Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #2 Skrevet 30. november 2014 Men hvorfor bruker du fortsatt dette fatet? Det er jo så stygt. Anonymous poster hash: d8c28...6d1
MammantilNurket Skrevet 30. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2014 Men hvorfor bruker du fortsatt dette fatet? Det er jo så stygt. Anonymous poster hash: d8c28...6d1 Det ser litt ut som en kakeserviett på bildet, men det er ikke så ille IRL
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #4 Skrevet 30. november 2014 Men hvorfor bruker du fortsatt dette fatet? Det er jo så stygt. Anonymous poster hash: d8c28...6d1 Det ser litt ut som en kakeserviett på bildet, men det er ikke så ille IRL Det skal sies jeg NESTEN kjøpte det på IKEA. Så du har påvirket meg. Anonymous poster hash: d8c28...6d1
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #5 Skrevet 30. november 2014 Vel vel.. Ikke akkurat noen innertier denne ganger heller desverre Anonymous poster hash: bdbad...50c
Collette Skrevet 30. november 2014 #7 Skrevet 30. november 2014 Dette var vel ikke så galt? Veldig fint!! ❄️💜
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #8 Skrevet 30. november 2014 Denne tråden har jeg ventet på, Nurke-mamma Synes det var fint, jeg. Og av de lysfatene du har laget med dette fatet så var dette det fineste. Ser fremt til nye lysfat i tiden fremover... julemotiv, nyttårsmotiv, vintermotidv... Anonymous poster hash: 3ca6a...f66
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #11 Skrevet 30. november 2014 Helt ærlig så trodde jeg at du hadde mer klasse enn det der. Ser ut som noe dritt rasket sammen fra Nille 😱 Anonymous poster hash: 57ba1...334
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #12 Skrevet 30. november 2014 Ett av dine bedre forsøk MTN! Anonymous poster hash: cf82b...792
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #13 Skrevet 30. november 2014 Syns det var fint, jeg! Slenger meg på, dette er da mitt bidrag! (Jada, kjedelig, men alt annet i stua er lilla om dagen ) Anonymous poster hash: 18cff...f42
☆☆☆ Skrevet 30. november 2014 #14 Skrevet 30. november 2014 For å bidra litt. Interiørguru blir eg nok aldri
me_87 Skrevet 30. november 2014 #16 Skrevet 30. november 2014 For å bidra litt. Interiørguru blir eg nok aldri Syns det var koselig jeg
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #17 Skrevet 30. november 2014 Skal det ikke være 4 lys til advent? Anonymous poster hash: 1409a...72f
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #18 Skrevet 30. november 2014 Men hvorfor bruker du fortsatt dette fatet? Det er jo så stygt. Anonymous poster hash: d8c28...6d1 Det ser litt ut som en kakeserviett på bildet, men det er ikke så ille IRL Jo det ser faktisk ille ut IRL også. Det vet de fleste som har vært på ikea. Men det passer til den jævlige pynten på toppen. Det skal du ha 👍 Anonymous poster hash: 780a5...034
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #19 Skrevet 30. november 2014 Slang meg på jegåda Anonymous poster hash: 471d6...ada
MammantilNurket Skrevet 30. november 2014 Forfatter #20 Skrevet 30. november 2014 Slang meg på jegåda Anonymous poster hash: 471d6...ada Så fint med svibel (?) på fatet
☆☆☆ Skrevet 30. november 2014 #21 Skrevet 30. november 2014 Slang meg på jegåda Anonymous poster hash: 471d6...ada No snakkar vi
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #22 Skrevet 30. november 2014 Ja, elsker svibler i juletiden. Må generelt ha en eller annen blomst på lysfatet/brettet mitt:) takk! Syns fatet ditt hadde sjarm jeg:) Anonymous poster hash: 471d6...ada
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #23 Skrevet 30. november 2014 Men hvorfor bruker du fortsatt dette fatet? Det er jo så stygt. Anonymous poster hash: d8c28...6d1 Det ser litt ut som en kakeserviett på bildet, men det er ikke så ille IRL Jo det ser faktisk ille ut IRL også. Det vet de fleste som har vært på ikea. Men det passer til den jævlige pynten på toppen. Det skal du ha Anonymous poster hash: 780a5...034 Må du være sånn! Synes det er dårlig gjort. Selv om du ikke liker fatet, er ikke det det samme som at det er stygt. Det er mye rundt omkring som jeg ikke kunne kjøpt, men jeg ser at det kan være fint fordi! Jeg har hvertfall ingen hobby med å gni mine meninger inn til det kjedsommelige. Er du sånn i virkeligheten også? Anonymous poster hash: c74fc...e8c
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #24 Skrevet 30. november 2014 Slang meg på jegåda Anonymous poster hash: 471d6...ada No snakkar vi Jo, takk trur :-) trur jeg? Hehe. Anonymous poster hash: 471d6...ada
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #25 Skrevet 30. november 2014 Men hvorfor bruker du fortsatt dette fatet? Det er jo så stygt. Anonymous poster hash: d8c28...6d1 Det ser litt ut som en kakeserviett på bildet, men det er ikke så ille IRL Jo det ser faktisk ille ut IRL også. Det vet de fleste som har vært på ikea. Men det passer til den jævlige pynten på toppen. Det skal du ha Anonymous poster hash: 780a5...034 Må du være sånn! Synes det er dårlig gjort. Selv om du ikke liker fatet, er ikke det det samme som at det er stygt. Det er mye rundt omkring som jeg ikke kunne kjøpt, men jeg ser at det kan være fint fordi! Jeg har hvertfall ingen hobby med å gni mine meninger inn til det kjedsommelige. Er du sånn i virkeligheten også? Anonymous poster hash: c74fc...e8c La hun det ikke ut for å få meninger? Er du sånn som bare vil bli strøken etter hårene? Anonymous poster hash: 780a5...034
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå