Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #26 Skrevet 30. november 2014 Men hvorfor bruker du fortsatt dette fatet? Det er jo så stygt. Anonymous poster hash: d8c28...6d1 Det ser litt ut som en kakeserviett på bildet, men det er ikke så ille IRL Jo det ser faktisk ille ut IRL også. Det vet de fleste som har vært på ikea. Men det passer til den jævlige pynten på toppen. Det skal du ha Anonymous poster hash: 780a5...034 Må du være sånn! Synes det er dårlig gjort. Selv om du ikke liker fatet, er ikke det det samme som at det er stygt. Det er mye rundt omkring som jeg ikke kunne kjøpt, men jeg ser at det kan være fint fordi! Jeg har hvertfall ingen hobby med å gni mine meninger inn til det kjedsommelige. Er du sånn i virkeligheten også? Anonymous poster hash: c74fc...e8c La hun det ikke ut for å få meninger? Er du sånn som bare vil bli strøken etter hårene? Anonymous poster hash: 780a5...034 Og jeg tror faktisk hun har så mye selvinnsikt, at hun ser selv at det ikke ser bra ut.. Anonymous poster hash: 780a5...034
☆☆☆ Skrevet 30. november 2014 #27 Skrevet 30. november 2014 Slang meg på jegåda Anonymous poster hash: 471d6...ada No snakkar vi Jo, takk trur :-) trur jeg? Hehe. Anonymous poster hash: 471d6...ada Synes det var kjempekoselig
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #28 Skrevet 30. november 2014 Syns det var fint, jeg! Slenger meg på, dette er da mitt bidrag! (Jada, kjedelig, men alt annet i stua er lilla om dagen ) Anonymous poster hash: 18cff...f42 Sønnen min på 6 år da han så dette bildet: Åh, mamma, kan du ikke kjøpe den? Så du f42 laget visst et veldig fint lysfat Anonymous poster hash: 29aa3...7df
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #29 Skrevet 30. november 2014 Men hvorfor bruker du fortsatt dette fatet? Det er jo så stygt. Anonymous poster hash: d8c28...6d1 Det ser litt ut som en kakeserviett på bildet, men det er ikke så ille IRL Jo det ser faktisk ille ut IRL også. Det vet de fleste som har vært på ikea. Men det passer til den jævlige pynten på toppen. Det skal du ha Anonymous poster hash: 780a5...034 Må du være sånn! Synes det er dårlig gjort. Selv om du ikke liker fatet, er ikke det det samme som at det er stygt. Det er mye rundt omkring som jeg ikke kunne kjøpt, men jeg ser at det kan være fint fordi! Jeg har hvertfall ingen hobby med å gni mine meninger inn til det kjedsommelige. Er du sånn i virkeligheten også?Anonymous poster hash: c74fc...e8c La hun det ikke ut for å få meninger? Er du sånn som bare vil bli strøken etter hårene? Anonymous poster hash: 780a5...034 Og jeg tror faktisk hun har så mye selvinnsikt, at hun ser selv at det ikke ser bra ut.. Anonymous poster hash: 780a5...034 Nei, jeg tåler å høre andres meninger. Men det er flere måter å si ting på. Anonymous poster hash: c74fc...e8c
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #30 Skrevet 30. november 2014 Slang meg på jegåda Anonymous poster hash: 471d6...ada No snakkar vi Jo, takk trur :-) trur jeg? Hehe. Anonymous poster hash: 471d6...ada Synes det var kjempekoselig Takk:) Ditt også da:) Anonymous poster hash: 471d6...ada
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 30. november 2014 #31 Skrevet 30. november 2014 Her er mitt 😃. Syns ditt var fint jeg mammaen til nurket 😊
☆☆☆ Skrevet 30. november 2014 #32 Skrevet 30. november 2014 Slang meg på jegåda Anonymous poster hash: 471d6...ada No snakkar vi Jo, takk trur :-) trur jeg? Hehe. Anonymous poster hash: 471d6...ada Synes det var kjempekoselig Takk:) Ditt også da:) Anonymous poster hash: 471d6...ada Det er noko som heiter å kjenne si begrensning, eg kan få til eit ok, men kjedelig fat. På kreative greier melder eg pass
MammantilNurket Skrevet 30. november 2014 Forfatter #34 Skrevet 30. november 2014 Så koselig denne tråden ble Er det flere som vil dele bilder av lysfatene sine?
Blondzilla Skrevet 30. november 2014 #35 Skrevet 30. november 2014 Hvor er det dere har de fatene? Det hadde ikke fått stått her i mer en maks fem minutt før det hadde blitt slengt i gulvet. Jeg kan aldri ha noe fint.
☆☆☆ Skrevet 30. november 2014 #36 Skrevet 30. november 2014 Slenger meg på😀Såå misunnelig på dykk som kan ha sviblar til jul. Nokon som er interessert i å byte min allergiske mann mot ein som ikkje er defekt?
☆☆☆ Skrevet 30. november 2014 #37 Skrevet 30. november 2014 Hvor er det dere har de fatene? Det hadde ikke fått stått her i mer en maks fem minutt før det hadde blitt slengt i gulvet. Jeg kan aldri ha noe fint.Står på spisestuebordet, der minsta ikkje når.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 30. november 2014 #38 Skrevet 30. november 2014 For å bidra litt. Interiørguru blir eg nok aldri Haha! Ikke for å være stygg, men jeg lo da jeg åpna bildet, fordi det så ut som en haug med geleklumper.. Men var fint altså
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 30. november 2014 #39 Skrevet 30. november 2014 Slenger meg på😀Såå misunnelig på dykk som kan ha sviblar til jul. Nokon som er interessert i å byte min allergiske mann mot ein som ikkje er defekt? Svibler er jul for meg😊 er alle blomster utelukket?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #40 Skrevet 30. november 2014 Mitt står på stuebordet. Begge mine har lært at man ikke skal røre ting på bordet:) greit også det når vi er på besøk hos andre. Anonymous poster hash: 471d6...ada
☆☆☆ Skrevet 30. november 2014 #41 Skrevet 30. november 2014 Slenger meg på😀Såå misunnelig på dykk som kan ha sviblar til jul. Nokon som er interessert i å byte min allergiske mann mot ein som ikkje er defekt? Svibler er jul for meg😊 er alle blomster utelukket?Neida, ikkje alle blomster. Berre dei fine. Null svibel og amaryllis her i huset
Blondzilla Skrevet 30. november 2014 #42 Skrevet 30. november 2014 Hvor er det dere har de fatene? Det hadde ikke fått stått her i mer en maks fem minutt før det hadde blitt slengt i gulvet. Jeg kan aldri ha noe fint.Står på spisestuebordet, der minsta ikkje når.Min minste klatrer opp på spisebordet. Det har han gjort siden han var 10mnd. Kanskje neste år...
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 30. november 2014 #43 Skrevet 30. november 2014 Slenger meg på😀Såå misunnelig på dykk som kan ha sviblar til jul. Nokon som er interessert i å byte min allergiske mann mot ein som ikkje er defekt? Svibler er jul for meg😊 er alle blomster utelukket?Neida, ikkje alle blomster. Berre dei fine. Null svibel og amaryllis her i huset Hva med å kjøpe billige orkideer (lilla og hvit) og kappe av selve planta og bare ha blomsten i en liten vase på ett slikt fat?
☆☆☆ Skrevet 30. november 2014 #44 Skrevet 30. november 2014 Har vase ved sida av, elskar den vasen forresten.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #45 Skrevet 30. november 2014 Hvem har det fineste da synes dere? Anonymous poster hash: 973cc...9a5
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #46 Skrevet 30. november 2014 Mitt rare "julelys" fat Anonymous poster hash: 42ce0...f4a
*Miss Marple* Skrevet 30. november 2014 #47 Skrevet 30. november 2014 Så flinke dere er 👏 Jeg har en ganske kjedelig adventstake med fire røde lys - ikke noe å legge ut bilde av mao.
Barn i huset <3 Skrevet 30. november 2014 #48 Skrevet 30. november 2014 Mitt rare "julelys" fat Anonymous poster hash: 42ce0...f4a Skulle komme bilde opp da;) og ikke anonym:) hehe
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #49 Skrevet 30. november 2014 Her er mitt, harry som fy sikkert, men jeg liker det😄 Anonymous poster hash: 18e4e...eee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå