Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #51 Skrevet 3. desember 2014 hun skrev vel at hun ikke syns at det fantes kjekke norske menn? Helt annet enn å bestemt mene at alle menn fra et sted har et spesielt personlighetstrekk. Ser nå at den jeg snakket om ble slettet. Hun snakket om at alle norske menn var dårlige i senga. Kultur har mye å si. Religion enda mer. Jeg kan ikke tenke meg noe mindre tiltrekkende enn folk fra midt-østen. Jeg har enda ikke møtt en mann derfra uten de personlighetstrekkene jeg finner motbydelig, så frem til det så står jeg for meningen min, ja. Anonymous poster hash: 764f7...345
Sage90 Skrevet 3. desember 2014 #52 Skrevet 3. desember 2014 hun skrev vel at hun ikke syns at det fantes kjekke norske menn? Helt annet enn å bestemt mene at alle menn fra et sted har et spesielt personlighetstrekk. Ser nå at den jeg snakket om ble slettet. Hun snakket om at alle norske menn var dårlige i senga. Kultur har mye å si. Religion enda mer. Jeg kan ikke tenke meg noe mindre tiltrekkende enn folk fra midt-østen. Jeg har enda ikke møtt en mann derfra uten de personlighetstrekkene jeg finner motbydelig, så frem til det så står jeg for meningen min, ja. Anonymous poster hash: 764f7...345 Men det er jo en helt annen mening enn den du skrev tidligere! Jeg reagerte kun fordi du mente at alle menn fra midt-østen hadde såkalt steinaldersyn på kvinner!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #53 Skrevet 3. desember 2014 hun skrev vel at hun ikke syns at det fantes kjekke norske menn? Helt annet enn å bestemt mene at alle menn fra et sted har et spesielt personlighetstrekk. Ser nå at den jeg snakket om ble slettet. Hun snakket om at alle norske menn var dårlige i senga. Kultur har mye å si. Religion enda mer. Jeg kan ikke tenke meg noe mindre tiltrekkende enn folk fra midt-østen. Jeg har enda ikke møtt en mann derfra uten de personlighetstrekkene jeg finner motbydelig, så frem til det så står jeg for meningen min, ja. Anonymous poster hash: 764f7...345 Men det er jo en helt annen mening enn den du skrev tidligere! Jeg reagerte kun fordi du mente at alle menn fra midt-østen hadde såkalt steinaldersyn på kvinner! Om du leser litt om kvinner i Midt-Østen så vil du forstå hvorfor jeg uttaler meg så bombastisk. Anonymous poster hash: 764f7...345
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #54 Skrevet 4. desember 2014 hun skrev vel at hun ikke syns at det fantes kjekke norske menn? Helt annet enn å bestemt mene at alle menn fra et sted har et spesielt personlighetstrekk. Ser nå at den jeg snakket om ble slettet. Hun snakket om at alle norske menn var dårlige i senga.Kultur har mye å si. Religion enda mer. Jeg kan ikke tenke meg noe mindre tiltrekkende enn folk fra midt-østen. Jeg har enda ikke møtt en mann derfra uten de personlighetstrekkene jeg finner motbydelig, så frem til det så står jeg for meningen min, ja. Anonymous poster hash: 764f7...345 Men det er jo en helt annen mening enn den du skrev tidligere! Jeg reagerte kun fordi du mente at alle menn fra midt-østen hadde såkalt steinaldersyn på kvinner! Om du leser litt om kvinner i Midt-Østen så vil du forstå hvorfor jeg uttaler meg så bombastisk. Anonymous poster hash: 764f7...345 Gift med en fra Midtøsten, og har vært der flere ganger. Du trenger ikke uttale det så bombastisk, det vet jeg Anonymous poster hash: b07f3...4a2
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #55 Skrevet 4. desember 2014 Jeg vil ikke ha hatt noe problem med det. Jeg var selv sammen med en fra Iran i ett år. Dessverre ble det slutt Han var en helt fantastisk fyr, og det var ikke snakk om at det ble noen problemer anngående hans syn på mennesker eller kvinner. Han var oppvokst med at både hans far og hans mor jobbet ( begge som kirurger), han har blitt lege selv. Han ville at jeg skulle jobbe. En gang for gøy tok jeg på meg en hijab, og han ba meg fjerne den så fort som mulig! Dette var ikke noe han kunne/ville støtte! Han er forresten hindu, far fra India. Anonymous poster hash: 20001...b19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå