Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #26 Skrevet 7. desember 2014 Stuvsuger og vasker alle gulv hver dag så klart. Noe annet er direkte ekkelt. Hvis det som skrives her inne er "normalen" så skjønner jeg hvorfor jeg er innom mange hjem som rett og slett er rotete, møkkete og ekle. Stakkars barn som må vokse opp i møkka som dere ikke gidder å ta. Er det virkelig viktigere å sitte på rompa å slappe av, enn og ha det rent og pent rundt seg? Å ja, jeg jobber 100 % pluss litt til, har 2 barn i skolealder som følges godt opp og har en mann som jobber mye. Mange er i dag blitt late desverre. Anonymous poster hash: fc62e...82d
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #28 Skrevet 7. desember 2014 Stuvsuger og vasker alle gulv hver dag så klart. Noe annet er direkte ekkelt. Hvis det som skrives her inne er "normalen" så skjønner jeg hvorfor jeg er innom mange hjem som rett og slett er rotete, møkkete og ekle. Stakkars barn som må vokse opp i møkka som dere ikke gidder å ta. Er det virkelig viktigere å sitte på rompa å slappe av, enn og ha det rent og pent rundt seg? Å ja, jeg jobber 100 % pluss litt til, har 2 barn i skolealder som følges godt opp og har en mann som jobber mye. Mange er i dag blitt late desverre. Anonymous poster hash: fc62e...82d Absolutt alle gulv? Anonymous poster hash: 5d00f...c87
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #29 Skrevet 7. desember 2014 Stuvsuger og vasker alle gulv hver dag så klart. Noe annet er direkte ekkelt. Hvis det som skrives her inne er "normalen" så skjønner jeg hvorfor jeg er innom mange hjem som rett og slett er rotete, møkkete og ekle. Stakkars barn som må vokse opp i møkka som dere ikke gidder å ta. Er det virkelig viktigere å sitte på rompa å slappe av, enn og ha det rent og pent rundt seg? Å ja, jeg jobber 100 % pluss litt til, har 2 barn i skolealder som følges godt opp og har en mann som jobber mye. Mange er i dag blitt late desverre. Anonymous poster hash: fc62e...82d Absolutt alle gulv? Anonymous poster hash: 5d00f...c87 Ja så klart vasker jeg alle. Anonymous poster hash: fc62e...82d
Puppen og lillemor Skrevet 7. desember 2014 #30 Skrevet 7. desember 2014 Stuvsuger og vasker alle gulv hver dag så klart. Noe annet er direkte ekkelt. Hvis det som skrives her inne er "normalen" så skjønner jeg hvorfor jeg er innom mange hjem som rett og slett er rotete, møkkete og ekle. Stakkars barn som må vokse opp i møkka som dere ikke gidder å ta. Er det virkelig viktigere å sitte på rompa å slappe av, enn og ha det rent og pent rundt seg? Å ja, jeg jobber 100 % pluss litt til, har 2 barn i skolealder som følges godt opp og har en mann som jobber mye. Mange er i dag blitt late desverre. Anonymous poster hash: fc62e...82d Nei - å vaske gulv hver dag er ikke normalt!!!! (Eller nødvendig)
Lykke~liten Skrevet 7. desember 2014 #31 Skrevet 7. desember 2014 Vasker gulv ca en gang i uka, støvsuger ca annen hver dag. Drar øver de hvite trappene hver dag, støvet vises så godt der.
Mother Gothel Skrevet 7. desember 2014 #32 Skrevet 7. desember 2014 Støvsuger hver dag. Vasker gulvene kanskje annenhver uke. Oftere ved behov, selvfølgelig.
sug lut Skrevet 7. desember 2014 #33 Skrevet 7. desember 2014 Støvsuger en gang hver uke, vasker gulvene annenhver uke. Feier litt ekstra ved behov. Anonymous poster hash: 0986f...e97 Omtrent sånn. Hvordan i helvete har folk tid til å vaske hver dag?!? Jobber dere ikke? Det er jo mer interessant hvorfor man gidder.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #34 Skrevet 7. desember 2014 Stuvsuger og vasker alle gulv hver dag så klart. Noe annet er direkte ekkelt. Hvis det som skrives her inne er "normalen" så skjønner jeg hvorfor jeg er innom mange hjem som rett og slett er rotete, møkkete og ekle. Stakkars barn som må vokse opp i møkka som dere ikke gidder å ta. Er det virkelig viktigere å sitte på rompa å slappe av, enn og ha det rent og pent rundt seg? Å ja, jeg jobber 100 % pluss litt til, har 2 barn i skolealder som følges godt opp og har en mann som jobber mye. Mange er i dag blitt late desverre. Anonymous poster hash: fc62e...82d Hvorfor synes du synd på barna? Dersom du vasker hver dag risikerer du et altfor sterilt hjem. "- Barns immunsystem trenger å utsettes og eksponeres for ulike typer bakterier for å utvikles og styrkes, og fjerner man alle disse bakteriene som man fra naturens side er tenkt til å skulle omgi seg med, så er det en mye høyere sjanse for at helseproblemer som allergi og sykdom utvikles." http://www.klikk.no/bolig/rengjoring/article828539.ece Anonymous poster hash: 5c756...f4d
Krumelur Skrevet 7. desember 2014 #35 Skrevet 7. desember 2014 Støvsuger en gang hver uke, vasker gulvene annenhver uke. Feier litt ekstra ved behov. Anonymous poster hash: 0986f...e97 Omtrent sånn. Hvordan i helvete har folk tid til å vaske hver dag?!? Jobber dere ikke? Det er jo mer interessant hvorfor man gidder.Forsåvidt!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #36 Skrevet 7. desember 2014 Stuvsuger og vasker alle gulv hver dag så klart. Noe annet er direkte ekkelt. Hvis det som skrives her inne er "normalen" så skjønner jeg hvorfor jeg er innom mange hjem som rett og slett er rotete, møkkete og ekle. Stakkars barn som må vokse opp i møkka som dere ikke gidder å ta. Er det virkelig viktigere å sitte på rompa å slappe av, enn og ha det rent og pent rundt seg? Å ja, jeg jobber 100 % pluss litt til, har 2 barn i skolealder som følges godt opp og har en mann som jobber mye. Mange er i dag blitt late desverre. Anonymous poster hash: fc62e...82d Hvor mye møkk blir det hjemme hos dere, egentlig? Vi støvsuger daglig der det er behov, og koster hvis det bare er litt. Vasker 1-2 ganger i uken. Har fire barn, så støvsugingen trengs. Vasker selvfølgelig eventuelle flekker med en gang. Vi tar alltid av oss sko i gangen og legger skittent tøy på vaskerommet. Spiser ved bordet. Skjønner ikke hvordan noen kan generere så mye skitt at det må vaskes daglig. Anonymous poster hash: 7f971...842
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #37 Skrevet 7. desember 2014 For tiden sjeldnere enn jeg burde, men pga bekkenløsning så dryger jeg det litt ut. Mannen gjør det minst annenhver dag når han er hjemme. Anonymous poster hash: 2abdc...4a7
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #38 Skrevet 7. desember 2014 Her er det mange som juger, tror jeg. Hvorfor i all verden skulle det være nødvendig å vaske samtlige gulv i huset HVER ENESTE DAG? Går dere inne med sølete sko? Tips, ta av skoene i gangen, det pleier å funke. Når får dere tid til å vaske alle disse gulvene? Før middag? Etter at barna er lagt? Til slutt, hva slags gulv har dere? For hvis dere har parkett, blir det ødelagt av for mye vann. Man får svarte fuktmerker mellom plankene. Nei, her tror jeg det er mange som overdriver. Det er bare tull å vaske samtlige gulv i hele huset hver dag! Og til dere som lurer, jeg støvsuger to ganger i uka, og vasker gulvene med vann og zalo (ja, på parkett) sånn ca hver 6-8 uke. Vannet i bøtta er ikke skittent engang, og vi er to voksne, to små barn og en hund. Anonymous poster hash: 30af4...6f2
skjotta Skrevet 7. desember 2014 #39 Skrevet 7. desember 2014 Her er det mange som juger, tror jeg. Hvorfor i all verden skulle det være nødvendig å vaske samtlige gulv i huset HVER ENESTE DAG? Går dere inne med sølete sko? Tips, ta av skoene i gangen, det pleier å funke. Når får dere tid til å vaske alle disse gulvene? Før middag? Etter at barna er lagt? Til slutt, hva slags gulv har dere? For hvis dere har parkett, blir det ødelagt av for mye vann. Man får svarte fuktmerker mellom plankene. Nei, her tror jeg det er mange som overdriver. Det er bare tull å vaske samtlige gulv i hele huset hver dag! Og til dere som lurer, jeg støvsuger to ganger i uka, og vasker gulvene med vann og zalo (ja, på parkett) sånn ca hver 6-8 uke. Vannet i bøtta er ikke skittent engang, og vi er to voksne, to små barn og en hund. Anonymous poster hash: 30af4...6f2 Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men med en katt som drar med seg alt fra sand til rusk og rask i pelsen og med en på 1,5 år som skal klare alt selv så må gulvene tørkes over i oppholdsrommene (stue og kjøkken) hver dag. Matrester, sand og pels flyter jo når kvelden kommer.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #40 Skrevet 7. desember 2014 Stue,kjøkken, gang og vaskerom støvsuges/ tørrmoppes hver dag.. Soverom engang per uke. Vasker hver 2 uke ca, tørker opp underveis Anonymous poster hash: 44fd7...e96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå