Gå til innhold

Hvor ofte skifte på 2-åringen?

Anbefalte innlegg

Gjest Julia1984
Skrevet

Jeg er veldig konfliktsky, og i tillegg synes jeg bleieskift er veldig privat, jeg er redd søsteren min skal føle det som overtramp at jeg skal liksom vite hva som er rett eller feil når det gjelder bleieskift av hennes barn.. Men nå vet jeg mer, så er bedre rustet til neste gang! Hi

Anonymous poster hash: ff732...f53

sett deg selv til side og tenk på barnet. Helt klart at søsteren din trenger veiledning

Videoannonse
Annonse
Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Her har vi ikke flere 2-åringer i hus, men når vi har hatt, så har de blitt skiftet på ved behov enten det er 2 (sjelden) eller 8 ganger om dagen.

Skrevet

jeg hadde ikke klart å holde kjeft om noe sånt iallefall. Her skifter vi minst 4 ganger pr dag pluss når hun bæsjer så klart. I en periode skiftet vi også på henne en ekstra gang om natten når hun var 2 år fordi hun tisset mye mer når hun sov. Blir forbannet når foreldre ikke gidder å skifte bleie på ungene sine så de kan ha det komfortabelt og greit. 

Anonymous poster hash: 48748...6d0
Skrevet

Bleieskift privat? Jaha..

Anonymous poster hash: e870d...4ee

Skrevet

Må være ubehagelig for barnet! Mi nærmer seg to og har begynt å si fra når hun har tiss i bleia. Tydelig at hun ikke liker å gå med våt bleie.

Anonymous poster hash: fc686...cd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...