Gå til innhold

Her er lysfatet for advent ... *bilde*


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var vel ikke så galt? :)

post-853090-1164042_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvorfor bruker du fortsatt dette fatet? Det er jo så stygt. :P

 

Anonymous poster hash: d8c28...6d1

Skrevet

Men hvorfor bruker du fortsatt dette fatet? Det er jo så stygt. :P

 

Anonymous poster hash: d8c28...6d1

Det ser litt ut som en kakeserviett på bildet, men det er ikke så ille IRL :D

Skrevet

 

Men hvorfor bruker du fortsatt dette fatet? Det er jo så stygt. :P

 

Anonymous poster hash: d8c28...6d1

Det ser litt ut som en kakeserviett på bildet, men det er ikke så ille IRL :D

Det skal sies jeg NESTEN kjøpte det på IKEA. Så du har påvirket meg. ;)

 

Anonymous poster hash: d8c28...6d1

Skrevet

Vel vel.. Ikke akkurat noen innertier denne ganger heller desverre

 

Anonymous poster hash: bdbad...50c

Skrevet

Stemningsfullt. God advent! :)

Skrevet

Dette var vel ikke så galt? :)

Veldig fint!! ❄️💜

Skrevet

Denne tråden har jeg ventet på, Nurke-mamma :)

 

Synes det var fint, jeg. Og av de lysfatene du har laget med dette fatet så var dette det fineste.

 

Ser fremt til nye lysfat i tiden fremover... julemotiv, nyttårsmotiv, vintermotidv...

 

:D



Anonymous poster hash: 3ca6a...f66
Skrevet

Søte salmesyngere! ;-)

Skrevet

Helt ærlig så trodde jeg at du hadde mer klasse enn det der. Ser ut som noe dritt rasket sammen fra Nille 😱

 

Anonymous poster hash: 57ba1...334

Skrevet

Ett av dine bedre forsøk MTN! :)

 

Anonymous poster hash: cf82b...792

Skrevet

Syns det var fint, jeg! :)

Slenger meg på, dette er da mitt bidrag! (Jada, kjedelig, men alt annet i stua er lilla om dagen :P )

 

 

Anonymous poster hash: 18cff...f42

post-42-515223_thumb.jpg

Skrevet

For å bidra litt. Interiørguru blir eg nok aldri ;)

post-776865-1377728_thumb.jpg

Skrevet

For å bidra litt. Interiørguru blir eg nok aldri ;)

Syns det var koselig jeg :)

Skrevet

Skal det ikke være 4 lys til advent?

 

Anonymous poster hash: 1409a...72f

Skrevet

 

Men hvorfor bruker du fortsatt dette fatet? Det er jo så stygt. :P

 

Anonymous poster hash: d8c28...6d1

Det ser litt ut som en kakeserviett på bildet, men det er ikke så ille IRL :D
Jo det ser faktisk ille ut IRL også. Det vet de fleste som har vært på ikea.

Men det passer til den jævlige pynten på toppen. Det skal du ha 👍

 

 

Anonymous poster hash: 780a5...034

Skrevet

Slang meg på jegåda

:)

 

Anonymous poster hash: 471d6...ada

post-42-90210_thumb.jpg

Skrevet

Slang meg på jegåda

:)

 

Anonymous poster hash: 471d6...ada

Så fint med svibel (?) på fatet :)
Skrevet

Slang meg på jegåda

:)

 

Anonymous poster hash: 471d6...ada

No snakkar vi :)
Skrevet

Ja, elsker svibler i juletiden.

Må generelt ha en eller annen blomst på lysfatet/brettet mitt:) takk! Syns fatet ditt hadde sjarm jeg:):)

 

Anonymous poster hash: 471d6...ada

Skrevet

 

 

Men hvorfor bruker du fortsatt dette fatet? Det er jo så stygt. :PAnonymous poster hash: d8c28...6d1

Det ser litt ut som en kakeserviett på bildet, men det er ikke så ille IRL :D
Jo det ser faktisk ille ut IRL også. Det vet de fleste som har vært på ikea.

Men det passer til den jævlige pynten på toppen. Det skal du ha Anonymous poster hash: 780a5...034

Må du være sånn! Synes det er dårlig gjort. Selv om du ikke liker fatet, er ikke det det samme som at det er stygt. Det er mye rundt omkring som jeg ikke kunne kjøpt, men jeg ser at det kan være fint fordi! Jeg har hvertfall ingen hobby med å gni mine meninger inn til det kjedsommelige. Er du sånn i virkeligheten også?

 

Anonymous poster hash: c74fc...e8c

Skrevet

 

Slang meg på jegåda

:)

 

Anonymous poster hash: 471d6...ada

No snakkar vi :)

Jo, takk trur :-) trur jeg? Hehe.

 

Anonymous poster hash: 471d6...ada

Skrevet

 

 

 

Men hvorfor bruker du fortsatt dette fatet? Det er jo så stygt. :PAnonymous poster hash: d8c28...6d1

Det ser litt ut som en kakeserviett på bildet, men det er ikke så ille IRL :D
Jo det ser faktisk ille ut IRL også. Det vet de fleste som har vært på ikea.

Men det passer til den jævlige pynten på toppen. Det skal du ha Anonymous poster hash: 780a5...034

Må du være sånn! Synes det er dårlig gjort. Selv om du ikke liker fatet, er ikke det det samme som at det er stygt. Det er mye rundt omkring som jeg ikke kunne kjøpt, men jeg ser at det kan være fint fordi! Jeg har hvertfall ingen hobby med å gni mine meninger inn til det kjedsommelige. Er du sånn i virkeligheten også?

 

Anonymous poster hash: c74fc...e8c

La hun det ikke ut for å få meninger?

Er du sånn som bare vil bli strøken etter hårene?

 

Anonymous poster hash: 780a5...034

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...