Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #51 Skrevet 4. desember 2014 Jeg likte tapeten kjempegodt, men ville nok hatt den på en annen vegg enn tv'en. Jeg ville nok aldri funnet på å velge grønn veggfarge selv, men det ble veldig fint. Deilig med noe annet enn hvitt. Alt i alt var det stilig og pent selv om jeg personlig aldri ville hatt veggord på kjøkkenet eller kontrasttapet bak tv. Anonymous poster hash: 2e868...576
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #52 Skrevet 4. desember 2014 Ikkje min stil. Kjøkkenet da tenker jeg bordet er det utemøbler. Minner meg om eit plastbord med utemøbler rundt. Vekk med duken den dreper heil kjøkkenet. Anonymous poster hash: 46dca...e66
Mor di! Skrevet 4. desember 2014 #53 Skrevet 4. desember 2014 Tøft å velge noe annet enn mainstream (slik som jeg; hvite flater, lyst gulv, grått møblement). Selv om jeg ikke kunne valgt dette selv, syns jeg det var pent!:-)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #54 Skrevet 4. desember 2014 Tøft å velge noe annet enn mainstream (slik som jeg; hvite flater, lyst gulv, grått møblement). Selv om jeg ikke kunne valgt dette selv, syns jeg det var pent!:-)Takk😊 hele huset er egentlig i lik skala, grønn/ sjøgrønn/ blå/ grå aktige farger. Blandt annet : duegrå, sommer sne, gustaviansk blå og Risør blå. Men likevel mye lyst 😊 hi Anonymous poster hash: 63068...568
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #55 Skrevet 4. desember 2014 Liker veldig godt fargen jade! Har den selv på et soverom med mørke gulv. Hvis du liker veggord, beholder du selvsagt det. Er du som bor der. Men skulle du blitt lei, ville en kul innrammet plakat virkelig gjort seg likte veldig godt tapeten, og kjøkkenstolene. Til jul kan du jo legge skinnfeller i, eller kjøpe noen eksklusive puter for å myke dem litt opp. Hva slags bord har du til? Duken er ikke pen,men sikkert praktisk. Anonymous poster hash: 3eb83...53e
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #56 Skrevet 4. desember 2014 Liker veldig godt fargen jade! Har den selv på et soverom med mørke gulv. Hvis du liker veggord, beholder du selvsagt det. Er du som bor der. Men skulle du blitt lei, ville en kul innrammet plakat virkelig gjort seg likte veldig godt tapeten, og kjøkkenstolene. Til jul kan du jo legge skinnfeller i, eller kjøpe noen eksklusive puter for å myke dem litt opp. Hva slags bord har du til? Duken er ikke pen,men sikkert praktisk. Anonymous poster hash: 3eb83...53e Det bildet av kjøkkenet var i sommer, har en annen duk nå😊 har tenkt på sånne skinn ja😊 bordet er kjøpt på skeidar , og er plass til 10 mennesker. Ville ha stort bord da kjøkkenet er på 35 kvm . Hi Anonymous poster hash: 63068...568
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #57 Skrevet 4. desember 2014 Har selv plastikk stoler (kartell) og må bruke antiskli matter under sitteputer. Bare et lite tips Anonymous poster hash: 3eb83...53e
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #58 Skrevet 4. desember 2014 Tapeten er for urolig. Liker personlig lyse gulv og grønnfarger ble litt for lik ei operasjonsstue. Fin trapp og fine downlights. Anonymous poster hash: 35bb2...66f
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #59 Skrevet 4. desember 2014 Tapeten er for urolig. Liker personlig lyse gulv og grønnfarger ble litt for lik ei operasjonsstue. Fin trapp og fine downlights. Anonymous poster hash: 35bb2...66f Så kjøkkenet først etterpå. Liker at det er åpent og lyst og at det ikke er overskap. Liker ikke overgangen mellom stuegulv og kjøkkengulv. Ville hatt samme gulv på kjøkkenet. Liker heller ikke selve kjøkkeninnredningen. Anonymous poster hash: 35bb2...66f
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #60 Skrevet 4. desember 2014 Tapeten er for urolig. Liker personlig lyse gulv og grønnfarger ble litt for lik ei operasjonsstue. Fin trapp og fine downlights. Anonymous poster hash: 35bb2...66f Så kjøkkenet først etterpå. Liker at det er åpent og lyst og at det ikke er overskap. Liker ikke overgangen mellom stuegulv og kjøkkengulv. Ville hatt samme gulv på kjøkkenet. Liker heller ikke selve kjøkkeninnredningen. Anonymous poster hash: 35bb2...66f Har alltid fliser på kjøkkengulv jeg😊 men ja jeg var veldig klar på at det ikke skulle være overskap på hele kjøkkenet😊 hi Anonymous poster hash: 63068...568
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #61 Skrevet 4. desember 2014 Tapeten er for urolig. Liker personlig lyse gulv og grønnfarger ble litt for lik ei operasjonsstue. Fin trapp og fine downlights. Anonymous poster hash: 35bb2...66f Så kjøkkenet først etterpå. Liker at det er åpent og lyst og at det ikke er overskap. Liker ikke overgangen mellom stuegulv og kjøkkengulv. Ville hatt samme gulv på kjøkkenet. Liker heller ikke selve kjøkkeninnredningen. Anonymous poster hash: 35bb2...66f Har alltid fliser på kjøkkengulv jeg😊 men ja jeg var veldig klar på at det ikke skulle være overskap på hele kjøkkenet😊 hi Anonymous poster hash: 63068...568 Tok ett bilde Av stuen i en annen vinkel nå😊 Anonymous poster hash: 63068...568
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #62 Skrevet 4. desember 2014 Tapeten er for urolig. Liker personlig lyse gulv og grønnfarger ble litt for lik ei operasjonsstue. Fin trapp og fine downlights. Anonymous poster hash: 35bb2...66f Så kjøkkenet først etterpå. Liker at det er åpent og lyst og at det ikke er overskap. Liker ikke overgangen mellom stuegulv og kjøkkengulv. Ville hatt samme gulv på kjøkkenet. Liker heller ikke selve kjøkkeninnredningen. Anonymous poster hash: 35bb2...66f Har alltid fliser på kjøkkengulv jeg😊 men ja jeg var veldig klar på at det ikke skulle være overskap på hele kjøkkenet😊 hi Anonymous poster hash: 63068...568 Tok ett bilde Av stuen i en annen vinkel nå😊 Anonymous poster hash: 63068...568 Fint maleri! Jeg ville hatt noe mer i vinduene for å gjøre det litt mer lunt og koselig. Gardiner og grønne planter/pynt. Anonymous poster hash: 61fb8...714
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #63 Skrevet 4. desember 2014 Det ser nytt og ordentlig ut, men veldig langt fra noe jeg selv ville valgt. Anonymous poster hash: 1b0e6...ce4
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #64 Skrevet 4. desember 2014 Ser litt stusslig ut på vinduene uten verken gardiner eller noe på vinduene. Sofabordet så også stusslig ut. Men du har vel pusset opp nylig og tatt bilde, før du går i gang interiørmessig Likte gulvet, taket, spottene men ikke den lille fliseflekken ved terrassedøra. Anonymous poster hash: 3f3bb...852
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #65 Skrevet 4. desember 2014 Har faktisk ingen gardiner i huset😊hi Anonymous poster hash: 63068...568
Elsker livet Skrevet 4. desember 2014 #66 Skrevet 4. desember 2014 Fint tak, og sofaen var fin til rommet. Jeg fikk litt ungkars-følelse av det siste bildet, der han har fått hjelp av mora si til å dekorere med duker på bordene. Det er litt tomt, og da syns jeg ikke de dukene passer. Det ser ikke ut som du er helt ferdig med å få på plass interiøret.
Julie (: Skrevet 4. desember 2014 #67 Skrevet 4. desember 2014 Har faktisk ingen gardiner i huset😊hi Anonymous poster hash: 63068...568 Endelig noen med samme holdning som meg til gardiner! Bare støvsamler og lystyv.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #68 Skrevet 4. desember 2014 Har faktisk ingen gardiner i huset😊hi Anonymous poster hash: 63068...568 Endelig noen med samme holdning som meg til gardiner! Bare støvsamler og lystyv.Ikkesant 😊 hi Anonymous poster hash: 63068...568
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #69 Skrevet 4. desember 2014 Fargen kommer ikke så godt frem på bildet, for Jade er faktisk en av de fineste fargene som finnes (helt sant, jeg har den selv ) Veggord er heller ikke min greie, men det får være opp til hver enkelt hva man har lyst til å dekorere med. Deilig med nyoppussede rom da! Nyt det Anonymous poster hash: 04abb...138
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå