Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #26 Skrevet 5. desember 2014 Var på Ski Storsenter idag, fullt av folk, og jeg hadde akkurat satt meg i bilen for å kjøre. Men så står det en fyr og ruser med gassen for å ta min parkeringsplass.. Så fort jeg har sniki meg ut altså.. Jeg blir stresset av dette, og selvsagt oppstår det da en situasjon, med mannen min, som kjører. Han sliter med å komme seg ut, og jeg får mensen. Alt på en gang altså.. Det ender da med at jeg må gå ut å dirigere han fra parkeringsplassen, og står og vinker og prøver å dirigere, men mannen min blir dritsur som vanlig og sverter&banner. Heldigvis var ikke englebarna med.. Fyren som vil ha den eneste plassen ruser mer med motoren og rister på hodet av meg. Viser finger. Jeg kjenner at jeg blør mer og mer, og må se i bagasjen om jeg har bind der.. Det har jeg ikke, så jeg må ROPE til mannen min: JEG MÅ GÅ INN PÅ SENTERET IGJEN, JEG TRENGER BIIIIND!!!1 Han blir dritsur, og roper tilbake: MÅ DU FÅ MENSEN MIDT I RUSHEN??? TRENGER DU EGENTLIG DE BINDA?!!??!?!? Det ender med, etter å ha sperret hele ski garasje, at han må kjøre inn på plassen igjen.. Så der står jeg, med rød rumpe og HAN må kjøpe bind, mens den SYKE FYREN, fortsatt står og VENTER på plass.. Hva faen??? Det endte med at vi GIKK hjem, og bilen står der enda!! HAHA!!!! Anonymous poster hash: 82ca3...668 Du vet det bare er tre timer gratis parkering på Ski storsenter? Gått på den smellen selv nemlig... Anonymous poster hash: 01598...b01 Har mensen eller? Vi betalte og la lappen i bilen. Står trygt til i morgen, men gruer meg til å gå den lange veien i morgen. Det var en kald fornøyelse når man er "våt i trusa" Anonymous poster hash: 82ca3...668 Jaha, hvorfor gikk dere hjem da..........??????? Anonymous poster hash: 87fd5...358 Det var flaut.. og vi har hvite seter... mannen nektet å vise seg på senteret.. han hadde g ått på ultra og kjøpt bind og tenkte "faen, dette orker jeg ikke"..... ER det så rart? er du sinnssyk? Anonymous poster hash: 82ca3...668 Ja, for det er jo mye mindre flaut å gå hjem med rød rumpe...... Anonymous poster hash: 87fd5...358 Vel, selv om jeg ikke hadde bind, hadde jeg ekstrajakk i bilen da..... Anonymous poster hash: 82ca3...668
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #27 Skrevet 5. desember 2014 Heheheh, det kan ikke finnes et sant ord i dette innlegget. I så fall håper jeg du/dere vurder å få hjelp🙈 dere er voksne folk med barn, klarer ikke å rygge ut bilen, kjefter og smeller, mannen blir flau av å må kjpe bind, dere BEGGE blir så flau at dere GÅR fra bilen og hjem?!?!? Mystiske figurer altså. Anonymous poster hash: acc0f...22f
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #28 Skrevet 5. desember 2014 Heheheh, det kan ikke finnes et sant ord i dette innlegget. I så fall håper jeg du/dere vurder å få hjelp dere er voksne folk med barn, klarer ikke å rygge ut bilen, kjefter og smeller, mannen blir flau av å må kjpe bind, dere BEGGE blir så flau at dere GÅR fra bilen og hjem?!?!? Mystiske figurer altså. Anonymous poster hash: acc0f...22f Fnyser av sånne som deg som bare forsurer hverdagen til alle rund deg Anonymous poster hash: 82ca3...668
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #29 Skrevet 5. desember 2014 Heheheh, det kan ikke finnes et sant ord i dette innlegget. I så fall håper jeg du/dere vurder å få hjelp dere er voksne folk med barn, klarer ikke å rygge ut bilen, kjefter og smeller, mannen blir flau av å må kjpe bind, dere BEGGE blir så flau at dere GÅR fra bilen og hjem?!?!? Mystiske figurer altså. Anonymous poster hash: acc0f...22f Fnyser av sånne som deg som bare forsurer hverdagen til alle rund deg Anonymous poster hash: 82ca3...668 Neida kjære deg, jeg er en meget munter og positiv person, jeg forsurer livet til svært få til din opplysning😉 du derimot må lese gjennom hele tråden din igjen og si at du ikke er enig meg!!! Anonymous poster hash: acc0f...22f
Englenemine Skrevet 5. desember 2014 #30 Skrevet 5. desember 2014 Hahaha eksplosjonsmensen!!!! Fantastisk ord!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #31 Skrevet 5. desember 2014 Var på Ski Storsenter idag, fullt av folk, og jeg hadde akkurat satt meg i bilen for å kjøre. Men så står det en fyr og ruser med gassen for å ta min parkeringsplass.. Så fort jeg har sniki meg ut altså.. Jeg blir stresset av dette, og selvsagt oppstår det da en situasjon, med mannen min, som kjører. Han sliter med å komme seg ut, og jeg får mensen. Alt på en gang altså.. Det ender da med at jeg må gå ut å dirigere han fra parkeringsplassen, og står og vinker og prøver å dirigere, men mannen min blir dritsur som vanlig og sverter&banner. Heldigvis var ikke englebarna med.. Fyren som vil ha den eneste plassen ruser mer med motoren og rister på hodet av meg. Viser finger. Jeg kjenner at jeg blør mer og mer, og må se i bagasjen om jeg har bind der.. Det har jeg ikke, så jeg må ROPE til mannen min: JEG MÅ GÅ INN PÅ SENTERET IGJEN, JEG TRENGER BIIIIND!!!1 Han blir dritsur, og roper tilbake: MÅ DU FÅ MENSEN MIDT I RUSHEN??? TRENGER DU EGENTLIG DE BINDA?!!??!?!? Det ender med, etter å ha sperret hele ski garasje, at han må kjøre inn på plassen igjen.. Så der står jeg, med rød rumpe og HAN må kjøpe bind, mens den SYKE FYREN, fortsatt står og VENTER på plass.. Hva faen??? Det endte med at vi GIKK hjem, og bilen står der enda!! HAHA!!!! Anonymous poster hash: 82ca3...668 Du vet det bare er tre timer gratis parkering på Ski storsenter? Gått på den smellen selv nemlig... Anonymous poster hash: 01598...b01 Har mensen eller? Vi betalte og la lappen i bilen. Står trygt til i morgen, men gruer meg til å gå den lange veien i morgen. Det var en kald fornøyelse når man er "våt i trusa" Anonymous poster hash: 82ca3...668 Jaha, hvorfor gikk dere hjem da..........??????? Anonymous poster hash: 87fd5...358 Det var flaut.. og vi har hvite seter... mannen nektet å vise seg på senteret.. han hadde g ått på ultra og kjøpt bind og tenkte "faen, dette orker jeg ikke"..... ER det så rart? er du sinnssyk? Anonymous poster hash: 82ca3...668 Ja, for det er jo mye mindre flaut å gå hjem med rød rumpe...... Anonymous poster hash: 87fd5...358 Vel, selv om jeg ikke hadde bind, hadde jeg ekstrajakk i bilen da..... Anonymous poster hash: 82ca3...668 Hadde det ikke vært lettere å sette seg på den ekstra jakken enn å gå hjem? Anonymous poster hash: 87fd5...358
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #32 Skrevet 5. desember 2014 Heheheh, det kan ikke finnes et sant ord i dette innlegget. I så fall håper jeg du/dere vurder å få hjelp dere er voksne folk med barn, klarer ikke å rygge ut bilen, kjefter og smeller, mannen blir flau av å må kjpe bind, dere BEGGE blir så flau at dere GÅR fra bilen og hjem?!?!? Mystiske figurer altså. Anonymous poster hash: acc0f...22f Fnyser av sånne som deg som bare forsurer hverdagen til alle rund deg Anonymous poster hash: 82ca3...668 Neida kjære deg, jeg er en meget munter og positiv person, jeg forsurer livet til svært få til din opplysning du derimot må lese gjennom hele tråden din igjen og si at du ikke er enig meg!!! Anonymous poster hash: acc0f...22f Ikke enig med deg. Vi skal dit i morgen uansett, så da har vi jo parkering allerede. Ingenting er bedre enn det Anonymous poster hash: 82ca3...668
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #33 Skrevet 5. desember 2014 Heheheh, det kan ikke finnes et sant ord i dette innlegget. I så fall håper jeg du/dere vurder å få hjelp dere er voksne folk med barn, klarer ikke å rygge ut bilen, kjefter og smeller, mannen blir flau av å må kjpe bind, dere BEGGE blir så flau at dere GÅR fra bilen og hjem?!?!? Mystiske figurer altså. Anonymous poster hash: acc0f...22f Fnyser av sånne som deg som bare forsurer hverdagen til alle rund deg Anonymous poster hash: 82ca3...668 Neida kjære deg, jeg er en meget munter og positiv person, jeg forsurer livet til svært få til din opplysning du derimot må lese gjennom hele tråden din igjen og si at du ikke er enig meg!!! Anonymous poster hash: acc0f...22f Ikke enig med deg. Vi skal dit i morgen uansett, så da har vi jo parkering allerede. Ingenting er bedre enn det Anonymous poster hash: 82ca3...668 Lykke til! Håper mannen din klarer å rygge bilen i morgen, ellers får du foreslå at du tar over kjøringen. Anonymous poster hash: 175b5...317
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #34 Skrevet 5. desember 2014 Heheheh, det kan ikke finnes et sant ord i dette innlegget. I så fall håper jeg du/dere vurder å få hjelp dere er voksne folk med barn, klarer ikke å rygge ut bilen, kjefter og smeller, mannen blir flau av å må kjpe bind, dere BEGGE blir så flau at dere GÅR fra bilen og hjem?!?!? Mystiske figurer altså. Anonymous poster hash: acc0f...22f Fnyser av sånne som deg som bare forsurer hverdagen til alle rund deg Anonymous poster hash: 82ca3...668 Neida kjære deg, jeg er en meget munter og positiv person, jeg forsurer livet til svært få til din opplysning du derimot må lese gjennom hele tråden din igjen og si at du ikke er enig meg!!! Anonymous poster hash: acc0f...22f Ikke enig med deg. Vi skal dit i morgen uansett, så da har vi jo parkering allerede. Ingenting er bedre enn det Anonymous poster hash: 82ca3...668 Nei det er klart, ingenting er bedre enn at dere han parkering i morgen også👏 Anonymous poster hash: acc0f...22f
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #35 Skrevet 5. desember 2014 Heheheh, det kan ikke finnes et sant ord i dette innlegget. I så fall håper jeg du/dere vurder å få hjelp dere er voksne folk med barn, klarer ikke å rygge ut bilen, kjefter og smeller, mannen blir flau av å må kjpe bind, dere BEGGE blir så flau at dere GÅR fra bilen og hjem?!?!? Mystiske figurer altså. Anonymous poster hash: acc0f...22f Fnyser av sånne som deg som bare forsurer hverdagen til alle rund deg Anonymous poster hash: 82ca3...668 Neida kjære deg, jeg er en meget munter og positiv person, jeg forsurer livet til svært få til din opplysning du derimot må lese gjennom hele tråden din igjen og si at du ikke er enig meg!!! Anonymous poster hash: acc0f...22f Ikke enig med deg. Vi skal dit i morgen uansett, så da har vi jo parkering allerede. Ingenting er bedre enn det Anonymous poster hash: 82ca3...668 Lykke til! Håper mannen din klarer å rygge bilen i morgen, ellers får du foreslå at du tar over kjøringen. Anonymous poster hash: 175b5...317 Ja. Jeg er jo bedre sjåfør enn han.. Men jeg tok en øl til lunsj, så da måtte han kjøre. Han ser veldig dårlig og hadde glemt brillene og det snødde ute, så ble vanskelig kjøretur uansett Da var det bedre å gå synes vi. Anonymous poster hash: 82ca3...668
Tjofsen Skrevet 5. desember 2014 #36 Skrevet 5. desember 2014 Hihi. Jeg dauer. Neste gang får dere parkere slik at dere slipper å rygge.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #37 Skrevet 5. desember 2014 Veldig bra !! Hehehe Anonymous poster hash: 175a7...ca3
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #38 Skrevet 6. desember 2014 Fått henta bilen ? Anonymous poster hash: f5062...c9d
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #39 Skrevet 6. desember 2014 Dette er det dummeste jeg har lest på lenge.. Krampaktig forsøk på å være morsom ved å poste en tydelig oppfunnet historie. La være! Pinlig! Anonymous poster hash: a7c44...5fd
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #40 Skrevet 6. desember 2014 Barnslig løgnhistorie. Først skriver du at du satt deg bak rattet for å kjøre, senere skriver du at du har tatt deg en øl til lunsj, så derfor måtte mannen kjøre. Saklig. Anonymous poster hash: 1dc9b...2ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå