Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #26 Skrevet 1. desember 2014 Jeg er også gravid og har mer enn nok med full jobb og barn som skal tas hånd om. Vi har skaffet oss hushjelp som vasker to ganger i måneden og hun skal vaske litt ekstra til jul, men tenker det ikke blir noen skikkelig rundvask før til våren før vi skal ha dåp. Anonymous poster hash: 564e8...865
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 1. desember 2014 #27 Skrevet 1. desember 2014 I år kommer ikke svigermor så da slipper jeg rundvasken 😁 I år blir det bare vanlig vask.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #28 Skrevet 1. desember 2014 Jeg vasker og gnurer i alle kriker og kroker. Har arvet det fra min mor. Jeg sier til meg selv hvert år at i år driter jeg i det. Men klarer fader ikke å la være. Det sitter i ryggmargen, blir nesten tvangsmessig, det er en så stor del av julen å synke sammen på lillejulaften med et hus som er helt ryddig og gullende rent at jeg klarer ikke la være. Søsteren min er likedan, samme gjorde min mormor, arvelig belastet! Anonymous poster hash: 36867...ffb
Gjest flykræsj Skrevet 1. desember 2014 #30 Skrevet 1. desember 2014 Gidder ikke å vaske ned hele huset nei. Tar litt ekstra på kjøkken og bad da. Ellers prioriterer jeg å rydde skikkelig. Synes ikke rot og julepynt går i hop. Men gidder ikke å rydde boden og vaskerommet. Rydder kun på soverom og andre oppholdsrom. Tar det verste støvet. Bruker 1 eller maks 2 dager på dette.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #31 Skrevet 1. desember 2014 Kan ikke kalle det rundvask nei 😊 vasker nok litt ekstra grundig, banker og vasker sofaen f.eks og har vaska vinduer denne gangen. Men ellers bare litt ekstra enn helgevasken 😊 nok stress inn mot jul! Anonymous poster hash: 2acae...4d6
Iiiiik Skrevet 1. desember 2014 #32 Skrevet 1. desember 2014 Jeg gjør ikke det. Vi er rett og slett veldig dårlige på rundvask, tror mamma gremmer seg egentlig Lurer på å få et firma til å vaske ned huset skikkelig, det er vel anvendte penger. Inni skuffer og skap på kjøkkenet tar jeg når det trenges og jeg har tid, men det er ikke nå rett før jul i hvert fall.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #33 Skrevet 1. desember 2014 Ja det har jeg arvet etter min mor og min bestemor. Her skal alt skinne, både tak og vegger 😊 ikke minst lukte grønnsåpe ❤️ Anonymous poster hash: 8ca49...a8d
Mandala Skrevet 1. desember 2014 #34 Skrevet 1. desember 2014 Nei, jeg rundvasker ikke. Kanskje får jeg ånden over meg og tar i et tak når det nærmer seg jul litt mer, men jeg har ingen konkrete planer.
Blondzilla Skrevet 1. desember 2014 #35 Skrevet 1. desember 2014 Jeg har aldri rundvaska i hele mitt liv.
Love my kidz Skrevet 1. desember 2014 #36 Skrevet 1. desember 2014 Det eneste jeg gjør er å tømme vitrineskapet og vaske finserviset og glass, og tørke støv i skapet. Ellers blir det bare vanlig runde med støvsugeren etter treet er pyntet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå