Gå til innhold

"Vennene" til sønnen min stiller ham opp i stry...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I starten av året lekte han masse med jentene, men så ville en av "Vennene" til sønnen min også bli med på leken deres, og alt ble kaos. Derfor vil ikke jentene ha med noen gutter lenger.

Jeg har ikke opplevd at han har løyet for å stille andre i dårlig lys eller beskytte seg selv, han tar heller på seg skylden. Jeg nektet ham å leke med en gutt for litt siden, for det ble så mange episoder med dem. Da ble han helt knust og sa at det var han selv som hadde tettet doen, ikke vennen, men læreren hadde sett at det ikke var tilfelle.

Min sønn sier hele tiden "Vi bare leker mamma, de er ikke slemme med meg!" men jeg ser jo hvordan noen av dem bruker sønnen min her i nabolaget også...

Jeg skal snakke mer med skolen og prøve å.få ring bedre. Og jeg skal fortsette å.snakke med gutten min, kanskje han trenger en idrett, men han sliter med mye smerter i ben og føtter grunnet medfødt skade, så han er ikke den som helst vil.sparke ball eller løpe langt.... Kanskje korps eller noe? Ikke vet jeg, men jeg kjenner veldig på.dette, og jeg er så redd for at sønnen min skal bli en av de som aldri kommer innenfor i gjengen...

HI

Anonymous poster hash: 83b4a...58b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...