Gå til innhold

hvilke sorter baker DU til jul?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal lage pepperkaker pga barna, men de andre tørre sortene orker jeg ikke. Skal lage drops, pikekyss, konfekt for å gi bort:)



Anonymous poster hash: 99cdf...b09
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pepperkaker, sandkaker, kokosmakroner, risbollmer og maryland cookies baker jeg hvert år.

 

Svigermor baker store mengder krumkaker og deler med oss.

 

Tenkte jeg skulle prøve meg på hvite kakemenn og sara bernhard i langpanne i tillegg i år, og den hjemmelagde troikaen på det søte liv så jo helt fantastisk ut.

 

Anonymous poster hash: 936f5...683

Skrevet

Pepperkaker, serinakaker, krumkaker, smultringer og kokosmakroner blir det bakt her i huset i år. Også har jeg bakt litt gjærbakst og slengt i fryseren. 🎅

Skrevet

Pepperkaker, kakemann, serinakaker, sandkaker. Foreløpig er det det jeg vil lage så får jeg se om jeg orker å lage noe annet

 

Anonymous poster hash: c7f28...b3f

Skrevet

Kokosmakroner, fyrstekake, pepperkaker, berlinerkranser, colapinner og kanskje jeg prøver meg på Sarah bernandt i langpanne. Eller fløtekarameller.

 

Anonymous poster hash: 214d7...228

Skrevet

Pepperkaker,peppernøtter,pikekyss med sjokolade kokosmakroner og sjokoladeboller :-)

Skrevet

13.39 her. Glemte krumkaker og risboller:)

 

Anonymous poster hash: 214d7...228

Skrevet

Pepperkaker

Kakemenn

Bountysjokolade

Troikasjokolade

Kokkosmakroner

Sjokoladekuler

Krumkaker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...