Gå til innhold

noen damer som kan se hit litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skrevet her før.. men ikke så utfyllende! Ja, tror han mister de i januar. Dette er så vanskelig, hvorfor måtte jeg havne i denne fella! Ønsker meg bare ett helt vanlig a4 liv. Tusen takk igjenn for utfyllende svar! Hi

Anonymous poster hash: bd838...20b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har inrømt det at det er min feil at han er slik som han er da jeg har vært for snill.. men seriøst? Jeg skal vel ikke lære han og være med menneskelig? Jeg er sliten og vil gå, men føler at mye er min feil også, jeg klarer bare ikke se hva som feiler meg. Jeg er en rolig og snill person. Tror jeg.. må vel kanskje få hjelp. Har deres menn noen gang sagt at dere er ødelagte, syke personer som de blir kvalm av å se på? Når det skal sies så har han gjort å sagt så mye styggt til meg at jeg ble syk å stressa, gikk ned mye og ble veldig undervektig. Da låste han meg ute å ba meg gå å spy en plass fordi jeg burde bli kvalm av å se meg selv! Hi

Men kjære deg, du kan virkelig ikke fortsette sammen med denne mannen!

Jo mer du forteller om ham, jo verre blir det. Han virker mer og mer å ha psykopatiske trekk.

Ser du ikke hvor sykt det er at han gir deg skylden for hans egen latskap???

Du jobber livet av deg (nesten bokstavelig talt!) og det eneste han gjør er å terrorisere deg.

Ring fvk i morgen med det samme du har forlatt huset! Finn tak i nr. dit nå og så bare bestemmer du deg for å få en time der. Ikke fortell det til mannen. Gjør det for din egen del. Barna dine trenger deg! Det er du som er den fornuftige og den stabile i dette, ikke han. Derfor må du ta vare på deg selv fremover slik at du kan fortsette å være det. Du greier deg alltids. Jeg er overbevist om at du vil få mye mer energi og overskudd om du kvitter deg med den blodigla du bor sammen med!

Ring fvk i morgen!

Klem

Anonymous poster hash: f1606...de2

Skrevet

Han har inrømt det at det er min feil at han er slik som han er da jeg har vært for snill.. men seriøst? Jeg skal vel ikke lære han og være med menneskelig? Jeg er sliten og vil gå, men føler at mye er min feil også, jeg klarer bare ikke se hva som feiler meg. Jeg er en rolig og snill person. Tror jeg.. må vel kanskje få hjelp. Har deres menn noen gang sagt at dere er ødelagte, syke personer som de blir kvalm av å se på? Når det skal sies så har han gjort å sagt så mye styggt til meg at jeg ble syk å stressa, gikk ned mye og ble veldig undervektig. Da låste han meg ute å ba meg gå å spy en plass fordi jeg burde bli kvalm av å se meg selv! HiAnonymous poster hash: bd838...20b

INNRØMT! Beklager alle skrivefeil.. jeg må bare få det ut hær hvor jeg tør å skrive det. Jeg er helt ødelagt:( hiAnonymous poster hash: bd838...20b

... og der gled det over i det sykelige.

Ingen mentalt friske og likevektige personer behandler andre på den måten du beskriver i det siste innlegget ditt. Du må søke hjelp og styrke til å ta tak i dette straks.

Skrevet

Mannen din har en helt uakseptabel væremåte og det høres ut som han bedriver psykisk terror. Han har åpenbart noen sperrer på å skaffe seg arbeid, og innerst inne føler han seg nok ganske verdiløs selv. Denne følelsen projiserer han over på deg, han rakker ned på deg og får deg til å føle deg verdiløs. Det er du ikke! Du forsørger jo familien din!

Ikke la deg herse med...

Skrevet

Jeg fikser alt utenom bilen :) Søppel som skal på dynga, samarbeider vi med. Resten er mitt :P  Mannen min blir så fort sint om han ikke får til ting  :huh:  så det er jeg som fikser det meste :tommelopp:

Skrevet

Søk hjelp i morgen! Du og barna må vekk fra den syke mannen!

Får helt vondt av deg...

Anonymous poster hash: cf220...b7b

Skrevet

Hadde kasta mannen ut jeg. Jeg hadde ikke levd i et forhold hvor jeg ikke ble respektert. Så høyt setter jeg meg selv!!

Anonymous poster hash: 4f4e5...a23
Skrevet

Men hva hadde dere forventa? Om dere hadde værr i min situasjon? Ikke noe vits i å bruke som unskyldning at man er sliten pga mye jobb, har nevnt det, men det er mim feil at jeg jobber så mye.. han mener jeg er egoistisk og dålig mor som tar ekstravakter. Men når han ikke jobber må jeg jo det for å kunne ha litt til overs etter at akt er betalt. Hi

Hvis du har mye penger så leverer du bilen på verksted, det måtte jeg gjøre da jeg var alene. Nå er jeg heldigvis gift med en mekaniker som ordner slikt. Neste steg er å hive ham ut. Han respekterer deg ikke, han elsker deg ikke og utnytter deg. Det er bare tull et en voksen frisk mann ikke kan finne seg NOE som helst jobb på TO ÅR!!!

Skrevet

Det jeg ikke klarer på egenhånd fikser pappa :)

Til deg over her, du må bare komme deg ut og bort! Jeg har selv vært sammen med en lignende og jeg var så langt nede at jeg trodde jeg ikke skulle overleve..Det er nå 3 år siden jeg klarte å komme bort, og det tok 2,5 år før han sluttet å kontakte meg. Mitt råd er å bare gjennomføre det og det fort, du må være beinhard, hvert fall ovenfor han og du må begynne å få livet ditt tilbake..God klem til deg :)

Skrevet

Jeg er singel, så jeg gjør alt sånt alene

Anonymous poster hash: 03295...f1a
Gjest flykræsj
Skrevet

Jeg fikser alt utenom bilen :) Søppel som skal på dynga, samarbeider vi med. Resten er mitt :P  Mannen min blir så fort sint om han ikke får til ting  :huh:  så det er jeg som fikser det meste :tommelopp:

Akkurat slik er det hjemme hos oss også! Jeg er husets montør, mannen ordner alt som har med bilen og gjøre. Søppel ordner vi sammen. Dvs, han kjører bilen siden jeg ikke har lappen på tilhenger. Vi bærer sammen da

Skrevet

Hvordan går det med deg, HI?

Anonymous poster hash: f1606...de2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...