Gå til innhold

Hvor skal du på sommerferie i 2015? U/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: f3003...a59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det blir noen dager i Las Palmas, og 2 uker i leid hus i Arguineguin...reiser med en annen familie også...

ellers blir det en tur til dyreparken, og litt rundt her.,vi bor jo selv i et turistområde.

ellers hadde vi tenkt å kjøre til noen venner av oss i Nederland, men vet ikke om vi rekker det....

Anonymous poster hash: 71b85...399
Skrevet

Blir Danmark + sikkert en uke på fjellet

Skrevet

På fødeavdelingen :-D

Anonymous poster hash: 0133f...e0d
Skrevet

Vi skal til Portugal en uke, Italia en uke og turer hjemme med båten og garantert noen dager på hytta. Gleder meg til sommer alt :)

Anonymous poster hash: 3c271...7b4

Skrevet

På fødeavdelingen :-D

Anonymous poster hash: 0133f...e0d

Samme her. Håper på noen dager på fjellet etterpå. 

Anonymous poster hash: e7d9e...89a

Skrevet

Abra havn og dyreparken. Ellers blir det litt på hytta og litt hos mine foreldre.

Skrevet

Spania er banket. Resten står mellom Danmark eller Sørlandet og Sabeltannshow. Vi får se!

Anonymous poster hash: 6dcca...beb
Skrevet

Familien i Finnmark og småturer i for eksempel dyrehager i nærheten og slik

Skrevet

Har termin ca midten av mai, men går sikkert over så orker ikke tenke på ferie. Vurderer Danmark, men har sikkert nok med baby og slikt.

Gjest Antarctica
Skrevet

Portugal en uke med mannen. Danmark med hele hurven.

Skrevet

Har termin ca midten av mai, men går sikkert over så orker ikke tenke på ferie. Vurderer Danmark, men har sikkert nok med baby og slikt.

Haha, jeg måtte lese flere ganger. Tolket det som "jeg har termin i midten av mai, men det går sikkert over". Altså at graviditeten skulle gå over :) 

Skrevet

Irland, hjemme og Dyreparken i Kristiansand er planene foreløpig. Bor ved sjøen, og det fins ikke noe bedre sted å være på sommeren når været er vakkert!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hjemme. På egen terasse, i egen hage.uten besøk. Gleder meg :-)

Skrevet

Haha, jeg måtte lese flere ganger. Tolket det som "jeg har termin i midten av mai, men det går sikkert over". Altså at graviditeten skulle gå over :)

Hihi ;) mobilen er litt kranglete, men det der ble en merkelig setning ja. Får håpe det ikke går over ;)

Skrevet

Jeg skal føde ca 10.juli så denne fellesferien blir nok litt hjemmeferie.... :/

Anonymous poster hash: 572c4...06e
Skrevet

København og Kreta :)

Anonymous poster hash: 168cc...bfb

Skrevet

Hihi ;) mobilen er litt kranglete, men det der ble en merkelig setning ja. Får håpe det ikke går over ;)

Går nok over i midten av mai ;)

Skrevet

Vi har båt og reiser enten til Danmark eller Sverige. Kanskje begge deler. Vi vurderte ta turen til England, men det er laaaangt, vet ikke om vi tør. Har ikke funnet noen som vil være med og jeg syns det er skummelt kjøre så langt i åpen Nordsjø. Føles annerledes enn over Skagerrak.

Skrevet

Går nok over i midten av mai ;)

Det satser jeg på ;) hvis ikke jeg går over termin så det blir mot slutten av mai ;)

Skrevet

Setra for å kikke etter dyrene. En tur til Spania i en uke. Hjemme! Skal bygge drivhus og gleder meg utrolig til å bare vøre hjemme og ordne. Får nok masse besøk som vanlig. Poppis å komme på gardsbesøk om sommeren virker det som :D.

Anonymous poster hash: 11f5c...5de

Skrevet

Anonymous poster hash: f3003...a59

Forhåpentligvis skal vi være hjemme. Jeg er lei av å reise på ferie. 

Anonymous poster hash: dad61...e69

Skrevet

Danmark:-) og sikkert hyttetur. Og kanskje dyreparken/Abra havn en tur

Skrevet

Har ikke planlagt alt ennå, men ser ut til å bli en tur til Øland pluss hytteferie på Sørlandet.

Anonymous poster hash: 4c252...e78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...