Katteskinnet Skrevet 6. desember 2014 #26 Skrevet 6. desember 2014 Mener du at noen faktisk har et dyr til å bære ringene...??? Hehe, ja. Det er faktisk svært vanlig å la hunden gjøre det, spesielt i andre land. Aldri sett en katt, men det er vel mulig det også.
Gjest Antarctica Skrevet 6. desember 2014 #27 Skrevet 6. desember 2014 Mener du at noen faktisk har et dyr til å bære ringene...??? Hehe, ja. Det er faktisk svært vanlig å la hunden gjøre det, spesielt i andre land. Aldri sett en katt, men det er vel mulig det også. Jeg er nok en kynisk faen, jeg da. For det der høres ut som noe av det mest kleint sentimentale man kan komme på i et bryllup. Hadde jeg vært bryllupsgjest og sett rottweileren komme med et smykkeskrin i rovdyrkjeften så hadde jeg ledd meg fillete...
Katteskinnet Skrevet 6. desember 2014 #28 Skrevet 6. desember 2014 Mener du at noen faktisk har et dyr til å bære ringene...??? Hehe, ja. Det er faktisk svært vanlig å la hunden gjøre det, spesielt i andre land. Aldri sett en katt, men det er vel mulig det også. Jeg er nok en kynisk faen, jeg da. For det der høres ut som noe av det mest kleint sentimentale man kan komme på i et bryllup. Hadde jeg vært bryllupsgjest og sett rottweileren komme med et smykkeskrin i rovdyrkjeften så hadde jeg ledd meg fillete... Hey, jeg er dyreelsker, men det blir for mye selv for meg altså
Gjest Antarctica Skrevet 6. desember 2014 #29 Skrevet 6. desember 2014 Ajajajaj! Nusselig! Jeg er bare sånn dyreelsker på avstand, vøtt (Grunnen til at vi har høns er at dem kan vi drepe med god samvittighet hvis naboene ikke gidder å passe dem når vi er borte. Rett i fryseren med dem! Hvis jeg hadde hatt hund ville det nok ha blitt gamlehjem hos meg...)
Katteskinnet Skrevet 6. desember 2014 #30 Skrevet 6. desember 2014 Ajajajaj! Nusselig! Jeg er bare sånn dyreelsker på avstand, vøtt (Grunnen til at vi har høns er at dem kan vi drepe med god samvittighet hvis naboene ikke gidder å passe dem når vi er borte. Rett i fryseren med dem! Hvis jeg hadde hatt hund ville det nok ha blitt gamlehjem hos meg...) Syns nå katteversjonen var mer nusselig, jeg da
soleia Skrevet 6. desember 2014 #31 Skrevet 6. desember 2014 Mener du at noen faktisk har et dyr til å bære ringene...??? Hehe, ja. Det er faktisk svært vanlig å la hunden gjøre det, spesielt i andre land. Aldri sett en katt, men det er vel mulig det også. Det er nok ein grunn til at du ikkje har sett det... Ser ikkje for meg korleis det skulle gått til med vår katt, anna enn ved å dope han ned så han så vidt kunne gå på beina, for så å slepe han fram i ein kattesele, eller ved å bære ein komatøs katt. Vår katt let seg ikkje villig bære, og ville ha vore over heile kyrkja. Kattar likar seg ikkje på framande plassar eller med mykje folk, så det skulle ha vorte litt av eit liv! Ringbærar inni eit kattebur er vel ikkje så veldig publikumsvenleg.
Miamimom Skrevet 6. desember 2014 #32 Skrevet 6. desember 2014 Noen av damene her ville nok gjerne ha hatt den som brudgom, hvis de kunne... Ville du sagt det samme om det var snakk om ei bikkje, eller snakker du kun utifra kattehat? Jeg har nemlig sett flere som kliner med bikkja enn katta, for å si det slik... Mitt kattehat er en bagatell sammenlignet med visse andres dille på samme dyr. Men nå var det uansett ikke hunden som var invitert i bryllup, da. HI la opp, jeg bare servet den ned Det er ikke en bagatell å hate dyr i mine øyne..forøvrig enig i at det blir kleint med katt som ringbærer. Men jeg synes det meste med bryllup fort blir kleint.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #33 Skrevet 6. desember 2014 Jeg tror nesten du bare må ringe og spørre Det er mulig de sier ja, men husk at det er jo en mulighet for at katten heller vil kose med gjestene Men det hadde jo vært veldig søtt hvis dere hadde fått det til Anonymous poster hash: 7c33e...8ce
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #34 Skrevet 6. desember 2014 Har dere ikke venner eller familie? Hvorfor i alle dager vil dere ha ei KATT i kirka? Jeg tror jeg hadde ledd meg ihjel hadde jeg vært vitne til noe sånt. Ekstremt patetisk. Anonymous poster hash: bfdb2...7f4
Gjest Antarctica Skrevet 6. desember 2014 #35 Skrevet 6. desember 2014 Noen av damene her ville nok gjerne ha hatt den som brudgom, hvis de kunne... Ville du sagt det samme om det var snakk om ei bikkje, eller snakker du kun utifra kattehat? Jeg har nemlig sett flere som kliner med bikkja enn katta, for å si det slik... Mitt kattehat er en bagatell sammenlignet med visse andres dille på samme dyr. Men nå var det uansett ikke hunden som var invitert i bryllup, da. HI la opp, jeg bare servet den ned Det er ikke en bagatell å hate dyr i mine øyne..forøvrig enig i at det blir kleint med katt som ringbærer. Men jeg synes det meste med bryllup fort blir kleint. Jeg hater ikke dyr. Jeg hater at man behandler dyr som mennesker. De som virkelig hater dyr er de som kler opp katta eller bikkja si som ringbærer, men som samtidig har et bevisstløst forhold til hvordan dyr GENERELT må leve.
Miamimom Skrevet 6. desember 2014 #36 Skrevet 6. desember 2014 Noen av damene her ville nok gjerne ha hatt den som brudgom, hvis de kunne... Ville du sagt det samme om det var snakk om ei bikkje, eller snakker du kun utifra kattehat? Jeg har nemlig sett flere som kliner med bikkja enn katta, for å si det slik... Mitt kattehat er en bagatell sammenlignet med visse andres dille på samme dyr. Men nå var det uansett ikke hunden som var invitert i bryllup, da. HI la opp, jeg bare servet den ned Det er ikke en bagatell å hate dyr i mine øyne..forøvrig enig i at det blir kleint med katt som ringbærer. Men jeg synes det meste med bryllup fort blir kleint.Jeg hater ikke dyr. Jeg hater at man behandler dyr som mennesker.De som virkelig hater dyr er de som kler opp katta eller bikkja si som ringbærer, men som samtidig har et bevisstløst forhold til hvordan dyr GENERELT må leve. Du skrev " mitt kattehat" - det var det jeg baserte det på. Hva ligger det i å hate atdyr blir behandlet som mennesker for deg? Jeg er som sagt enig i det du skriver om industriproduksjon av kjøtt osv, men må innrømme at jeg får litt piggene ute av din omtale om katter spesielt. Jeg respekterer at ikke alle liker katter, men hat er noe annet.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #37 Skrevet 6. desember 2014 Fy f... noe så latterlig! Anonymous poster hash: ec1e8...827
Gjest Antarctica Skrevet 6. desember 2014 #38 Skrevet 6. desember 2014 Noen av damene her ville nok gjerne ha hatt den som brudgom, hvis de kunne... Ville du sagt det samme om det var snakk om ei bikkje, eller snakker du kun utifra kattehat? Jeg har nemlig sett flere som kliner med bikkja enn katta, for å si det slik... Mitt kattehat er en bagatell sammenlignet med visse andres dille på samme dyr. Men nå var det uansett ikke hunden som var invitert i bryllup, da. HI la opp, jeg bare servet den ned Det er ikke en bagatell å hate dyr i mine øyne..forøvrig enig i at det blir kleint med katt som ringbærer. Men jeg synes det meste med bryllup fort blir kleint.Jeg hater ikke dyr. Jeg hater at man behandler dyr som mennesker.De som virkelig hater dyr er de som kler opp katta eller bikkja si som ringbærer, men som samtidig har et bevisstløst forhold til hvordan dyr GENERELT må leve. Du skrev " mitt kattehat" - det var det jeg baserte det på. Hva ligger det i å hate atdyr blir behandlet som mennesker for deg? Jeg er som sagt enig i det du skriver om industriproduksjon av kjøtt osv, men må innrømme at jeg får litt piggene ute av din omtale om katter spesielt. Jeg respekterer at ikke alle liker katter, men hat er noe annet. Men nå er det heller ikke jeg som flagger et hat. Hvis du f eks leser tråden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå