Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #26 Skrevet 2. desember 2014 Mannen er ute nå for å kjøpe peking suppe til meg!! Forkjøla og gravid Lovte han litt "kveldskos" også i dag da, hvis han gjorde det for meg Anonymous poster hash: a39b1...9ae Det er så trist å lese slike svar. Han skal få litt kveldskos. Hva med deg da? Du bare gir, men ønsker det ikke selv? Bare trist. Anonymous poster hash: bc62c...c65 Herlighet, jeg skrev nettopp at det var koselig! Det var mat som var "orgasmen" min når jeg var gravid. Men gjorde meg ingenting å kose med mannen for det om. Hadde bare mer lyst på mat 😜 Anonymous poster hash: 8ab47...7c5
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #27 Skrevet 2. desember 2014 Mannen er ute nå for å kjøpe peking suppe til meg!! Forkjøla og gravid Lovte han litt "kveldskos" også i dag da, hvis han gjorde det for meg Anonymous poster hash: a39b1...9ae Det er så trist å lese slike svar. Han skal få litt kveldskos. Hva med deg da? Du bare gir, men ønsker det ikke selv? Bare trist. Anonymous poster hash: bc62c...c65 Herlighet, jeg skrev nettopp at det var koselig! Det var mat som var "orgasmen" min når jeg var gravid. Men gjorde meg ingenting å kose med mannen for det om. Hadde bare mer lyst på mat Anonymous poster hash: 8ab47...7c5 ....for det om..... REALLY?!?! Er du seriøs? Har du fullført barneskolen? Anonymous poster hash: 3d1ff...511
SmellyCat Skrevet 2. desember 2014 #28 Skrevet 2. desember 2014 Forhåpentligvis sjokolade. Samboeren er på vei fra jobb så jeg la inn en bestilling
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #30 Skrevet 2. desember 2014 Klementiner, vann og en polarbrødskive med pålegg Anonymous poster hash: 1db4c...0bc
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #31 Skrevet 2. desember 2014 Klementiner! Kunne sikkert spist 1 kg på en kveld.. Anonymous poster hash: c097c...bd5
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #32 Skrevet 2. desember 2014 Dipp, paprika, agurk, gulrötter Anonymous poster hash: 12156...bae
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #33 Skrevet 2. desember 2014 Veldig fysen i kveld, så jeg har småspist på nylaga focaccia, og tok en stor bit med spekeskinke på. Nam! Hadde også litt melkesjokolade som jeg bare måtte spise ipp. Umulig å la være når den ligger å frister i kjøleskapet vettu Ellers pleier jeg å ha Pepsi Max flere kvelder i uka, men nå var vi tomme så det ble et glass julebrus:) Lurer på om jeg skal poppe popcorn... Anonymous poster hash: c291c...aeb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå