Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Jeg har så inderlig lyst på en liten jente jeg kan dolle opp og dulle med. Jeg er så lei spiderman, lynet mc qeen og turtles.. Jeg elsker gutten min over alt på jord, men jeg skal bare ha et barn til. Er det noen som vet om alle kjerringrådene virkelig fungerer? Anonymous poster hash: 19aba...017
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Sex før el fungerte for oss👍 ellers drakk jeg appelsinjuice og hostesaft, men husker ikke helt hvorfor. Etter to gutter var det koselig med en jente da jeg vet dette var siste barn😊 Anonymous poster hash: 66455...d77
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #3 Skrevet 1. desember 2014 Masse tips inne på barnimagen, gutt eller jente forumet. Ingen tips her, har en av hver med samme oppskrift, hihi. Lykke til! Anonymous poster hash: 1fe31...903
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 Få mange babyer Anonymous poster hash: 57235...20c
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #5 Skrevet 1. desember 2014 Ha sex, kryss fingrene Anonymous poster hash: 49f98...c5c
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #6 Skrevet 1. desember 2014 Det er spermen som bestemmer kjønnet. Så sorry mac, det er absolutt ikke noe du kan gjøre for å påvirke resultatet. Men enn om du får ei jente som er guttejente?!?! Iiiik. Men skal innrømme at jeg håper på jente neste gang jeg også altså.. Anonymous poster hash: e7c2a...c2b
Marriet Skrevet 1. desember 2014 #7 Skrevet 1. desember 2014 Det er spermen som bestemmer kjønnet. Så sorry mac, det er absolutt ikke noe du kan gjøre for å påvirke resultatet. Men enn om du får ei jente som er guttejente?!?! Iiiik. Men skal innrømme at jeg håper på jente neste gang jeg også altså.. Anonymous poster hash: e7c2a...c2b De lærde strides om akkurat det der. Egget kan visst "velge" hvem det slepper inn også
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #8 Skrevet 1. desember 2014 Dessverre, eller heldigvis, er det ingenting du kan gjøre for å garantere å få jente eller gutt. Anonymous poster hash: 8a04e...b2b
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #9 Skrevet 2. desember 2014 Vi hadde sex lenge før eggløsning- og endte opp med 3 jenter og 1 gutt Anonymous poster hash: 9d8a1...5c5
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #10 Skrevet 2. desember 2014 Hadde sex på EL dagen og dagen derpå, fikk gutt. Så ønsket vi også ei jente, og hadde sex 3-4 dager før EL, og fikk ei jente Anonymous poster hash: 2d61d...515
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #11 Skrevet 2. desember 2014 Det er spermen som bestemmer kjønnet. Så sorry mac, det er absolutt ikke noe du kan gjøre for å påvirke resultatet. Men enn om du får ei jente som er guttejente?!?! Iiiik. Men skal innrømme at jeg håper på jente neste gang jeg også altså.. Anonymous poster hash: e7c2a...c2b De lærde strides om akkurat det der. Egget kan visst "velge" hvem det slepper inn også Litt sånn reveenka? Anonymous poster hash: 57235...20c
Marriet Skrevet 2. desember 2014 #12 Skrevet 2. desember 2014 Det er spermen som bestemmer kjønnet. Så sorry mac, det er absolutt ikke noe du kan gjøre for å påvirke resultatet. Men enn om du får ei jente som er guttejente?!?! Iiiik. Men skal innrømme at jeg håper på jente neste gang jeg også altså.. Anonymous poster hash: e7c2a...c2b De lærde strides om akkurat det der. Egget kan visst "velge" hvem det slepper inn også Litt sånn reveenka? Anonymous poster hash: 57235...20c Akkurat sånn som Reveenka faktisk
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #13 Skrevet 2. desember 2014 Jeg har så inderlig lyst på en liten jente jeg kan dolle opp og dulle med. Jeg er så lei spiderman, lynet mc qeen og turtles.. Jeg elsker gutten min over alt på jord, men jeg skal bare ha et barn til. Er det noen som vet om alle kjerringrådene virkelig fungerer? Anonymous poster hash: 19aba...017 Du vil ikke ha en jente, du vil ha en dukke som du kan "dolle opp". Så denne jenta blir født med en jobb, å være pen og ren og like fletter, perler og rosa. Hva da om jenta vil være som storebror og digger turtles og vil ha kort hår? Blir du skuffet? Anonymous poster hash: 24b44...b52
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #14 Skrevet 2. desember 2014 Hva med å kjøpe en Barbiedukke istedet? Den kan du dulle og dolle med akkurat som du vil Anonymous poster hash: 70e84...c5d
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #15 Skrevet 2. desember 2014 Herregud. Anbefaler deg å ta barne- og ungdomsskolen om igjen, og følge med i naturfagtimene... Anonymous poster hash: 33fd1...00a
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #16 Skrevet 2. desember 2014 Guttespermen svømmer visst raskest og jentespermen holder lengst. Så sex en god stund før el kan kanskje hjelpe, men da kan man jo bomme helt også... Anonymous poster hash: afc6d...e57
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #17 Skrevet 2. desember 2014 Haha, det blir alltid så dårlig stemning i disse type trådene 😃 Anonymous poster hash: c64c4...dc5
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #18 Skrevet 2. desember 2014 Ha sex før EL Guttesperm svømmer fortere, men dør raskere, så hvis du har sex på EL-dag så vil det være større sjans for gutt. Men, jentesperm lever lenger. Så de kommer senere frem, men de tåler å sirkle rundt egget noen dager uten å dø. Sex noen dager før EL Anonymous poster hash: 8fa37...36a
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #19 Skrevet 2. desember 2014 Jeg tror det er lurt å ha masse sex, hver dag, siden "jentene" lever lengst, da er det alltid jenteceller som ligger klar.. Men virker jo også logisk dette med å ha et par dager før EL.. Er ikke så godt å si.. Vi har en jente og skal få en gutt nå, vet ikke hva som ble gjort annerledes:) men vi hadde i allefall mye sex da jeg ble gravid med jente Anonymous poster hash: cb477...568
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #20 Skrevet 2. desember 2014 Følg det kinesiske fødselskartet - eller hva det heter.. Har iallefall stemt for oss Anonymous poster hash: 9002b...c8f
Jezebel Skrevet 2. desember 2014 #21 Skrevet 2. desember 2014 Følg det kinesiske fødselskartet - eller hva det heter.. Har iallefall stemt for oss Anonymous poster hash: 9002b...c8f Ja, eventuelt kan du synge "Kumbaya, my lord" baklengs mens du hinker. Vil garantert gjøre samme nytten. Eller tror du helt seriøst at sædcellene bryr seg om hvilken måned det er?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #22 Skrevet 2. desember 2014 Har 2 jenter:) Første gang var et uhell så planla ingenting hehe, 2 gang ønsket jeg også jente. Tenkte det var praktisk:) Er mange år siden, men hadde sex i dagene FØR EL:) Anonymous poster hash: 45fbc...daf
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #23 Skrevet 2. desember 2014 Skulle tro jeg hadde mange tips siden jeg har tre jenter, men det har jeg ikke. Aner virkelig ikke når vi har hatt sex i forhold til eggløsning. Vår oppskrift, sluttet med prevensjon og har hatt sex - vips tre skjønne jenter Nå skal det sies at jeg kommer fra en jentefamilie. Jeg har to søstre og 10 kusiner og ingen fetre (!). Nå har de fleste av oss fått barn og jenteandelen i den nye generasjonen er 90% Så kanskje vi er disponert for jenter? Evt og mest sannsynlig (?) er det snakk om tilfeldigheter. Anonymous poster hash: 31dc4...664
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #24 Skrevet 2. desember 2014 Jeg har så inderlig lyst på en liten jente jeg kan dolle opp og dulle med. Jeg er så lei spiderman, lynet mc qeen og turtles.. Jeg elsker gutten min over alt på jord, men jeg skal bare ha et barn til. Er det noen som vet om alle kjerringrådene virkelig fungerer? Anonymous poster hash: 19aba...017 Men hva om den lille prinsessen du får som du vil dolle opp, absolutt ikke er enig i det? Hva om hun heller vil ha spiderman og lyner enn barbie og hello kitty, hva om hun nekter å ha i spenner og hårstrikk, nekter å gå i kjole og skjørt? Det er ikke sikkert du får ei jente du kan dolle opp Anonymous poster hash: 47937...34f
Gjest Skrevet 2. desember 2014 #25 Skrevet 2. desember 2014 Sann til til info....har ei venninne som har opptil flere jenter, men ikke pokker de vil bli dullet med. Det går i Spidermann, klatring i trær og absolutt ikke rosa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå