Gå til innhold

Hva har dere som kveldskos i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen er ute nå for å kjøpe peking suppe til meg!! Forkjøla og gravid ;) Lovte han litt "kveldskos" også i dag da, hvis han gjorde det for meg ;)Anonymous poster hash: a39b1...9ae

Det er så trist å lese slike svar. Han skal få litt kveldskos. Hva med deg da? Du bare gir, men ønsker det ikke selv?

Bare trist.

Anonymous poster hash: bc62c...c65

Herlighet, jeg skrev nettopp at det var koselig!

Det var mat som var "orgasmen" min når jeg var gravid. Men gjorde meg ingenting å kose med mannen for det om. Hadde bare mer lyst på mat 😜

Anonymous poster hash: 8ab47...7c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen er ute nå for å kjøpe peking suppe til meg!! Forkjøla og gravid ;) Lovte han litt "kveldskos" også i dag da, hvis han gjorde det for meg ;)Anonymous poster hash: a39b1...9ae

Det er så trist å lese slike svar. Han skal få litt kveldskos. Hva med deg da? Du bare gir, men ønsker det ikke selv?

Bare trist.

Anonymous poster hash: bc62c...c65

Herlighet, jeg skrev nettopp at det var koselig!

Det var mat som var "orgasmen" min når jeg var gravid. Men gjorde meg ingenting å kose med mannen for det om. Hadde bare mer lyst på mat

Anonymous poster hash: 8ab47...7c5

....for det om..... REALLY?!?! Er du seriøs? Har du fullført barneskolen?

Anonymous poster hash: 3d1ff...511

Skrevet

Forhåpentligvis sjokolade. Samboeren er på vei fra jobb så jeg la inn en bestilling :)

Skrevet

Klementiner, vann og en polarbrødskive med pålegg

Anonymous poster hash: 1db4c...0bc

Skrevet

Klementiner! :) Kunne sikkert spist 1 kg på en kveld..

Anonymous poster hash: c097c...bd5
Skrevet

Dipp, paprika, agurk, gulrötter :)

Anonymous poster hash: 12156...bae
Skrevet

Veldig fysen i kveld, så jeg har småspist på nylaga focaccia, og tok en stor bit med spekeskinke på. Nam!

Hadde også litt melkesjokolade som jeg bare måtte spise ipp. Umulig å la være når den ligger å frister i kjøleskapet vettu

Ellers pleier jeg å ha Pepsi Max flere kvelder i uka, men nå var vi tomme så det ble et glass julebrus:)

Lurer på om jeg skal poppe popcorn...

Anonymous poster hash: c291c...aeb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...