Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #26 Skrevet 3. desember 2014 Vi har stor og flott tomt rett ved sjøen. Huset er koselig, lyst og åpent, og et godt utgangspunkt, men det gjenstår en del arbeid før vi er i mål. Anonymous poster hash: 5e551...43c
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #27 Skrevet 4. desember 2014 To bad; et praktisk et med dusjnisje som fungerer som hverdagsbad (tilknyttet master bedroom) og ett drømmebad med stort badekar og herlig innredet mtp å behage øyet, veldig rolig og avslappende stemning der inne 😉 Anonymous poster hash: 63b4a...35b
MTF Skrevet 4. desember 2014 #28 Skrevet 4. desember 2014 (endret) Flyttet inn i nybygget hus for 6 mnd siden, og stooortrives. Har bestemt alt selv, så er godt fornøyd. Vi har valgt åpen løsning mellom stue og kjøkken og en takhøyde på 4+ meter i hele stuedelen. Vokste selv opp i et hus med åpne løsninger og goood takhøyde, så får helt klausen av vanlig takhøyde over alt;-) Vi valgte å bruke ekstra mye penger på kjøkkenet - både i forhold til kvalitet (valgte HTH-kjøkken) og størrelse, og det er virkelig blitt husets hjerte. har en stor øy med induksjonskoketopp (90 cm), en vifte som går i ett med taket, teknikkvegg med fem skap (inkl kjøleskap og fryseskap + et helt fantastisk matskap) med innebyggede to stekeovner (gull verdt!), mikro og kaffemaskin. Har barstoler ved øyen, og der sitter ungene og gjør lekser mens jeg lager middag. Har et stort spisebord som brukes hele tiden til både måltider, tegning osv. Store vinduer fra gulv til tak som slipper inn mye lys. Veldig fornøyd med at vi har valgt store gode rom, både vårt bad og ungenes bad er romslige og luftige. Ungene har fått hvert sitt store gode rom. Også veldig fornøyd med at vi har vårt soverom, walk-in og bad oppe i ene enden av huset, mens ungene har sine rom og sitt bad nede i andre enden, i tillegg til at vi har en stor, god kjellerstue nede. (veldig greit når de blir tenåringer )Veldig glad vi valgte kjellerstue og ikke loftstue pga lyd. Stort vaskerom med mye skap og oppbevaring er også en fryd, nå har jeg faktisk et ryddig vaskerom Vi bodde "midlertidig" i en leilighet på 80kvm som vi leide hos min svigerinne og svoger som vi da skulle bo i mens vi bygget (flyttet fordi eldstemann skulle få begynne på rett skole og slippe å bytte), men ble boende der i fire år pga mye styr med byggesøknader ol. så selv om det var det beste midlertidige stedet vi kunne bodd, så må jeg si at vi setter umåtelig stor pris på å ha fått god plass nå Ja, ble mye og detaljert fra meg, men er fornøyd med så mye Endret 4. desember 2014 av MTF
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #29 Skrevet 4. desember 2014 Jeg er fornøyd med at det er et helt nytt hus, jeg har flyttet inn først og at det er etter min smak. Badet, kjøkkenet, stuen osv... Jeg er MEGAFORNØYD med hele huset mitt. Jeg har min egen stil som ingen har og jeg elsker huset mitt. Anonymous poster hash: 48073...a2c
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #30 Skrevet 4. desember 2014 Glemte å tilføye at det jeg er mest mest fornøyd med er at vi ikke har åpen kjøkken/stue løsning, det er sååååå deilig. Slipper matlukta i stuen ol. Anonymous poster hash: 48073...a2c
Helene Harepus Skrevet 4. desember 2014 #31 Skrevet 4. desember 2014 Bra planløsning, stort kjøkken og stue. Og så er det god "stemning" i huset, vi trives i det
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #32 Skrevet 4. desember 2014 Jeg er veldig begeistret for at vi har eget bibliotek med arbeidsplass, kjellerstue til ungene, separat vaskerom og eget garderoberom i tilknytning til entreen. Jeg er glad i den åpne førsteetasjen vår, spisestue, stue og kjøkken er et svært alltid som er husets hjerte. Det er også svært praktisk med to separate toaletter i tillegg til to bad. Anonymous poster hash: e1376...2e6
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #33 Skrevet 4. desember 2014 Vi har et lite gamelt nyoppusset hus på totalt 150 m2. Men det er stort nok for oss 4, så egentlig liker jeg størrelsen godt. Vi har stue og kjellerstue og alle har eget soverom. Kjellerstuen blir hyppig brukt av barna ved besøk. Deilig at de har et sted å være(bråke). Det jeg liker aller best er ute-arealet. Siden det er et gammelt hus så står det ganske fritt og tomten er stor. Vi har terasse på ca 100m2 med halvtak i den ene enden. på sommeren bruker vi mye tid ute på terassen. Barna leker i hagen mens vi voksne kan sitte å se på de fra terassen. Grilling og matlaging skjer også her og da er det kjekt med egen dør rett inn til kjøkenet. Vi har funnet vårt paradis Anonymous poster hash: 5827e...047
Mor di! Skrevet 4. desember 2014 #34 Skrevet 4. desember 2014 Stort og lyst kjøkken med takhøyde på godt fire meter på deg høyeste. Takhøyde 270 ellers i første etasje. Utgang til terassen både fra kjøkken og stue. Store vindu, masse lys, stor stue, lekerom, kontor der alt av bøker og stæsj står. Ellers er jeg fornøyd med vaskerom med bi-inngang i forbindelse med kjøkkenet, null stress å bære klær ned fra 2.etasje. Skulle bare ønske det var litt større (er 9 m2). Er også fornøyd med loftstue der barna kan leke eller en av oss kan trekke opp dersom den andre får besøk. Liker også stor yttergang med plass til vogna. Er livsløpsstandard i første etasje dersom vi gjør lekerommet om til soverom. Badene er ca 9 m2, men savner badekar i ett av dem. Har bodd her ett år nå, og det er heldigvis ikke mye vi ville gjort om på!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå