og PS: Det er mer bakterier på en tannbørste oppbevart på et baderom hvor folk drar ned i do uten å lukke først.

Forstår ikke tankegangen... Neida, ingen har dødd av det, men det betyr ikke at man er hysterisk fordi man ikke vil ha avføringsbakterier på tannbørsten sin altså...

Skrevet

Min har lært :) 😍

Det er ekkelt! Se for dere måten det skjer på!

Du tisser, tørker, reiser deg, skyller ned, vannet kommer ovenfra og ned i do, SPLÆSJ, da fyker det vann og basselusker opp! Tisset ditt rett og slett, rett til værs, hårbørst, radio, tannbørst, ungen på gulvet, ansiktet ditt og dopapiret, da tørker du deg med forrige manns tiss da! For tenk!!!!

Anonymous poster hash: b6de8...a60

Skrevet

Rart det er krig i verden

Beklager, men jeg vil heller være hysterisk enn grisete.

Skrevet

Man har vel do og bad adskilt fra hverandre? Jeg hadde aldri kunnet bo i en bolig med do og bad i samme rom!

Hehe ;)

Skrevet

Hehe ;)

Skrevet

Hehe ;)

Skrevet

Ha ha, det gjør ikke jeg engang :huh:

Anonymous poster hash: 34eb2...8b9
Skrevet

Oj oj oj oj

Anonymous poster hash: c3aee...f5e

Skrevet

Haha. Har du dassen på kjøkkenet.

Jeg ser nesten aldri ett dolokk som er igjen noe sted.

Ja bakterier kan spres men vil tro barnet ditt sprer mer bakterier enn doen.

Snakk om hysteri. Er ikke forundret om du er skilt om noen år. Velg dine kamper sier jeg bare.

Anonymous poster hash: 3d9d4...586

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...