Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 Vi skal gifte oss og vil gjerne ha katten som ringbærer. Er det lov? Anonymous poster hash: 16bdf...7ba
Gjest Antarctica Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 Noen av damene her ville nok gjerne ha hatt den som brudgom, hvis de kunne...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #3 Skrevet 5. desember 2014 Ring og spør presten Anonymous poster hash: 30641...883
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #4 Skrevet 5. desember 2014 HAHAHAHAHAHAHAAHAH DØVVER!!1 MVH FULLRE OG FUKKLERE! Anonymous poster hash: e0357...017
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #5 Skrevet 5. desember 2014 Hehehehe! Dette var dagens! Anonymous poster hash: 41c4f...433
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #6 Skrevet 5. desember 2014 Det går bra. Dere kan binde en ring fast i hvert av kattens ører. Eller begge to i haletippen. Mvh Presten Anonymous poster hash: 1995c...e36
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #7 Skrevet 5. desember 2014 Noen av damene her ville nok gjerne ha hatt den som brudgom, hvis de kunne... Herregud, spar deg. Anonymous poster hash: b9883...1e0
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #8 Skrevet 5. desember 2014 Noen av damene her ville nok gjerne ha hatt den som brudgom, hvis de kunne... Herregud, spar deg. Anonymous poster hash: b9883...1e0 teite spørsmål fortjener teite svar... Anonymous poster hash: 12c6b...7f7
Gjest Antarctica Skrevet 5. desember 2014 #9 Skrevet 5. desember 2014 Noen av damene her ville nok gjerne ha hatt den som brudgom, hvis de kunne... Herregud, spar deg. Anonymous poster hash: b9883...1e0 Beklager hvis du følte deg truffet. Skjønner jo at kjærligheten du har til din mann ikke kan måle seg med hvor høyt du elsker katta!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #10 Skrevet 5. desember 2014 Noen av damene her ville nok gjerne ha hatt den som brudgom, hvis de kunne... Herregud, spar deg. Anonymous poster hash: b9883...1e0 Beklager hvis du følte deg truffet. Skjønner jo at kjærligheten du har til din mann ikke kan måle seg med hvor høyt du elsker katta! Du er så utrolig dust noen ganger............ Anonymous poster hash: 1646b...f8b
Gjest Antarctica Skrevet 5. desember 2014 #11 Skrevet 5. desember 2014 Noen av damene her ville nok gjerne ha hatt den som brudgom, hvis de kunne... Herregud, spar deg. Anonymous poster hash: b9883...1e0 Beklager hvis du følte deg truffet. Skjønner jo at kjærligheten du har til din mann ikke kan måle seg med hvor høyt du elsker katta! Du er så utrolig dust noen ganger............ Anonymous poster hash: 1646b...f8b Ja. Heldigvis er jeg ikke tema for denne tråden, men det står deg fritt å skrive det samme i en PM til meg.
Mie93 Skrevet 5. desember 2014 #12 Skrevet 5. desember 2014 Jeg har faktisk lurt på deg samme, kunne godt tenke meg å ha katten min som ringbærer! Men da må jeg jo først bli fridd til da xP Hadde vært veldig stilig om du hadde fått det til! :-D
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #13 Skrevet 5. desember 2014 Hvis katta får lov så bør jaggu rotta mi også få det! Hold tråden oppdatert på hva presten sa da! Anonymous poster hash: 41c4f...433
Gjest Antarctica Skrevet 5. desember 2014 #14 Skrevet 5. desember 2014 Her mangler en dame som ville ha foreslått ørna si som ringbærer.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #15 Skrevet 5. desember 2014 Vi skal ha tarantellen til ringbærer♡ Håper han rekker frem i tide. Anonymous poster hash: c9576...dd1
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #16 Skrevet 5. desember 2014 Noen av damene her ville nok gjerne ha hatt den som brudgom, hvis de kunne... Herregud, spar deg. Anonymous poster hash: b9883...1e0 Beklager hvis du følte deg truffet. Skjønner jo at kjærligheten du har til din mann ikke kan måle seg med hvor høyt du elsker katta! ...? Hvor fikk du det fra? Anonymous poster hash: b9883...1e0
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #17 Skrevet 5. desember 2014 Da får vi ringe presten. Er redd for å få et nei Anonymous poster hash: 16bdf...7ba
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #18 Skrevet 5. desember 2014 Anonymous poster hash: e72c6...9c7
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #19 Skrevet 5. desember 2014 Får ikke håpe presten er hyperallergisk da, eller at katta får teften av en mus og stikker av med ringene Anonymous poster hash: 1539c...79e
Katteskinnet Skrevet 6. desember 2014 #20 Skrevet 6. desember 2014 Noen av damene her ville nok gjerne ha hatt den som brudgom, hvis de kunne... Ville du sagt det samme om det var snakk om ei bikkje, eller snakker du kun utifra kattehat? Jeg har nemlig sett flere som kliner med bikkja enn katta, for å si det slik...
Gjest Antarctica Skrevet 6. desember 2014 #21 Skrevet 6. desember 2014 Noen av damene her ville nok gjerne ha hatt den som brudgom, hvis de kunne... Ville du sagt det samme om det var snakk om ei bikkje, eller snakker du kun utifra kattehat? Jeg har nemlig sett flere som kliner med bikkja enn katta, for å si det slik... Mitt kattehat er en bagatell sammenlignet med visse andres dille på samme dyr. Men nå var det uansett ikke hunden som var invitert i bryllup, da. HI la opp, jeg bare servet den ned
Gjest Antarctica Skrevet 6. desember 2014 #22 Skrevet 6. desember 2014 Noen av damene her ville nok gjerne ha hatt den som brudgom, hvis de kunne... Ville du sagt det samme om det var snakk om ei bikkje, eller snakker du kun utifra kattehat? Jeg har nemlig sett flere som kliner med bikkja enn katta, for å si det slik... Mitt kattehat er en bagatell sammenlignet med visse andres dille på samme dyr. Men nå var det uansett ikke hunden som var invitert i bryllup, da. HI la opp, jeg bare servet den ned (Jeg tenker ikke på deg i særdeleshet, altså. Tenker mer på noen mildest talt spesielle innlegg i uka som gikk. Om synske katter...)
Katteskinnet Skrevet 6. desember 2014 #23 Skrevet 6. desember 2014 Noen av damene her ville nok gjerne ha hatt den som brudgom, hvis de kunne... Ville du sagt det samme om det var snakk om ei bikkje, eller snakker du kun utifra kattehat? Jeg har nemlig sett flere som kliner med bikkja enn katta, for å si det slik... Mitt kattehat er en bagatell sammenlignet med visse andres dille på samme dyr. Men nå var det uansett ikke hunden som var invitert i bryllup, da. HI la opp, jeg bare servet den ned Men nå er det jo ikke akkurat sjeldent at noen lar bikkja bære ringene til alters. Eller aper, om man bor i andre land. For meg er det sært uansett hvilket dyr det er snakk om, og ikke særere med en katt enn en hund.
Gjest Antarctica Skrevet 6. desember 2014 #24 Skrevet 6. desember 2014 Mener du at noen faktisk har et dyr til å bære ringene...???
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #25 Skrevet 6. desember 2014 Hvis du prøver å "kline" med en katt så blir du brått klort til blods. Hunder liker heller ikke å bli "klint" med så folk må lære seg at dyr er dyr og må ha respekt for når nok er nok. Jeg hadde bare droppet denne ringbærerideen først som sist. Dere ender nok opp med å måtte jage katten for å få tilbake ringene fordi den brått finner ut at ringbærerrollen var litt i kjedeligste laget og at det tross alt er flere ben å klø seg på eller fang å kose i. Kanskje noen til og med har noen løse tråder på kjolen eller et fint silkebånd som blafrer litt Anonymous poster hash: be019...91c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå