Gå til innhold

Hvor skal du på sommerferie i 2015? U/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holde oss hjem i Sveits og får besøk fra Norge 5-6 dager. Blir sikkert en del turer i Alpene. Deretter flyr poden alene til mine foreldre for resten av sommerferien mens vi voksne nyter litt voksentid (selv om vi streng tatt ikke har ferie, vil det oppleves som det). Min foreldre tar han tilbake før skolestart og blir nok her noen uker.

Årets stor reise tar vi i mai i år, skal 3 uker i Japan; det blir Juniors første ryggsekktur.

Anonymous poster hash: 999bd...c76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har planer om å reise 3-4 uker til Kroatia med campingvogn som vi pleier.

Skrevet

Hunderfossen på veien til Trondheim for å besøke familie, og så flyr vi derfra til Spania:)

Anonymous poster hash: 760de...af7

Skrevet

Tror det blir en uke i Danmark, så en uke med ferie her i Norge. Ellers må jeg jobbe.

Anonymous poster hash: f88fe...cc2
Skrevet

Kjører dere helt til Kroatia med campingvogn?

Skrevet

Vi skal til USA i ca en mnd. Samboer har ikke møtt pappa eller noen andre fra den siden, så da tar vi oss god tid når vi først kan:)

Skrevet

Jepp :) 

Skrevet

Vi pakker bobilen full av sportsustyr og reiser der det er best vær et sted i Norge. Vi ønsker oss Lofoten i år, men som sagt, væravhengig.

Anonymous poster hash: 3e994...cba
Skrevet

Sjekka på gps nå og det er jo faktisk ikke SÅ langt! Så kult:D Campingvogn er gøy:)

Skrevet

Satser på sol hjemme, for neste sommer blir nok en hjemmeferie :) Kun småturer til hytten og den slags :)

Skrevet

Vi blir sikkert å kjøre en tur til min far (40 min med bil), så håper jeg på å få til en telttur!

Skrevet

Sjekka på gps nå og det er jo faktisk ikke SÅ langt! Så kult:D Campingvogn er gøy:)

Hehe nei det er ikke sååå langt. Har 1 overnatting uten campingvogna og 2 overnattinger med campingvogna.

Vi har jo ferie i 3-4 uker da, så får slappe av litt før vi kjører hjem igjen. Men jeg slapper av når jeg kjører og elsker det så for meg starter ferien når jeg drar campingvogna ut av gardsrommet :D

Det er kjempeherlig ferie. Vi har vært i Kroatia 7 ganger nå. Prøvd flere plasser der og funnet vårt 2. hjem :P

Skrevet

En uke i København og tre uker på landstedet i Sverige.

Anonymous poster hash: 19ad9...826

Skrevet

Aner ikke. Men jeg har veldig, veldig lyst til å reise til Stockholm der jeg bodde i før. Se igjen stedet jeg bodde, besøke ekssvigerfar. Gå på fine museum. Skansen. Bruktbutikker på Söder. 

Anonymous poster hash: 7d2d8...5be
Skrevet

Vi skal gifte oss i slutten av juli, og prøver å finne ut hvor bryllupsreisen skal gå. Ser ut som om det kan bli Italia. :)

Anonymous poster hash: c490e...d00

Skrevet

Hjemme, som vanlig. Håper på å få noen helge-invitasjoner til forskjellige venners hytter. Så blir det liksom litt ferietur på barna. 

Anonymous poster hash: 677c8...757

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...