Gå til innhold

Her er lysfatet for advent ... *bilde*


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

 

 

Men hvorfor bruker du fortsatt dette fatet? Det er jo så stygt. :PAnonymous poster hash: d8c28...6d1

Det ser litt ut som en kakeserviett på bildet, men det er ikke så ille IRL :D
Jo det ser faktisk ille ut IRL også. Det vet de fleste som har vært på ikea.

Men det passer til den jævlige pynten på toppen. Det skal du ha Anonymous poster hash: 780a5...034

Må du være sånn! Synes det er dårlig gjort. Selv om du ikke liker fatet, er ikke det det samme som at det er stygt. Det er mye rundt omkring som jeg ikke kunne kjøpt, men jeg ser at det kan være fint fordi! Jeg har hvertfall ingen hobby med å gni mine meninger inn til det kjedsommelige. Er du sånn i virkeligheten også?

 

Anonymous poster hash: c74fc...e8c

La hun det ikke ut for å få meninger?

Er du sånn som bare vil bli strøken etter hårene?

 

Anonymous poster hash: 780a5...034

Og jeg tror faktisk hun har så mye selvinnsikt, at hun ser selv at det ikke ser bra ut..

 

Anonymous poster hash: 780a5...034

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

 

Slang meg på jegåda

:)

 

Anonymous poster hash: 471d6...ada

No snakkar vi :)
Jo, takk trur :-) trur jeg? Hehe.

 

Anonymous poster hash: 471d6...ada

Synes det var kjempekoselig :)
Skrevet

Syns det var fint, jeg! :)

Slenger meg på, dette er da mitt bidrag! (Jada, kjedelig, men alt annet i stua er lilla om dagen :P )

 

 

Anonymous poster hash: 18cff...f42

Sønnen min på 6 år da han så dette bildet:

Åh, mamma, kan du ikke kjøpe den?

 

Så du f42 laget visst et veldig fint lysfat :)

 

 

 

Anonymous poster hash: 29aa3...7df

Skrevet

 

 

 

 

 

Men hvorfor bruker du fortsatt dette fatet? Det er jo så stygt. :PAnonymous poster hash: d8c28...6d1

Det ser litt ut som en kakeserviett på bildet, men det er ikke så ille IRL :D
Jo det ser faktisk ille ut IRL også. Det vet de fleste som har vært på ikea.

Men det passer til den jævlige pynten på toppen. Det skal du ha Anonymous poster hash: 780a5...034

Må du være sånn! Synes det er dårlig gjort. Selv om du ikke liker fatet, er ikke det det samme som at det er stygt. Det er mye rundt omkring som jeg ikke kunne kjøpt, men jeg ser at det kan være fint fordi! Jeg har hvertfall ingen hobby med å gni mine meninger inn til det kjedsommelige. Er du sånn i virkeligheten også?Anonymous poster hash: c74fc...e8c
La hun det ikke ut for å få meninger?

Er du sånn som bare vil bli strøken etter hårene? Anonymous poster hash: 780a5...034

Og jeg tror faktisk hun har så mye selvinnsikt, at hun ser selv at det ikke ser bra ut.. Anonymous poster hash: 780a5...034

Nei, jeg tåler å høre andres meninger. Men det er flere måter å si ting på.

 

Anonymous poster hash: c74fc...e8c

Skrevet

 

 

 

Slang meg på jegåda

:)

 

Anonymous poster hash: 471d6...ada

No snakkar vi :)
Jo, takk trur :-) trur jeg? Hehe.

 

Anonymous poster hash: 471d6...ada

Synes det var kjempekoselig :)

 

Takk:) Ditt også da:)

 

 

Anonymous poster hash: 471d6...ada

Skrevet

Her er mitt 😃. Syns ditt var fint jeg mammaen til nurket 😊

post-562208-1096883_thumb.jpg

Skrevet

 

 

 

 

Slang meg på jegåda

:)

 

Anonymous poster hash: 471d6...ada

No snakkar vi :)
Jo, takk trur :-) trur jeg? Hehe.

 

Anonymous poster hash: 471d6...ada

Synes det var kjempekoselig :)

Takk:) Ditt også da:)

 

 

Anonymous poster hash: 471d6...ada

Det er noko som heiter å kjenne si begrensning, eg kan få til eit ok, men kjedelig fat. På kreative greier melder eg pass ;)
Skrevet

Slenger meg på😀

post-858459-1464270_thumb.jpg

Skrevet

Så koselig denne tråden ble :)

Er det flere som vil dele bilder av lysfatene sine?

Skrevet

Hvor er det dere har de fatene? Det hadde ikke fått stått her i mer en maks fem minutt før det hadde blitt slengt i gulvet. Jeg kan aldri ha noe fint.

Skrevet

Slenger meg på😀

Såå misunnelig på dykk som kan ha sviblar til jul.

 

Nokon som er interessert i å byte min allergiske mann mot ein som ikkje er defekt? :P

Skrevet

Hvor er det dere har de fatene? Det hadde ikke fått stått her i mer en maks fem minutt før det hadde blitt slengt i gulvet. Jeg kan aldri ha noe fint.

Står på spisestuebordet, der minsta ikkje når.
Skrevet

For å bidra litt. Interiørguru blir eg nok aldri ;)

Haha! Ikke for å være stygg, men jeg lo da jeg åpna bildet, fordi det så ut som en haug med geleklumper.. Men var fint altså :)

Skrevet

 

Slenger meg på😀

Såå misunnelig på dykk som kan ha sviblar til jul.

 

Nokon som er interessert i å byte min allergiske mann mot ein som ikkje er defekt? :P

Svibler er jul for meg😊 er alle blomster utelukket?
Skrevet

Mitt står på stuebordet. Begge mine har lært at man ikke skal røre ting på bordet:) greit også det når vi er på besøk hos andre.

 

Anonymous poster hash: 471d6...ada

Skrevet

 

 

Slenger meg på😀

Såå misunnelig på dykk som kan ha sviblar til jul.

 

Nokon som er interessert i å byte min allergiske mann mot ein som ikkje er defekt? :P

Svibler er jul for meg😊 er alle blomster utelukket?
Neida, ikkje alle blomster. Berre dei fine.

 

Null svibel og amaryllis her i huset :(

Skrevet

 

Hvor er det dere har de fatene? Det hadde ikke fått stått her i mer en maks fem minutt før det hadde blitt slengt i gulvet. Jeg kan aldri ha noe fint.

Står på spisestuebordet, der minsta ikkje når.
Min minste klatrer opp på spisebordet. Det har han gjort siden han var 10mnd. Kanskje neste år...
Skrevet

 

 

 

Slenger meg på😀

Såå misunnelig på dykk som kan ha sviblar til jul.

 

Nokon som er interessert i å byte min allergiske mann mot ein som ikkje er defekt? :P

Svibler er jul for meg😊 er alle blomster utelukket?
Neida, ikkje alle blomster. Berre dei fine.

 

Null svibel og amaryllis her i huset :(

Hva med å kjøpe billige orkideer (lilla og hvit) og kappe av selve planta og bare ha blomsten i en liten vase på ett slikt fat?

Skrevet

Har vase ved sida av, elskar den vasen forresten.

post-776865-1569704_thumb.jpg

Skrevet

Hvem har det fineste da synes dere?

 

Anonymous poster hash: 973cc...9a5

Skrevet

Mitt rare "julelys" fat ;)

 

Anonymous poster hash: 42ce0...f4a

Skrevet

Så flinke dere er 👏

 

Jeg har en ganske kjedelig adventstake med fire røde lys - ikke noe å legge ut bilde av mao.

Skrevet

Mitt rare "julelys" fat ;)

 

Anonymous poster hash: 42ce0...f4a

Skulle komme bilde opp da;) og ikke anonym:) hehe

Skrevet

Her er mitt, harry som fy sikkert, men jeg liker det😄

 

 

 

Anonymous poster hash: 18e4e...eee

post-42-37685_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...