Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #26 Skrevet 2. desember 2014 Er det mulig å ta alt så bokstavelig? Hvis hun ikke vil bli dullet med er jo det helt greit, jeg syns fortsatt det hadde vært gøy med en av hvert kjønn! HI Anonymous poster hash: 19aba...017
Von Hertelhofen Skrevet 2. desember 2014 #27 Skrevet 2. desember 2014 Hva med å begynne å dolle opp gutten din først? Stakkar liten som må gå ned lynet og spiderman klær... Du vet det finnes fine gutteklær også?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #28 Skrevet 2. desember 2014 Er det mulig, det er jo ikke gutteklærne jeg er lei av, han går aldri med spiderman eller lignende. Jeg kjøper stort sett klærne hans på zara osv. Stakkar liten faktisk?! Det er den typiske gutteleken, og det som hører med. Er det så vanskelig å forstå at jeg ønsker meg en av hver? Hadde jeg fått en gutt til hadde jeg absolutt elsket han like høyt og lekt med spiderman noen år til. Hvis dere ikke har noen tips skjønner jeg ikke hvorfor dere ikke gidder å kommentere! HI Anonymous poster hash: 19aba...017
Marriet Skrevet 2. desember 2014 #29 Skrevet 2. desember 2014 (endret) Er det mulig, det er jo ikke gutteklærne jeg er lei av, han går aldri med spiderman eller lignende. Jeg kjøper stort sett klærne hans på zara osv. Stakkar liten faktisk?!Det er den typiske gutteleken, og det som hører med. Er det så vanskelig å forstå at jeg ønsker meg en av hver? Hadde jeg fått en gutt til hadde jeg absolutt elsket han like høyt og lekt med spiderman noen år til. Hvis dere ikke har noen tips skjønner jeg ikke hvorfor dere ikke gidder å kommentere! HI Anonymous poster hash: 19aba...017 Det er bare å chillaxe, de aller fleste skjønner hva du mener:) men noen her inne kan jo erte på seg gråstein med ytringene sine. Noen leser og tyder slik de ønsker. Det er veldig lov og ønske seg en av hver, og de fleste skjønner også at om du ender opp med to, tre, eller åtte gutter er du ikke mindre glad i dem av den grunn jeg har bestilt jente neste gang jeg også Endret 2. desember 2014 av Marriet
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #30 Skrevet 2. desember 2014 Vi hadde sex hver dag i to måneder og da kom jenta. Så ha sex, vent å se. Får du en frisk baby er du velsignet. Anonymous poster hash: 9ce9a...084
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #31 Skrevet 2. desember 2014 Har to jenter, og begge gangene hadde vi sex hver dag rundt EL... Så ikke noen tips herfra dessverre...😜 Anonymous poster hash: ec332...e1e
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #32 Skrevet 2. desember 2014 Har en jente og venter jente nummer 2, men aner ikke hvordan vi gikk frem annet enn å ha sex dagene før el. Har ikke så mange tips å komme med dessverre Anonymous poster hash: f52c7...057
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #33 Skrevet 2. desember 2014 Det finnes en del råd som går på kosthold og pH i skjeden. Hvis du googler "how to concieve a girl" får du ganske mange råd. Finnes en side på norsk også, google samme setning på norsk og se om det kommer opp. Mannen kan også endre pH på spermen ved å ta tilskudd av for eksempel kalsium, magnesium og tranebær. Anonymous poster hash: e9d1b...e3b
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #34 Skrevet 2. desember 2014 Det finnes en del råd som går på kosthold og pH i skjeden. Hvis du googler "how to concieve a girl" får du ganske mange råd. Finnes en side på norsk også, google samme setning på norsk og se om det kommer opp. Mannen kan også endre pH på spermen ved å ta tilskudd av for eksempel kalsium, magnesium og tranebær. Anonymous poster hash: e9d1b...e3b Tror han burde putte et tranebær inn i penishullet i såfall. Alt blir samme pH i magesekken uansett. Anonymous poster hash: 708d5...fd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå