Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #26 Skrevet 3. desember 2014 Absolutt økonomisk vellykket og ingen julestjerne her. Vi er ikke så store på julepynt og har lite utenom juletreet. Anonymous poster hash: b3636...93a
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #27 Skrevet 3. desember 2014 Vel, da er jammen ClasOhlson en butikk for eliten gitt... Så lenge stjerna er laget ordendlig og det er avstand til pæra, og man ikke har for kraftig pære i, så er de ikke bærer en en vanlig lamper med lampetskjerm. Men når jeg ser hvor mye rart disse damene jeg jobber med får seg til å gjøre, tror jeg flere av dem burde holde seg til å tegne en stjerne på vinduet :-P ei som prøvde å tenne på et sånn lite, batteridrevet t-lys med plastflamme... Anonymous poster hash: 969c6...ebb
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #28 Skrevet 3. desember 2014 Herregud da folkens! Hun mente ikke sort som i svart. Hun mente sort som i type. En type stjerne. I papir. Anonymous poster hash: be5d1...4a0
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #29 Skrevet 3. desember 2014 Hva skal man bare ha en type adventstjerne for å være vellykket!?? Her har mannen (som elsker å pynte til høytider) fått ansvaret å det har resultert i ikke mindre enn 6 forskjellige typer stjerner, 3 forskjellige typer kuler og selvfølgelig 3 forskjellige typer staker. Jeg kan bare annta at dette slenger oss rett inn i øverste del av kategorien "vellykket" ( barn i alle aldre elsker julehuset vårt med masse lys, nisser og ræl) Anonymous poster hash: ee274...c6e
Nyttårs barn Skrevet 3. desember 2014 #30 Skrevet 3. desember 2014 Ja det er jo seff adventsstjerna som viser hvor vellykket du er. Her gikk jeg og trodde at det var år på universitet, årslønn, bil og utseende som betydde noe Godt å se at jeg har tatt feil.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå