Gå til innhold

Hva har dere som kveldskos i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg baker hamburgerbrød, venter på at min kjære mann skal komme fra jobb nå:))) Da skal vi kose oss med

Julekalender på tv, dele ei flaske rødvin og spise hjemmelaget fiskehamburger :-D

Anonymous poster hash: 02ada...04b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte meg en cider på lørdag. Vurderer å drikke den i kveld, men mest sannsynlig kommer den frem på stuebordet og blir stående der uåpnet som vanlig :P

Anonymous poster hash: 638ed...385
Skrevet

Her er det to stk små mennesker med en kopp kakao hver som gjør seg klare for kapittel 2 i "Julemysteriet" av Jostein Gaarder. Jeg får vel en kopp te når de er i seng.

Skrevet

Ungene hadde hver sin porsjon weetos choco til barne-tv i dag.

Jeg skal egentlig være bevisst kaloriene og burde ikke spise noenting. En smoothie kanskje?

Anonymous poster hash: dcd96...56c

Skrevet

Te og rundstykker😊

Skrevet

Det heter fiskeburger! Det er fisk! Ikke ham!

Anonymous poster hash: 8c38d...3b2

Skrevet

Jeg har hatt 2 ruter med mørk sjokolade og 1-2 håndfull med cashewnøtter. Pepsi maxen er selvfølgelig med den også :)

Skrevet

pizza og cola :)

Anonymous poster hash: e5f47...4f1
Skrevet

Blir nok et glass Pepsi Max etter at ungene er i seng

Anonymous poster hash: bbae6...209

Skrevet

Kanskje et glass rødvin etter at barna har sovnet og oppvasken er tatt:)

Anonymous poster hash: f331a...86f

Skrevet

pizza og cola :)

Anonymous poster hash: e5f47...4f1

Det skal jeg også ha 😀 My favorite!

Anonymous poster hash: 8ab47...7c5

Skrevet

Mannen er ute nå for å kjøpe peking suppe til meg!! Forkjøla og gravid ;) Lovte han litt "kveldskos" også i dag da, hvis han gjorde det for meg ;)

Anonymous poster hash: a39b1...9ae
Skrevet

Littmasse husarbeid.. Så litt Dexster og kanskje en kopp te:)

Anonymous poster hash: 2eecd...1b4

Skrevet

Mannen er ute nå for å kjøpe peking suppe til meg!! Forkjøla og gravid ;) Lovte han litt "kveldskos" også i dag da, hvis han gjorde det for meg ;)

Hihi så koslig 😉

Husker jeg brukte den teknikken endel da jeg var gravid. Mat for kos 😜

Skrevet

Hihi så koslig

Husker jeg brukte den teknikken endel da jeg var gravid. Mat for kos

Hehe, ja veldig greit å ha noe å bytte med :D Han er greit sånn, vanskelig å si nei om jeg spiller de rette korta ;)

Skrevet

Jeg hadde egentlig bare et glass vann, men fikk så lyst på noe godt nå, at jeg hentet meg et "brett" med piccolotomater. Mmmm :)

Anonymous poster hash: 1eb87...733

Skrevet

Jeg hadde egentlig bare et glass vann, men fikk så lyst på noe godt nå, at jeg hentet meg et "brett" med piccolotomater. Mmmm :)

Anonymous poster hash: 1eb87...733

Så flink du er 😊

Skrevet

Tagliatelle med bacon i kremet chili og hvitløkssaus. Enten blir det rødvin eller pepsimax, kommer anpå hva besøket foretrekker i aften :)

Skrevet

Vond liggestilling i senga for å få babyen til å sove er min kveldskos

Skrevet

Først skal jeg jogge, og så skal jeg avslutte min sunne tirsdag med å spise cream cheese frosting (som smaker deilig vanilje) med skje.

Skrevet

Mannen er ute nå for å kjøpe peking suppe til meg!! Forkjøla og gravid ;) Lovte han litt "kveldskos" også i dag da, hvis han gjorde det for meg ;)Anonymous poster hash: a39b1...9ae

Det er så trist å lese slike svar. Han skal få litt kveldskos. Hva med deg da? Du bare gir, men ønsker det ikke selv?

Bare trist.

Anonymous poster hash: bc62c...c65

Skrevet

Mannen er ute nå for å kjøpe peking suppe til meg!! Forkjøla og gravid ;) Lovte han litt "kveldskos" også i dag da, hvis han gjorde det for meg ;)Anonymous poster hash: a39b1...9ae

Det er så trist å lese slike svar. Han skal få litt kveldskos. Hva med deg da? Du bare gir, men ønsker det ikke selv?

Bare trist.

Anonymous poster hash: bc62c...c65

Kan vel hende denne var skrevet med humor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...