Gjest Antarctica Skrevet 7. desember 2014 #26 Skrevet 7. desember 2014 Jeg syns ikke det gjør noe å ha to puljer. De har enorm glede av hverandre uansett, og du vet, barndommen er bare noen få år. Som søsken skal de ha hverandre 60-70 utover den tida de er "lekekamerater".
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #27 Skrevet 7. desember 2014 Kjør på ;-) 2-3 ær er perfekt! Her blir jenta mi 2 år rett før lille kommer. Det blir nok tøft med 2 tette. Men godt å bli ferdig med babytiden også Hvordan vet du at 2-3 år er perfekt? Anonymous poster hash: 6b1d5...b54
aanonym Skrevet 7. desember 2014 #28 Skrevet 7. desember 2014 Fikk ett barn mens jeg var under utdannelse, ikke planlagt. Nr 2 kom nesten 7 år senere, da var vi godt etablert. De har stor gode av hverandre. Jeg har slev søsken som er 10 år yngre. Ville ha ventet til ting var litt mer på stell.
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. desember 2014 #29 Skrevet 7. desember 2014 Jeg ville hatt alt på stell. Både helsemessig og andre former. Et barn til krever mye, oppfølging, utstyr osv. Hadde ikke tort å få barn uten at jobb var avklart og økonomien stabil, samt helsa god.
aanonym Skrevet 7. desember 2014 #30 Skrevet 7. desember 2014 (endret) Godt poeng over her. Småbarns/leketida er veldig kort, det er resten av livet som er det vesentlige. Vent til dere er klar,mht helse, økonomi osv. Endret 7. desember 2014 av aanonym
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå