Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #26 Skrevet 2. desember 2014 Har jobbet i flere ulike barnehager på småbarnsavdelinger, både større og mindre grupper. Og kan med hånden på hjertet si at så små barn har det MYE bedre hjemme enn i bhg... De får så mye mindre kos og en til en-oppmerksomhet i bhg, og den viktige tilknytningen til mor/far er fortsatt svært aktuell i den alderen, selv om mange liker å tenke på barna sine som "store og selvstendige" da.. Begge mine barn har vært hjemme til 2 års alder, med masse glede av åpen barnehage i mellomtiden Anonymous poster hash: ec1f2...cbd
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #27 Skrevet 2. desember 2014 Aboslutt ikke, måtte ta ut min på nesten 11mnd, fordi hun bare gråt, var altfor tidlig, og lærte av det,gjorde aldri den feilen igjen. alle mine har vert 2 og halvt, minste 2, og de elsket barnehagen da, de er idag fine og glade barn på 9,11 og 13. ingen barn har godt av barnehage så tidlig,uansett hva dere her inne mener. Og nå sier jo forskere også at det er uheldig for barn under 18mnd og begynne Anonymous poster hash: a0ae4...cec
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #28 Skrevet 2. desember 2014 Aboslutt ikke, måtte ta ut min på nesten 11mnd, fordi hun bare gråt, var altfor tidlig, og lærte av det,gjorde aldri den feilen igjen. alle mine har vert 2 og halvt, minste 2, og de elsket barnehagen da, de er idag fine og glade barn på 9,11 og 13. ingen barn har godt av barnehage så tidlig,uansett hva dere her inne mener. Og nå sier jo forskere også at det er uheldig for barn under 18mnd og begynne Anonymous poster hash: a0ae4...cec Sønnen min begynte rett før han ble to år å det var ett mareritt! Han var så utrygg i barnehagen at de måtte ta inn vognen hans på avdelingen for var kun i vognen han følte seg trygg,å sånn var det en god stund. Det var også sånn at visst vi leverte han klokken 7 når barnehagen åpnet så måtte han inn på den andre avdelingen å der var det voksne han ikke kjente så godt. Så fikk høre at sønnen min har skriket i en hel time før det endelig kom en på jobb som han kjente godt. Så ikke alltid det går lettere om barnet begynner når er 2 år istedenfor 1 år. Anonymous poster hash: 9c720...886
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå