Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #26 Skrevet 2. desember 2014 Oj...kanskje han bør vurdere både kosthold og begynne å trene??? Anonymous poster hash: ffbc0...fd1 Han spiser normalt og er i god form. Trener fire ganger i uken. H.i Anonymous poster hash: dc0d3...401
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #27 Skrevet 2. desember 2014 Her må du bare stramme ham opp. Si til ham at han må bevise for deg at han kan forandre seg for at du skal gidde å stifte felles familie med ham. Jeg har full forståelse for at man kan trenge en liten lur når man kommer hjem fra jobb, men det gjelde for både mann og dame. Det burde være mulig å få til, men da må en hvile maks en halvtime hver sånn at ikke hele ettermiddagen forsvinner. Si til ham at han gjerne må hvile middag, men at du vekker ham etter eks antall minutter og forventer at han da står opp uten surmuling. Enig i det. Alle kan trenge en blund innimellom. Jeg sovner etter jobb kanskje 4-5 ganger i året men det er hvis jeg er veldig sliten. Gjør jo ikke det flere ganger i uken. Han sover også til kl 14 i helgene. Trist 😯 Jeg er skikkelig b-menneske selv og kan sove like lenge hvis barnet sover hos besteforeldre eller hos ei i klassen. Men har ingen problemer med å dra meg opp når hun står opp i 9-10 tiden. H.i Anonymous poster hash: dc0d3...401
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #28 Skrevet 2. desember 2014 Min er gårdbruker og sover både frokost og middag! Men det merker vi jo lite til i hverdagene, da legger han seg etter frokost en halvtime og har han anledning så blir det kanskje 20 min på ettermiddagen også. Men mest i helgene da, hvis han går i fjøset kl 6 kommer han tilbake og spiser frokost med oss og så sover han opp til en time, og seinere litt på ettermiddagen. Irriterer meg en del, for han er jo i tillegg borte fra oss store deler av dagen pga fjøsarbeidet. Men skjønner jo at han er trøtt når han må opp 05.40. Selv sover jeg av og til 20-30 min på sofaen om ettermiddagen mens barna ser på TV (og mannen er i fjøset). Anonymous poster hash: fb8cd...310
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå