Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #1 Skrevet 7. desember 2014 Jeg har to skolebarn, men det søles allikevel så jeg vasker grundig gulvene i hele huset 1 gang i uken så drar jeg over med rå mopp 1-2 ganger på stue, kjøkken, TV-stua, do, gang og vaskerommet. ( er like ved inngangen) Føler at andre vasker mye mindre enn meg og fortsatt har presentable hjem så hva gjør jeg feil?? Eller smugvaskes det i de norske hjem. Anonymous poster hash: 83776...78f
Elza Skrevet 7. desember 2014 #2 Skrevet 7. desember 2014 Støvsuger ca. Annenhver dag og vasker det en gang i uka
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #3 Skrevet 7. desember 2014 Har 5 barn, hund og katter, så her støvsuges det grundig 2 ganger i uka, og ved behov (litt hver dag). Vasker gulvene 2 dager i uka, ellers moppes det over med engangs våtmopp. Anonymous poster hash: 19436...3d3
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #4 Skrevet 7. desember 2014 vasker hver dag. trodde det var vanlig.... Anonymous poster hash: 5fdb9...fab
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #5 Skrevet 7. desember 2014 vasker hver dag. trodde det var vanlig.... Anonymous poster hash: 5fdb9...fab Vasker hver dag? Det synes jeg høres voldsomt ut. Her moppes gulvene 2-3 ganger i uken. Vaskes hver 14 dag. Noen ganger har vi hybelkaniner, men det tåler vi fint Anonymous poster hash: a3869...335
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #6 Skrevet 7. desember 2014 Støvsuger en gang hver uke, vasker gulvene annenhver uke. Feier litt ekstra ved behov. Anonymous poster hash: 0986f...e97
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #7 Skrevet 7. desember 2014 Alt tas grundig en gang pr uke (vaskehjelp) - i tillegg så støvsuger vi over gulvene i gang, kjøkken, stue ca 1-2 ganger i uken. Anonymous poster hash: 58839...54e
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #8 Skrevet 7. desember 2014 Støvsuger hver dag (pga hunden) Vasker to ganger i uka eller oftere om det er behov. Anonymous poster hash: f8c49...98c
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #9 Skrevet 7. desember 2014 Vasker bad/tørker støv/støvsuger/vasker gulv ca en gang i uka -men det ser forferdelig ut etter to dager ! Går rundt med støvsugeren hver eneste dag -og drar ofte over badet fordi det støvet så enormt der ;-/ Jo fler man er i huser jo mer dritt blir det! Anonymous poster hash: 6f097...c0d
Elskerhøsten2014 Skrevet 7. desember 2014 #10 Skrevet 7. desember 2014 støvsuger hver dag og vasker gulvet før helga
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #11 Skrevet 7. desember 2014 Tørker over gulvene med tørrmopp hver kveld. Vasker skikkelig 1 gang i uka. Støvsuger 3 ganger. Er allergisk,så her er jeg ekstra nøye. Anonymous poster hash: fccc3...993
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #12 Skrevet 7. desember 2014 Tørrmopp etter behov, 3-5 ganger i uka. Vasker med vann og våt mopp hver fjortende dag. Anonymous poster hash: b9327...319
Krumelur Skrevet 7. desember 2014 #13 Skrevet 7. desember 2014 Støvsuger en gang hver uke, vasker gulvene annenhver uke. Feier litt ekstra ved behov. Anonymous poster hash: 0986f...e97 Omtrent sånn. Hvordan i helvete har folk tid til å vaske hver dag?!? Jobber dere ikke?
Elskerhøsten2014 Skrevet 7. desember 2014 #14 Skrevet 7. desember 2014 Støvsuger en gang hver uke, vasker gulvene annenhver uke. Feier litt ekstra ved behov. Anonymous poster hash: 0986f...e97 Omtrent sånn. Hvordan i helvete har folk tid til å vaske hver dag?!? Jobber dere ikke? Ja jeg jobber,men har tid til og støvsuge hver dag for det
Krumelur Skrevet 7. desember 2014 #15 Skrevet 7. desember 2014 Støvsuger en gang hver uke, vasker gulvene annenhver uke. Feier litt ekstra ved behov. Anonymous poster hash: 0986f...e97 Omtrent sånn. Hvordan i helvete har folk tid til å vaske hver dag?!? Jobber dere ikke? Ja jeg jobber,men har tid til og støvsuge hver dag for det Imponerende! Skulle vel fått tid til en runde med støvsugeren jeg og, men det orker jeg rett og slett ikke når alle andre av dagens gjøremål er i boks
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #16 Skrevet 7. desember 2014 Støvsuger en gang hver uke, vasker gulvene annenhver uke. Feier litt ekstra ved behov. Anonymous poster hash: 0986f...e97 Omtrent sånn. Hvordan i helvete har folk tid til å vaske hver dag?!? Jobber dere ikke? Ja jeg jobber,men har tid til og støvsuge hver dag for det Imponerende! Skulle vel fått tid til en runde med støvsugeren jeg og, men det orker jeg rett og slett ikke når alle andre av dagens gjøremål er i boks klarer ikke å bestemme meg for om det er imponerende eller dumt.. jeg støvsuger kanskje en gang i uka.. vasker over med en klut under spisebord osv når det er matsøl.. Anonymous poster hash: 3f60f...d1f
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #17 Skrevet 7. desember 2014 Støvsuger en gang hver uke, vasker gulvene annenhver uke. Feier litt ekstra ved behov. Anonymous poster hash: 0986f...e97 Omtrent sånn. Hvordan i helvete har folk tid til å vaske hver dag?!? Jobber dere ikke?Ja jeg jobber,men har tid til og støvsuge hver dag for det Imponerende! Skulle vel fått tid til en runde med støvsugeren jeg og, men det orker jeg rett og slett ikke når alle andre av dagens gjøremål er i boks klarer ikke å bestemme meg for om det er imponerende eller dumt.. jeg støvsuger kanskje en gang i uka.. vasker over med en klut under spisebord osv når det er matsøl.. Anonymous poster hash: 3f60f...d1f Noen har "støv på hjernen". Det er negativt for meg. Noen folk burde slappet mere av angående renhold. Anonymous poster hash: 0986f...e97
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. desember 2014 #18 Skrevet 7. desember 2014 Jeg støvsuger/tørmopper 1-3 ganger i uka. Vasker ved behov. Har vaskehjelp som vasker godt 2-3 ganger i mnden.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #19 Skrevet 7. desember 2014 Støvsuger 1-2 ganger i uken og vasker en gang hver 14. dag. Anonymous poster hash: 9e16c...359
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #20 Skrevet 7. desember 2014 Det støvsuges her hver dag nesten. Om det er oss voksne eller ungene som gjør det varierer veldig. Om ungene gjør det så bir det ikke alltid like nøye, men det værste blir tatt. Katter og mange barn gjør at det trngs en støvsuging om dagen. Kunne nok annenhver dag, men vi vil at ungene skal lære å hjelpe til uten at vi må mase, så da er støvsuging av stue,mkjøkken og gang noe som gjøres hve dag. Nå begynner de å gjøre det uten at vi sier noe eller setter den frem så vi er på veldig god vei. (Med 2 av 4unger hvertfall. De to siste gidder ikke gjøre noe, så de må mases på) Anonymous poster hash: 5b2a3...ed7
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #21 Skrevet 7. desember 2014 Tar det når det blir for jævlig, eller når vi skal ha besøk. Sånn helt ærlig så støvsuger vi ca. hver 14 dag og vasker 1 gang i måneden. Bad og kjøkken oftere. Vi slitner ikke til så fælt, 2 voksne, 1 rolig barn, ingen dyr. Anonymous poster hash: 61193...ba7
skjotta Skrevet 7. desember 2014 #22 Skrevet 7. desember 2014 Tørrmopper eller støvsuger så og si hver kveld. Bare hovedetasjen da, stue, kjøkken, gang og bad. Tar 10 min. Vasker ved behov.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #23 Skrevet 7. desember 2014 Jeg vasker gulv hver dag, og støvsuger 1 - 2 ganger i uka Anonymous poster hash: d1879...4df
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #24 Skrevet 7. desember 2014 vasker hver dag. trodde det var vanlig.... Anonymous poster hash: 5fdb9...fab Vasker du alle gulvene hver dag? På soverom og andre rom som ikke brukes så mye og? Anonymous poster hash: 5d00f...c87
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 7. desember 2014 #25 Skrevet 7. desember 2014 Støvsuger en gang hver uke, vasker gulvene annenhver uke. Feier litt ekstra ved behov.Anonymous poster hash: 0986f...e97 Samme her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå