valkyrien Skrevet 3. desember 2014 #26 Skrevet 3. desember 2014 Nei, jeg er skeptisk til kulturforskjellene.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #27 Skrevet 3. desember 2014 Ja, er sammen med en marokkaner. Anonymous poster hash: a1910...d6f Er Marokko Midtøsten egentlig? Anonymous poster hash: 1c296...317
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #28 Skrevet 3. desember 2014 Ja, hvis han kunne lage mat,den beste maten er fra Midt-Østen. Fordel om mora hans lager god baklava også. Synd jeg allerede er gift med en fra Asker, sånn sett. Anonymous poster hash: c465b...d23
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #29 Skrevet 3. desember 2014 Haha, nei, absolutt ikke! Ikke er de tiltrekkende og jeg er ikke interessert i mannfolk med steinaldersyn på kvinner. Anonymous poster hash: 764f7...345
Katteskinnet Skrevet 3. desember 2014 #30 Skrevet 3. desember 2014 Nei. Mest på grunn av kulturforskjeller, mye fordi så mange av dem er religiøse og det er ikke noe jeg er interessert i, og på et helt overfladisk plan: Jeg har enda ikke møtt en fra midt-østen jeg har funnet tiltrekkende...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #31 Skrevet 3. desember 2014 Nei, det kunne jeg ikke. Det hadde ikke hatt noe å si samme hvor lite religiøs han virket å være, og hvor godt integrert han var i vesten - jeg hadde aldri stolt på at han ikke en dag hadde snudd på krona, og f.eks kidnappet våre eventuelle barn til hjemlandet sitt. Til det har jeg "Ikke uten min datter" alt for godt i minnet. Anonymous poster hash: 62db8...f34
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #32 Skrevet 3. desember 2014 Nei Anonymous poster hash: 02d26...46c
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #33 Skrevet 3. desember 2014 Nei, aldri Anonymous poster hash: d4437...92d
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #34 Skrevet 3. desember 2014 Ja, fortsatt gift etter 12 år med feministen min fra Midt-Østen. Man finner faktisk alle typer mennesker der også. Anonymous poster hash: b07f3...4a2
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #35 Skrevet 3. desember 2014 Hovedgrunnen til at jeg ville vært skeptisk/negativ er at kulturforskjellen er stor og at man derfor trolig får ekstra utfordringer i forholdet. Men om jeg hadde møtt en mann som jeg forelsket meg i, det var veldig gjensidig og han var vestligorientert i holdninger så hadde jeg nok vurdert det. Umulig å si sikkert på forhånd. Før var jeg langt åpnere med tanke på forhold med en mann fra annen kultur, men har etter hvert innsett at forhold kan være vanskelig nok å få til å fungere om man ikke skal ha store kulturforskjeller på toppen. Anonymous poster hash: 3ac80...469
pifi med tre nurk Skrevet 3. desember 2014 #36 Skrevet 3. desember 2014 Aldri si aldri.. Men tror vi hadde fått store problemer med kulturforskjellene! Nå er jeg sammen med en med.lik baigrunnen, vokst opp samme sted, så selv om vi ikke møttes før vi var voksne så har vi lik baggasje.. Tror det hadde vært vanskelig å få et godt forhold med en som hadde veldig ulik bakgrunn..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #37 Skrevet 3. desember 2014 Jeg er. Og opplever ingen kulturforskjeller. Nå er mannen fra Israel da, og det er jo omtrent som Europa, sånt sett. Anonymous poster hash: 9c02c...3d5
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #38 Skrevet 3. desember 2014 Jeg er allerede gift med en mann fra en annen kultur. Selv om kulturforskjellene er minimale skaper de likevel problemer i vårt samliv. Menn med den kulturbakgrunn fra midtøsten både fascinerer meg og avskrekker meg. De fascinerer meg på den måten at de er "mørke og farlige", og fordi jeg føler meg mer feminin når mannen er litt bestemt og er en mannemann. Det har muligens forbindelse med at mannen min har veldig mange feminine verdier og jeg føler meg som mannen i forholdet. En mann som tar styringen virker derfor tiltrekkende for meg. Anonymous poster hash: 65d9e...878
Elsker livet Skrevet 3. desember 2014 #39 Skrevet 3. desember 2014 Om han var kristen og vi hadde omtrent de samme verdiene kunne jeg det. Men jeg har en litt romantisk tanke, om ikke akkurat politisk korrekt, om det å føre Ola Dunk genene videre. Syns de typiske menn fra midtøsten generelt er veldig tiltrekkende og eksotiske i forhold til hva mange andre her mener.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #40 Skrevet 3. desember 2014 Jeg er. Og opplever ingen kulturforskjeller. Nå er mannen fra Israel da, og det er jo omtrent som Europa, sånt sett. Anonymous poster hash: 9c02c...3d5 Hey, jeg er også gift med en israeler Anonymous poster hash: 8039b...8ea
Sage90 Skrevet 3. desember 2014 #41 Skrevet 3. desember 2014 (endret) Haha, nei, absolutt ikke! Ikke er de tiltrekkende og jeg er ikke interessert i mannfolk med steinaldersyn på kvinner. Anonymous poster hash: 764f7...345 Dummeste jeg har lest. Det kommer jo helt an på mannen det. Ikke alle menn fra midtøsten har likt syn på kvinner, akkurat som at ikke alle menn fra Norge er blonde. Med det sagt: ja, det kunne jeg definitivt. Drev med en fra Irak, men greidde å ødelegge det. Kjekkere mann skal man lete lenge etter! Eller, mannen jeg er med nå er også dritkjekk, men på en helt annen måte:D Endret 3. desember 2014 av Sage90
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #42 Skrevet 3. desember 2014 Ja. Min mann kommer fra Irak. Anonymous poster hash: 33c99...977 Min også Vært sammen i 12 år Anonymous poster hash: e3c77...6a1
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #43 Skrevet 3. desember 2014 Haha, nei, absolutt ikke! Ikke er de tiltrekkende og jeg er ikke interessert i mannfolk med steinaldersyn på kvinner. Anonymous poster hash: 764f7...345 Dummeste jeg har lest. Det kommer jo helt an på mannen det. Ikke alle menn fra midtøsten har likt syn på kvinner, akkurat som at ikke alle menn fra Norge er blonde. Med det sagt: ja, det kunne jeg definitivt. Drev med en fra Irak, men greidde å ødelegge det. Kjekkere mann skal man lete lenge etter! Eller, mannen jeg er med nå er også dritkjekk, men på en helt annen måte:D Dummeste du har lest, faktisk... Jeg har vært borti en del fra midt-østen og felles for de alle har vært et stygt menneske og kvinnesyn og at de har vært mindre tiltrekkende. Det er min mening, så får du heller ha din egen. Anonymous poster hash: 764f7...345
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #44 Skrevet 3. desember 2014 Ja. Min mann kommer fra Irak. Anonymous poster hash: 33c99...977 Min også Vært sammen i 12 år Anonymous poster hash: e3c77...6a1 Vi har også vært sammen i 12 år:) Anonymous poster hash: 33c99...977
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #45 Skrevet 3. desember 2014 Ja. Min mann kommer fra Irak. Anonymous poster hash: 33c99...977 Min også Vært sammen i 12 år Anonymous poster hash: e3c77...6a1 Vi har også vært sammen i 12 år:) Anonymous poster hash: 33c99...977 Kanskje dere er gift med samme mann? F9s. Anonymous poster hash: 65d9e...878
Sage90 Skrevet 3. desember 2014 #46 Skrevet 3. desember 2014 Haha, nei, absolutt ikke! Ikke er de tiltrekkende og jeg er ikke interessert i mannfolk med steinaldersyn på kvinner. Anonymous poster hash: 764f7...345 Dummeste jeg har lest. Det kommer jo helt an på mannen det. Ikke alle menn fra midtøsten har likt syn på kvinner, akkurat som at ikke alle menn fra Norge er blonde. Med det sagt: ja, det kunne jeg definitivt. Drev med en fra Irak, men greidde å ødelegge det. Kjekkere mann skal man lete lenge etter! Eller, mannen jeg er med nå er også dritkjekk, men på en helt annen måte:D Dummeste du har lest, faktisk... Jeg har vært borti en del fra midt-østen og felles for de alle har vært et stygt menneske og kvinnesyn og at de har vært mindre tiltrekkende. Det er min mening, så får du heller ha din egen. Anonymous poster hash: 764f7...345 Ja, jeg reagerer ganske sterkt når folk viser så mange fordommer og generaliserer på den måten som du gjør. Poenget mitt var uansett at alle er forskjellige og at det er ganske spesielt å dømme alle menn fra et stort område basert på et møte med noen få.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #47 Skrevet 3. desember 2014 Haha, nei, absolutt ikke! Ikke er de tiltrekkende og jeg er ikke interessert i mannfolk med steinaldersyn på kvinner. Anonymous poster hash: 764f7...345 Dummeste jeg har lest. Det kommer jo helt an på mannen det. Ikke alle menn fra midtøsten har likt syn på kvinner, akkurat som at ikke alle menn fra Norge er blonde. Med det sagt: ja, det kunne jeg definitivt. Drev med en fra Irak, men greidde å ødelegge det. Kjekkere mann skal man lete lenge etter! Eller, mannen jeg er med nå er også dritkjekk, men på en helt annen måte:D Dummeste du har lest, faktisk... Jeg har vært borti en del fra midt-østen og felles for de alle har vært et stygt menneske og kvinnesyn og at de har vært mindre tiltrekkende. Det er min mening, så får du heller ha din egen. Anonymous poster hash: 764f7...345 Ja, jeg reagerer ganske sterkt når folk viser så mange fordommer og generaliserer på den måten som du gjør. Poenget mitt var uansett at alle er forskjellige og at det er ganske spesielt å dømme alle menn fra et stort område basert på et møte med noen få. Så fint at du hoppet over hun som mente alle norske menn var dårlige da Anonymous poster hash: 764f7...345
Sage90 Skrevet 3. desember 2014 #48 Skrevet 3. desember 2014 Haha, nei, absolutt ikke! Ikke er de tiltrekkende og jeg er ikke interessert i mannfolk med steinaldersyn på kvinner. Anonymous poster hash: 764f7...345 Dummeste jeg har lest. Det kommer jo helt an på mannen det. Ikke alle menn fra midtøsten har likt syn på kvinner, akkurat som at ikke alle menn fra Norge er blonde. Med det sagt: ja, det kunne jeg definitivt. Drev med en fra Irak, men greidde å ødelegge det. Kjekkere mann skal man lete lenge etter! Eller, mannen jeg er med nå er også dritkjekk, men på en helt annen måte:D Dummeste du har lest, faktisk... Jeg har vært borti en del fra midt-østen og felles for de alle har vært et stygt menneske og kvinnesyn og at de har vært mindre tiltrekkende. Det er min mening, så får du heller ha din egen. Anonymous poster hash: 764f7...345 Ja, jeg reagerer ganske sterkt når folk viser så mange fordommer og generaliserer på den måten som du gjør. Poenget mitt var uansett at alle er forskjellige og at det er ganske spesielt å dømme alle menn fra et stort område basert på et møte med noen få. Så fint at du hoppet over hun som mente alle norske menn var dårlige da Anonymous poster hash: 764f7...345 hun skrev vel at hun ikke syns at det fantes kjekke norske menn? Helt annet enn å bestemt mene at alle menn fra et sted har et spesielt personlighetstrekk.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #49 Skrevet 3. desember 2014 Haha, nei, absolutt ikke! Ikke er de tiltrekkende og jeg er ikke interessert i mannfolk med steinaldersyn på kvinner. Anonymous poster hash: 764f7...345 Dummeste jeg har lest. Det kommer jo helt an på mannen det. Ikke alle menn fra midtøsten har likt syn på kvinner, akkurat som at ikke alle menn fra Norge er blonde. Med det sagt: ja, det kunne jeg definitivt. Drev med en fra Irak, men greidde å ødelegge det. Kjekkere mann skal man lete lenge etter! Eller, mannen jeg er med nå er også dritkjekk, men på en helt annen måte:D Dummeste du har lest, faktisk... Jeg har vært borti en del fra midt-østen og felles for de alle har vært et stygt menneske og kvinnesyn og at de har vært mindre tiltrekkende. Det er min mening, så får du heller ha din egen. Anonymous poster hash: 764f7...345 Ja, jeg reagerer ganske sterkt når folk viser så mange fordommer og generaliserer på den måten som du gjør. Poenget mitt var uansett at alle er forskjellige og at det er ganske spesielt å dømme alle menn fra et stort område basert på et møte med noen få. Så fint at du hoppet over hun som mente alle norske menn var dårlige da Anonymous poster hash: 764f7...345 hun skrev vel at hun ikke syns at det fantes kjekke norske menn? Helt annet enn å bestemt mene at alle menn fra et sted har et spesielt personlighetstrekk. Du mente hun med mannen som syntes at alle norske kvinner var horer som ikke kan lage mat og ta vare på en mann. At vi ligger med gud og hvermann. Alle bortsatt fra hans kone, selvfølgelig. Anonymous poster hash: 65d9e...878
Sage90 Skrevet 3. desember 2014 #50 Skrevet 3. desember 2014 Haha, nei, absolutt ikke! Ikke er de tiltrekkende og jeg er ikke interessert i mannfolk med steinaldersyn på kvinner. Anonymous poster hash: 764f7...345 Dummeste jeg har lest. Det kommer jo helt an på mannen det. Ikke alle menn fra midtøsten har likt syn på kvinner, akkurat som at ikke alle menn fra Norge er blonde. Med det sagt: ja, det kunne jeg definitivt. Drev med en fra Irak, men greidde å ødelegge det. Kjekkere mann skal man lete lenge etter! Eller, mannen jeg er med nå er også dritkjekk, men på en helt annen måte:D Dummeste du har lest, faktisk... Jeg har vært borti en del fra midt-østen og felles for de alle har vært et stygt menneske og kvinnesyn og at de har vært mindre tiltrekkende. Det er min mening, så får du heller ha din egen. Anonymous poster hash: 764f7...345 Ja, jeg reagerer ganske sterkt når folk viser så mange fordommer og generaliserer på den måten som du gjør. Poenget mitt var uansett at alle er forskjellige og at det er ganske spesielt å dømme alle menn fra et stort område basert på et møte med noen få.Så fint at du hoppet over hun som mente alle norske menn var dårlige da Anonymous poster hash: 764f7...345 hun skrev vel at hun ikke syns at det fantes kjekke norske menn? Helt annet enn å bestemt mene at alle menn fra et sted har et spesielt personlighetstrekk. Du mente hun med mannen som syntes at alle norske kvinner var horer som ikke kan lage mat og ta vare på en mann. At vi ligger med gud og hvermann. Alle bortsatt fra hans kone, selvfølgelig. Anonymous poster hash: 65d9e...878 Hæ? Hvor står det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå