Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #26 Skrevet 3. desember 2014 Fargen heter " jade" 😊 hi Anonymous poster hash: 63068...568
geitemarken Skrevet 3. desember 2014 #29 Skrevet 3. desember 2014 Tapeten ser ut som kjønnshår, og veggord er ikke min greie. Gulvet og grønnfargen var fin. Anonymous poster hash: 40a66...c15 Fnis! Hvordan ser dine kjønnshår ut? For mine ser absolutt ikke slik ut. Tror du har barbert deg så lenge nå at hukommelsen spiller deg et puss Jeg synes det er kjempe fint med trær og den grønne fargen i bakgrunn på den andre veggen. Det er en helhet i rommet. Jeg elsker også mørke gulv, hos andre. Men ville ikke valgt det selv da jeg ikke eier husmor genet (alt støv etc vises veldig godt på slike gulv). Synes dere har vært kjempe flinke
Von Hertelhofen Skrevet 3. desember 2014 #30 Skrevet 3. desember 2014 Hadde fått mareritt av den fæle kvisttapeten, men ellers er det veldig fint.
Elsker livet Skrevet 3. desember 2014 #31 Skrevet 3. desember 2014 Det var fint, men jeg hadde nok ikke valgt å ha så mye av tapeten med mønster en stripe lengde til høyre hadde vært nok. Kul den grønne fargen, men hadde heller hengt opp en plakat i ramme istedet for wallstickersen.
Fandens Oldemor Skrevet 3. desember 2014 #32 Skrevet 3. desember 2014 Er veggordene en oppskrift på muffins? Og er den veggen i gangen, eller er det et kjøkken? Liker veldig godt Jade
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #33 Skrevet 3. desember 2014 Tapeten ser ut som kjønnshår, og veggord er ikke min greie. Gulvet og grønnfargen var fin. Anonymous poster hash: 40a66...c15 Fnis! Hvordan ser dine kjønnshår ut? For mine ser absolutt ikke slik ut. Tror du har barbert deg så lenge nå at hukommelsen spiller deg et puss Jeg synes det er kjempe fint med trær og den grønne fargen i bakgrunn på den andre veggen. Det er en helhet i rommet. Jeg elsker også mørke gulv, hos andre. Men ville ikke valgt det selv da jeg ikke eier husmor genet (alt støv etc vises veldig godt på slike gulv). Synes dere har vært kjempe flinke Hva?? Mener du å påstå at alle ikke har kvistmus?? Anonymous poster hash: 40a66...c15
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #34 Skrevet 3. desember 2014 Kjempefint tak og downlights, elsker hvite glatte overflater. Og elsker gulvet, mørkt og eksklusivt. Men fargen, veggordene og tapeten på de andre veggene var henholdsvis lite pent, harry og forferdelig bråkete 😱😳 Anonymous poster hash: b7316...04e
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #35 Skrevet 3. desember 2014 Jeg liker at du viser personlighet. Du har tatt et standpunkt og står for det. Jeg ville hatt noe 'mere' på høyre side fordi det ser litt tomt ut. Ikke så lett å se om det er mere der da, siden bildet ikke viser alt. Ville hatt en grønn plante der, et konsollbord med pynt, et bilde ol. Hadde jeg sett mer sv veggen kunne jeg kommet med flere forslag. Når mange nok får noe, blir ting 'harry' i følge noen. Ikke bry deg om det. Om du får positive vibber av veggord på kjøkkenet, så beholder du dem. Forresten syntes jeg du er tøff som la ut bildet. Anonymous poster hash: 5dc24...38d
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #36 Skrevet 3. desember 2014 Fint, men litt mørkt bilde. Kanskje hatt kvisttapeten på en annen vegg. Har du flere bilder? Gjerne med før bilder i tilegg:) Anonymous poster hash: b9ab4...e0c
mamma_bergen Skrevet 3. desember 2014 #37 Skrevet 3. desember 2014 Jeg liker at du viser personlighet. Du har tatt et standpunkt og står for det. Jeg ville hatt noe 'mere' på høyre side fordi det ser litt tomt ut. Ikke så lett å se om det er mere der da, siden bildet ikke viser alt. Ville hatt en grønn plante der, et konsollbord med pynt, et bilde ol. Hadde jeg sett mer sv veggen kunne jeg kommet med flere forslag. Når mange nok får noe, blir ting 'harry' i følge noen. Ikke bry deg om det. Om du får positive vibber av veggord på kjøkkenet, så beholder du dem. Forresten syntes jeg du er tøff som la ut bildet. Anonymous poster hash: 5dc24...38d Konsollbord var lurt! Hjemme hos meg selv Jeg har en teit vegg,med et vindu som ødelegger Men et sånt bord blir jo helt perfekt At jeg ikke har tenkt på det selv
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #38 Skrevet 3. desember 2014 Synes det var veldig fint ☺ litt annerledes enn det alle andre har. Nettopp det som gjør det ekstra fint også ☺ Anonymous poster hash: 8ccc8...7be
Gjest Julia1984 Skrevet 3. desember 2014 #39 Skrevet 3. desember 2014 Veldig bråkete tapet bak Tv'n. Det ble veldig kræsj. Alt for mørkt gulv, og disse veggordene var ikke min stil. TV'N var veldig høyt oppe på veggen??
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #40 Skrevet 3. desember 2014 For meg ser det ut som at tapeten gjør at rommet ser større ut. Prøvde å se for meg en ensfarget vegg, men tror det ville virket mindre da. Likte stilen din godt, elsker mørke gulv Anonymous poster hash: 922be...8e2
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #41 Skrevet 3. desember 2014 Likte veldig godt det mørke gulvet! Lekkert! Ellers var tapeten stilig. Veggord liker jeg derimot ikke... Anonymous poster hash: 6434f...42a
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #42 Skrevet 3. desember 2014 Flott at du kjører din egen stil! Grønnfargen var veldig fin, befriende å se noe annet enn hvite og grå vegger. Tapetet var kult, men enig m flere her i at det ble voldsomt bak tv-en. Og veggord er sjelden kult syns jeg, men hva står det egentlig? Anonymous poster hash: 16b71...cfd
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #43 Skrevet 4. desember 2014 Flott at du kjører din egen stil! Grønnfargen var veldig fin, befriende å se noe annet enn hvite og grå vegger. Tapetet var kult, men enig m flere her i at det ble voldsomt bak tv-en. Og veggord er sjelden kult syns jeg, men hva står det egentlig? Anonymous poster hash: 16b71...cfd Tusen takk😊 det er en muffins oppskrift, den henger på kjøkkenet😊 Anonymous poster hash: 63068...568
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #44 Skrevet 4. desember 2014 Enig med de som mener tapeten ikke burde vært på tv-veggen, elelrs var den fin. Gulvet var jeg ikke kjempefan av, liker ikke så mørke gulv. Kjempefin grønnfarge, harry med veggord. Anonymous poster hash: 05f34...d4d
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #45 Skrevet 4. desember 2014 Her er er bilde fra kjøkkenet i sommer😊 vanligvis ikke så mye stæsj fremme på benken ... Hi Anonymous poster hash: 63068...568
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #46 Skrevet 4. desember 2014 Synes det var veldig fint:) Gulvet var kjempe fint, likte fargen på veggen. Eneste jeg synes er at veggen bak tv ble litt for dominerende. Hadde ikke tv vært der hadde det gått greit. Men synes tapeten var kjempe fin:) vi har samme med bare i grå og trærne er i sølv. Veldig fin😊 Kjøkkenet var nydelig:) Anonymous poster hash: e6f3a...466
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #47 Skrevet 4. desember 2014 Alt va fint, bortsett fra den lille veggplaten som er ved trappen. Hva er det? Hvorfor har du det der? Synes det så rart ut. Anonymous poster hash: 3f3bb...852
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #48 Skrevet 4. desember 2014 Flott at du kjører din egen stil! Grønnfargen var veldig fin, befriende å se noe annet enn hvite og grå vegger. Tapetet var kult, men enig m flere her i at det ble voldsomt bak tv-en. Og veggord er sjelden kult syns jeg, men hva står det egentlig? Anonymous poster hash: 16b71...cfd Tusen takk😊 det er en muffins oppskrift, den henger på kjøkkenet😊 Anonymous poster hash: 63068...568 Muffinsoppskrift på kjøkkenet er innafor i min bok:-) kjøkkenet ser lunt, koselig og praktisk ut. Ser at dere har gjort en stor jobb. Jeg hadde valgt annerledes enn deg, men det betyr jo absolutt ingenting. Det ser ut som et flott hjem som jeg hadde kost meg i som gjest😊 Anonymous poster hash: 16b71...cfd
Iiiiik Skrevet 4. desember 2014 #49 Skrevet 4. desember 2014 Fint hus! Likte kjøkkenet bedre enn stua, men begge deler er fint. Lurer imidlertid på hvorfor du ber om tilbakemeldinger her og har holdt pusten av uro for masse kjipe tilbakemeldinger. Modig å legge ut noe som er så viktig for deg i en så "udressert" forsamling som denne
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #50 Skrevet 4. desember 2014 Fint hus! Likte kjøkkenet bedre enn stua, men begge deler er fint. Lurer imidlertid på hvorfor du ber om tilbakemeldinger her og har holdt pusten av uro for masse kjipe tilbakemeldinger. Modig å legge ut noe som er så viktig for deg i en så "udressert" forsamling som denne Det er fint å få tilbakemeldinger fra folk som kun ser bilder og ikke aner hvem jeg er, da blir man ikke blendet av meninger om person😊 eller må holde tilbake ærlighet av høflighet . Derfor ble denne anonym😊 takk folkens😊 Anonymous poster hash: 63068...568
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå