Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 adventsstjerne i papir. Lekker altså, forventer den koster litt også. Men i papir?? Hadde aldri turt det hvis det ikke er LED da. Hva har dere? Her har jeg i metall, den blir nok ikke skiftet ut med det første Anonymous poster hash: 1d8bd...459
sug lut Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 Jeg er sabla vellykket, men har ingen sort stjerne. Ikke papirstjerne heller. Men fin er den.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #3 Skrevet 2. desember 2014 Jeg er vellykket på alle måter og har hvit papirstjerne + røde og gule stjerner på barnas rom - valgt ut av dem selv.. Anonymous poster hash: 90844...421
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. desember 2014 #4 Skrevet 2. desember 2014 Du må ha misforstått. Jeg er særdeles vellykket, men har ingen sort adventstjerne. Jeg har en i papir som er hvit, men ikke sort altså.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #5 Skrevet 2. desember 2014 Her skjønner jeg intet. Hvilken stjerne? Har Sug Lut en sort stjerne? Er det in? En sort papirstjerne? Jeg er TYDELIGVIS ikke blant de vellykkede..! Anonymous poster hash: afc43...abf
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #6 Skrevet 2. desember 2014 Hvor ser du det? Anonymous poster hash: d8776...93e
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #7 Skrevet 2. desember 2014 Du må ikke sidestille "vellykket" med "usikker trendjager" Anonymous poster hash: 5a742...e09
Ladybird2014 Skrevet 2. desember 2014 #8 Skrevet 2. desember 2014 Hæ? Eg kjøper ting eg likar. Er jo like trendy med messingfarga stjerne. Kjøp det du likar, eller bruk det du har. Jul er tradisjon, noko av sjarmen er å ta fram det du har hatt i alle år. Og somme tider må ting bytast ut, og då kjøper ein det ein syns er fint. Så enkelt er det.
MillaCamilla Skrevet 2. desember 2014 #9 Skrevet 2. desember 2014 Holy macaroni. Trodde jeg var vellykket, men den gang ei. Har nemlig sort papirstjerne men UTEN lys. Aiaiai.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #10 Skrevet 2. desember 2014 Vår julestjerne er heller ikke sort. Den er hvit og laget av metall. Sorte stjerner? Aldri sett.. Anonymous poster hash: 61d48...ac3
Fandens Oldemor Skrevet 2. desember 2014 #11 Skrevet 2. desember 2014 Kan du definere "de vellykkede"?
DramaMama Skrevet 2. desember 2014 #12 Skrevet 2. desember 2014 Pokker. Jeg er tydeligvis ikke vellykket. Jeg har nemlig mørk lilla papirstjerne...
Isola&Lille+julegave Skrevet 2. desember 2014 #13 Skrevet 2. desember 2014 Svart?! Nei! Feil! Svart, nei! DET er virkelig verken advent eller julefarge. Så stusselig!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #14 Skrevet 2. desember 2014 De Vellykkede har egen inngang inn på det sentrale elektriske anlegget, så de har fritatt all brannfare! Eller? Anonymous poster hash: 35e21...0b7
PrinsesseHengepupp Skrevet 2. desember 2014 #15 Skrevet 2. desember 2014 Ny definisjon på vellykket altså. Og igjen faller Prinsessen utenfor, utrolig nok.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #16 Skrevet 2. desember 2014 Mente ikke sort i farge, men en spesiell adventsstjerne som flere har likens Tja de kan vel også kalles trendjagere! Felles er at de har god inntekt hele gjengen, nærmere 1,5 mill i samlet pr familie. Så regner med det er en trend.. Vet ikke hvor de har kjøpt den altså Lurer bare på om det er en trend i hele Norge, eller bare i "eliten". HI Anonymous poster hash: e7d2b...e28
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. desember 2014 #17 Skrevet 2. desember 2014 Betyr det at jeg kanskje er vellykket likevel? For min er av papir!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #18 Skrevet 2. desember 2014 Mente ikke sort i farge, men en spesiell adventsstjerne som flere har likens Tja de kan vel også kalles trendjagere! Felles er at de har god inntekt hele gjengen, nærmere 1,5 mill i samlet pr familie. Så regner med det er en trend.. Vet ikke hvor de har kjøpt den altså Lurer bare på om det er en trend i hele Norge, eller bare i "eliten". HI Anonymous poster hash: e7d2b...e28 Hmmm. Kanskje du skulle ha linket til den bestemte stjernen? Jeg har ikke sett en bestemt stjerne som er in. Men så er jeg heller ikke så in heller da.. Men jeg kan kjøpe meg den adventsjernen jeg har lyst på. Men har ikke lyst på en bestemt ei. Merkelig innlegg forresten. Anonymous poster hash: f56f3...96e
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #19 Skrevet 2. desember 2014 Shit det samme hva andre velger vel. 😉 Jeg er opptatt av interiør og har ikke hverken sett svarte stjerner i butikken eller i magasinene jeg leser. (vi har en samlet familieintekt på ca 2,5 mill). Så dog en mørk lilla på Facebook men tror ikke den var spesielt eksklusiv altså. 😄 Vi nordmenn er så himla opptatt av å være in. Og for å vise det så kjøper alle de samme tingene. Og det blir en helt vanvittig saueflokk mentalitet til slutt. Alle skal ha samme dyre dunjakker, vasene, små hus til telys (for da vet alle andre at de er dyre) osv. Synes vi skal velge litt mer etter hjertet jeg... 😊 Anonymous poster hash: b07f5...5fd
scarecrow2011 Skrevet 2. desember 2014 #20 Skrevet 2. desember 2014 Er jo kjempemange som selger papurstjerner. Og senest i dag eller i går en sak om hvor utrolig brannfarlige de er. Flere advarer mot å bruke dem.
MammantilNurket Skrevet 3. desember 2014 #21 Skrevet 3. desember 2014 Sort papirstjerne? Nei, denslags har vi ikke på landet ...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #22 Skrevet 3. desember 2014 Vellykket? Nja vi har god utdanning og beriket med 3 flotte barn. Jeg kjøpte min på IKEA med LED pære, dyr var den ikke. Men den vi har hatt i 11 år røk og IKEA sin var den billigste. Anonymous poster hash: acc52...9e3
*Miss Marple* Skrevet 3. desember 2014 #23 Skrevet 3. desember 2014 Jeg kjøpte en hvit papirstjerne på Ahlens. Ikke visste jeg at det var så trendy og jeg visste ihvertfall ikke at de er så brannfarlige. Så den får bare skinne når jeg er hjemme. Rett og slett et bomkjøp.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #24 Skrevet 3. desember 2014 Vi har metall. Det er det jeg er oppvokst med, og det kommer jeg aldri til å endre på. I jula følger jeg tradisjoner, ikke trender. Men den var jammen vanskelig å få tak i da vi trengte ny akkurat da disse teite papirstjernene var kommet for fullt. Anonymous poster hash: 8039b...4b3
Mor di! Skrevet 3. desember 2014 #25 Skrevet 3. desember 2014 Jeg har en sort papirstjerne til49,- samt en stor papirstjerne med lys fra IKEA med lys til 49,- ergo; er jeg vellykket?? God start på dagen!👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå