Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 Var på Ski Storsenter idag, fullt av folk, og jeg hadde akkurat satt meg i bilen for å kjøre. Men så står det en fyr og ruser med gassen for å ta min parkeringsplass.. Så fort jeg har sniki meg ut altså.. Jeg blir stresset av dette, og selvsagt oppstår det da en situasjon, med mannen min, som kjører. Han sliter med å komme seg ut, og jeg får mensen. Alt på en gang altså.. Det ender da med at jeg må gå ut å dirigere han fra parkeringsplassen, og står og vinker og prøver å dirigere, men mannen min blir dritsur som vanlig og sverter&banner. Heldigvis var ikke englebarna med.. Fyren som vil ha den eneste plassen ruser mer med motoren og rister på hodet av meg. Viser finger. Jeg kjenner at jeg blør mer og mer, og må se i bagasjen om jeg har bind der.. Det har jeg ikke, så jeg må ROPE til mannen min: JEG MÅ GÅ INN PÅ SENTERET IGJEN, JEG TRENGER BIIIIND!!!1 Han blir dritsur, og roper tilbake: MÅ DU FÅ MENSEN MIDT I RUSHEN??? TRENGER DU EGENTLIG DE BINDA?!!??!?!? Det ender med, etter å ha sperret hele ski garasje, at han må kjøre inn på plassen igjen.. Så der står jeg, med rød rumpe og HAN må kjøpe bind, mens den SYKE FYREN, fortsatt står og VENTER på plass.. Hva faen??? Det endte med at vi GIKK hjem, og bilen står der enda!! HAHA!!!! Anonymous poster hash: 82ca3...668
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 Hva har du røyka? Anonymous poster hash: 175b5...317
Elsker livet Skrevet 5. desember 2014 #3 Skrevet 5. desember 2014 Husket du å notere akkurat hvor bilen står slik at du slipper å gå til feil parkeringshus?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #4 Skrevet 5. desember 2014 Dere er kanskje ikke helt i vater selv? Anonymous poster hash: 11736...181
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #5 Skrevet 5. desember 2014 Det her var jo dritflaut for meg, og egentlig for mannen som ikke klart å rygge.. Derfor lot vi bilen stå.. Vet hvor den står ja? Men tør ikke hente før imorgen.. Positivt at den står der, da har vi plass imorgen... hehehhe. Anonymous poster hash: 82ca3...668
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #7 Skrevet 5. desember 2014 Det her var jo dritflaut for meg, og egentlig for mannen som ikke klart å rygge.. Derfor lot vi bilen stå.. Vet hvor den står ja? Men tør ikke hente før imorgen.. Positivt at den står der, da har vi plass imorgen... hehehhe. Anonymous poster hash: 82ca3...668 Er det lov å ha den stående der over natten, da? Har dere husket å betale parkering helt til i morgen? Anonymous poster hash: 175b5...317
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #9 Skrevet 5. desember 2014 Mannen var på Ski storsenter i dag og hadde stått en halvtime i parkeringskø, mens en blodig dame løp hysterisk rundt og gaulet noe ingen forsto... Anonymous poster hash: bd132...856
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #10 Skrevet 5. desember 2014 Merkelig innlegg. Hvorfor stresse sånn? Og hvorfor lage et kjempenummer ut av at du fikk mensen? I don't get it. Anonymous poster hash: 83caa...c18
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #11 Skrevet 5. desember 2014 Haha, seriøst, er det sant? TRodde ingen så megjeg..... I alle fall ingne her!! Anonymous poster hash: 82ca3...668
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #12 Skrevet 5. desember 2014 Altså.. Man blir lett stressa av sånt. Jeg gjorde ikke så stort nummer ut av det, men mannen hører aldri på meg i slike situasjoner. Han var mer opptatt av å komme seg ut enn å høre på meg, så måtte jeg rope. Mensen er forøvrig helt naturlig å få, så jeg anser ikke det som et tabu. Man kan jo få det når og hvor som helst. Anonymous poster hash: 82ca3...668
Marriet Skrevet 5. desember 2014 #13 Skrevet 5. desember 2014 Altså.. Man blir lett stressa av sånt. Jeg gjorde ikke så stort nummer ut av det, men mannen hører aldri på meg i slike situasjoner. Han var mer opptatt av å komme seg ut enn å høre på meg, så måtte jeg rope. Mensen er forøvrig helt naturlig å få, så jeg anser ikke det som et tabu. Man kan jo få det når og hvor som helst. Anonymous poster hash: 82ca3...668 Men eksplosjonmensen er jo litt rart å få...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #14 Skrevet 5. desember 2014 Altså.. Man blir lett stressa av sånt. Jeg gjorde ikke så stort nummer ut av det, men mannen hører aldri på meg i slike situasjoner. Han var mer opptatt av å komme seg ut enn å høre på meg, så måtte jeg rope. Mensen er forøvrig helt naturlig å få, så jeg anser ikke det som et tabu. Man kan jo få det når og hvor som helst. Anonymous poster hash: 82ca3...668 Får du mensen som å skru på en kran? Jeg oppdager det alltid med litt rosa på papiret. Har aldri fått styrtmensen. Anonymous poster hash: 175b5...317
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #15 Skrevet 5. desember 2014 Altså.. Man blir lett stressa av sånt. Jeg gjorde ikke så stort nummer ut av det, men mannen hører aldri på meg i slike situasjoner. Han var mer opptatt av å komme seg ut enn å høre på meg, så måtte jeg rope. Mensen er forøvrig helt naturlig å få, så jeg anser ikke det som et tabu. Man kan jo få det når og hvor som helst. Anonymous poster hash: 82ca3...668 Får du mensen som å skru på en kran? Jeg oppdager det alltid med litt rosa på papiret. Har aldri fått styrtmensen. Anonymous poster hash: 175b5...317 Nei. Jeg får sjelden forvarsel. Styrtblør i 3 dager før det roer seg. Har heller ikke for vane å se på papiret når jeg er på do. Det er ekkelt. Anonymous poster hash: 82ca3...668
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #16 Skrevet 5. desember 2014 Er dette forhistorien til "mannen har glemt bilen i en garasje, men husker ikke hvor".....? Anonymous poster hash: d4eb3...856
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #17 Skrevet 5. desember 2014 Er dette forhistorien til "mannen har glemt bilen i en garasje, men husker ikke hvor".....? Anonymous poster hash: d4eb3...856 Haha! Husker den, men det var IKKE oss! Anonymous poster hash: 82ca3...668
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #18 Skrevet 5. desember 2014 Altså.. Man blir lett stressa av sånt. Jeg gjorde ikke så stort nummer ut av det, men mannen hører aldri på meg i slike situasjoner. Han var mer opptatt av å komme seg ut enn å høre på meg, så måtte jeg rope. Mensen er forøvrig helt naturlig å få, så jeg anser ikke det som et tabu. Man kan jo få det når og hvor som helst. Anonymous poster hash: 82ca3...668 Får du mensen som å skru på en kran? Jeg oppdager det alltid med litt rosa på papiret. Har aldri fått styrtmensen. Anonymous poster hash: 175b5...317 Nei. Jeg får sjelden forvarsel. Styrtblør i 3 dager før det roer seg. Har heller ikke for vane å se på papiret når jeg er på do. Det er ekkelt. Anonymous poster hash: 82ca3...668 Haha! Må le. Har ikke akkurat for vane å nistirre på papiret jeg heller, men kjenner jo når det er "noe ekstra". I alle fall når mensen ventes. Jeg får den ved lunsjtider hver fjerde fredag. Må være grusomt å styrtblø slik, da hadde jeg gått med bind før ventet mens for å være sikker. Så utrolig ekkelt å blø gjennom! Anonymous poster hash: 175b5...317
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #19 Skrevet 5. desember 2014 Altså.. Man blir lett stressa av sånt. Jeg gjorde ikke så stort nummer ut av det, men mannen hører aldri på meg i slike situasjoner. Han var mer opptatt av å komme seg ut enn å høre på meg, så måtte jeg rope. Mensen er forøvrig helt naturlig å få, så jeg anser ikke det som et tabu. Man kan jo få det når og hvor som helst. Anonymous poster hash: 82ca3...668 Får du mensen som å skru på en kran? Jeg oppdager det alltid med litt rosa på papiret. Har aldri fått styrtmensen. Anonymous poster hash: 175b5...317 Nei. Jeg får sjelden forvarsel. Styrtblør i 3 dager før det roer seg. Har heller ikke for vane å se på papiret når jeg er på do. Det er ekkelt. Anonymous poster hash: 82ca3...668 Haha! Må le. Har ikke akkurat for vane å nistirre på papiret jeg heller, men kjenner jo når det er "noe ekstra". I alle fall når mensen ventes. Jeg får den ved lunsjtider hver fjerde fredag. Må være grusomt å styrtblø slik, da hadde jeg gått med bind før ventet mens for å være sikker. Så utrolig ekkelt å blø gjennom! Anonymous poster hash: 175b5...317 Det var jo derfor jeg MÅTTE ha bind da:) Skal egentlig ikke få det før i morgen, men jævelskapet kom meg i forkjøpet! Anonymous poster hash: 82ca3...668
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #20 Skrevet 5. desember 2014 Var på Ski Storsenter idag, fullt av folk, og jeg hadde akkurat satt meg i bilen for å kjøre. Men så står det en fyr og ruser med gassen for å ta min parkeringsplass.. Så fort jeg har sniki meg ut altså.. Jeg blir stresset av dette, og selvsagt oppstår det da en situasjon, med mannen min, som kjører. Han sliter med å komme seg ut, og jeg får mensen. Alt på en gang altså.. Det ender da med at jeg må gå ut å dirigere han fra parkeringsplassen, og står og vinker og prøver å dirigere, men mannen min blir dritsur som vanlig og sverter&banner. Heldigvis var ikke englebarna med.. Fyren som vil ha den eneste plassen ruser mer med motoren og rister på hodet av meg. Viser finger. Jeg kjenner at jeg blør mer og mer, og må se i bagasjen om jeg har bind der.. Det har jeg ikke, så jeg må ROPE til mannen min: JEG MÅ GÅ INN PÅ SENTERET IGJEN, JEG TRENGER BIIIIND!!!1 Han blir dritsur, og roper tilbake: MÅ DU FÅ MENSEN MIDT I RUSHEN??? TRENGER DU EGENTLIG DE BINDA?!!??!?!? Det ender med, etter å ha sperret hele ski garasje, at han må kjøre inn på plassen igjen.. Så der står jeg, med rød rumpe og HAN må kjøpe bind, mens den SYKE FYREN, fortsatt står og VENTER på plass.. Hva faen??? Det endte med at vi GIKK hjem, og bilen står der enda!! HAHA!!!! Anonymous poster hash: 82ca3...668 Du vet det bare er tre timer gratis parkering på Ski storsenter? Gått på den smellen selv nemlig... Anonymous poster hash: 01598...b01
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #21 Skrevet 5. desember 2014 Var på Ski Storsenter idag, fullt av folk, og jeg hadde akkurat satt meg i bilen for å kjøre. Men så står det en fyr og ruser med gassen for å ta min parkeringsplass.. Så fort jeg har sniki meg ut altså.. Jeg blir stresset av dette, og selvsagt oppstår det da en situasjon, med mannen min, som kjører. Han sliter med å komme seg ut, og jeg får mensen. Alt på en gang altså.. Det ender da med at jeg må gå ut å dirigere han fra parkeringsplassen, og står og vinker og prøver å dirigere, men mannen min blir dritsur som vanlig og sverter&banner. Heldigvis var ikke englebarna med.. Fyren som vil ha den eneste plassen ruser mer med motoren og rister på hodet av meg. Viser finger. Jeg kjenner at jeg blør mer og mer, og må se i bagasjen om jeg har bind der.. Det har jeg ikke, så jeg må ROPE til mannen min: JEG MÅ GÅ INN PÅ SENTERET IGJEN, JEG TRENGER BIIIIND!!!1 Han blir dritsur, og roper tilbake: MÅ DU FÅ MENSEN MIDT I RUSHEN??? TRENGER DU EGENTLIG DE BINDA?!!??!?!? Det ender med, etter å ha sperret hele ski garasje, at han må kjøre inn på plassen igjen.. Så der står jeg, med rød rumpe og HAN må kjøpe bind, mens den SYKE FYREN, fortsatt står og VENTER på plass.. Hva faen??? Det endte med at vi GIKK hjem, og bilen står der enda!! HAHA!!!! Anonymous poster hash: 82ca3...668 Du vet det bare er tre timer gratis parkering på Ski storsenter? Gått på den smellen selv nemlig... Anonymous poster hash: 01598...b01 Har mensen eller? Vi betalte og la lappen i bilen. Står trygt til i morgen, men gruer meg til å gå den lange veien i morgen. Det var en kald fornøyelse når man er "våt i trusa" Anonymous poster hash: 82ca3...668
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #22 Skrevet 5. desember 2014 Var på Ski Storsenter idag, fullt av folk, og jeg hadde akkurat satt meg i bilen for å kjøre. Men så står det en fyr og ruser med gassen for å ta min parkeringsplass.. Så fort jeg har sniki meg ut altså.. Jeg blir stresset av dette, og selvsagt oppstår det da en situasjon, med mannen min, som kjører. Han sliter med å komme seg ut, og jeg får mensen. Alt på en gang altså.. Det ender da med at jeg må gå ut å dirigere han fra parkeringsplassen, og står og vinker og prøver å dirigere, men mannen min blir dritsur som vanlig og sverter&banner. Heldigvis var ikke englebarna med.. Fyren som vil ha den eneste plassen ruser mer med motoren og rister på hodet av meg. Viser finger. Jeg kjenner at jeg blør mer og mer, og må se i bagasjen om jeg har bind der.. Det har jeg ikke, så jeg må ROPE til mannen min: JEG MÅ GÅ INN PÅ SENTERET IGJEN, JEG TRENGER BIIIIND!!!1 Han blir dritsur, og roper tilbake: MÅ DU FÅ MENSEN MIDT I RUSHEN??? TRENGER DU EGENTLIG DE BINDA?!!??!?!? Det ender med, etter å ha sperret hele ski garasje, at han må kjøre inn på plassen igjen.. Så der står jeg, med rød rumpe og HAN må kjøpe bind, mens den SYKE FYREN, fortsatt står og VENTER på plass.. Hva faen??? Det endte med at vi GIKK hjem, og bilen står der enda!! HAHA!!!! Anonymous poster hash: 82ca3...668 Du vet det bare er tre timer gratis parkering på Ski storsenter? Gått på den smellen selv nemlig... Anonymous poster hash: 01598...b01 Har mensen eller? Vi betalte og la lappen i bilen. Står trygt til i morgen, men gruer meg til å gå den lange veien i morgen. Det var en kald fornøyelse når man er "våt i trusa" Anonymous poster hash: 82ca3...668 Jaha, hvorfor gikk dere hjem da..........??????? Anonymous poster hash: 87fd5...358
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #23 Skrevet 5. desember 2014 Var på Ski Storsenter idag, fullt av folk, og jeg hadde akkurat satt meg i bilen for å kjøre. Men så står det en fyr og ruser med gassen for å ta min parkeringsplass.. Så fort jeg har sniki meg ut altså.. Jeg blir stresset av dette, og selvsagt oppstår det da en situasjon, med mannen min, som kjører. Han sliter med å komme seg ut, og jeg får mensen. Alt på en gang altså.. Det ender da med at jeg må gå ut å dirigere han fra parkeringsplassen, og står og vinker og prøver å dirigere, men mannen min blir dritsur som vanlig og sverter&banner. Heldigvis var ikke englebarna med.. Fyren som vil ha den eneste plassen ruser mer med motoren og rister på hodet av meg. Viser finger. Jeg kjenner at jeg blør mer og mer, og må se i bagasjen om jeg har bind der.. Det har jeg ikke, så jeg må ROPE til mannen min: JEG MÅ GÅ INN PÅ SENTERET IGJEN, JEG TRENGER BIIIIND!!!1 Han blir dritsur, og roper tilbake: MÅ DU FÅ MENSEN MIDT I RUSHEN??? TRENGER DU EGENTLIG DE BINDA?!!??!?!? Det ender med, etter å ha sperret hele ski garasje, at han må kjøre inn på plassen igjen.. Så der står jeg, med rød rumpe og HAN må kjøpe bind, mens den SYKE FYREN, fortsatt står og VENTER på plass.. Hva faen??? Det endte med at vi GIKK hjem, og bilen står der enda!! HAHA!!!! Anonymous poster hash: 82ca3...668 Du vet det bare er tre timer gratis parkering på Ski storsenter? Gått på den smellen selv nemlig... Anonymous poster hash: 01598...b01 Har mensen eller? Vi betalte og la lappen i bilen. Står trygt til i morgen, men gruer meg til å gå den lange veien i morgen. Det var en kald fornøyelse når man er "våt i trusa" Anonymous poster hash: 82ca3...668 Jaha, hvorfor gikk dere hjem da..........??????? Anonymous poster hash: 87fd5...358 Det var flaut.. og vi har hvite seter... mannen nektet å vise seg på senteret.. han hadde g ått på ultra og kjøpt bind og tenkte "faen, dette orker jeg ikke"..... ER det så rart? er du sinnssyk? Anonymous poster hash: 82ca3...668
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #24 Skrevet 5. desember 2014 Var på Ski Storsenter idag, fullt av folk, og jeg hadde akkurat satt meg i bilen for å kjøre. Men så står det en fyr og ruser med gassen for å ta min parkeringsplass.. Så fort jeg har sniki meg ut altså.. Jeg blir stresset av dette, og selvsagt oppstår det da en situasjon, med mannen min, som kjører. Han sliter med å komme seg ut, og jeg får mensen. Alt på en gang altså.. Det ender da med at jeg må gå ut å dirigere han fra parkeringsplassen, og står og vinker og prøver å dirigere, men mannen min blir dritsur som vanlig og sverter&banner. Heldigvis var ikke englebarna med.. Fyren som vil ha den eneste plassen ruser mer med motoren og rister på hodet av meg. Viser finger. Jeg kjenner at jeg blør mer og mer, og må se i bagasjen om jeg har bind der.. Det har jeg ikke, så jeg må ROPE til mannen min: JEG MÅ GÅ INN PÅ SENTERET IGJEN, JEG TRENGER BIIIIND!!!1 Han blir dritsur, og roper tilbake: MÅ DU FÅ MENSEN MIDT I RUSHEN??? TRENGER DU EGENTLIG DE BINDA?!!??!?!? Det ender med, etter å ha sperret hele ski garasje, at han må kjøre inn på plassen igjen.. Så der står jeg, med rød rumpe og HAN må kjøpe bind, mens den SYKE FYREN, fortsatt står og VENTER på plass.. Hva faen??? Det endte med at vi GIKK hjem, og bilen står der enda!! HAHA!!!! Anonymous poster hash: 82ca3...668 Du vet det bare er tre timer gratis parkering på Ski storsenter? Gått på den smellen selv nemlig... Anonymous poster hash: 01598...b01 Har mensen eller? Vi betalte og la lappen i bilen. Står trygt til i morgen, men gruer meg til å gå den lange veien i morgen. Det var en kald fornøyelse når man er "våt i trusa" Anonymous poster hash: 82ca3...668 Jaha, hvorfor gikk dere hjem da..........??????? Anonymous poster hash: 87fd5...358 Det var flaut.. og vi har hvite seter... mannen nektet å vise seg på senteret.. han hadde g ått på ultra og kjøpt bind og tenkte "faen, dette orker jeg ikke"..... ER det så rart? er du sinnssyk? Anonymous poster hash: 82ca3...668 Ja, for det er jo mye mindre flaut å gå hjem med rød rumpe...... Anonymous poster hash: 87fd5...358
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #25 Skrevet 5. desember 2014 Lykke til med å skulle gjøre akkurat det samme i morgen, bare at da er det lørdag. Og antakeligvis enda flere folk. Anonymous poster hash: b32bc...835
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå