Gå til innhold

Har dere "fått opp" jula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg til første advendtskosedag i morgen. Har funnet frem adventsstaken som vi tenner i morgen, og vi skal få opp stjerna. Så skal vi spise risgrøt og lage noen småkaker. Julemusikk og røkelse...kos! I fjor prøvde jeg meg på å kjøre full julepynt helt fra begynnelsen av desember, men var veldig lei den når jula endelig kom. Så i år er det tilbake til god gammeldags adventstid :) 

Anonymous poster hash: 6beb3...76c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Julepynten får ligge i fred fram til jul, men adventsstjerne og den slags kommer så snart jeg rekker det.

Anonymous poster hash: 2941a...735

Skrevet

Jepp. Her er det masse julepynt. Venter med treet til 21.

Anonymous poster hash: e317a...6ef

Skrevet

Lilla er ikke min farge, så her er det røde lys i adventsstaken. Ellers har jeg en julestjerne på bordet og stjerne i kjøkkenvinduet.

Det får holde til helga før jul 🎄

Skrevet

Akkurat passe pynta til å kunne skikkelig kose med med baking, pakking og julemusikk framover.

Røde gardiner, 3 store stjerner i vinduene, og adventstaken.

Ja, og lys ute.

Skrevet

Pyntet i rødt det jeg har. Ungene har pynta rommene sine. Juletreet mangler, det er et fint i plast jeg skal hente uke:)

Anonymous poster hash: e27de...2ce

Skrevet

Stjerner og staker er på plass, og lys utendørs. Resten vil jeg vente med, blir så fort lei.

Skrevet

Nei, bare avent pynt, stjerne rullgardiner, julestjerne og pakkekalender til ungen er klar, opptatt hele morgen,så alt er gjort idag. resten tar jeg 12 desember og setter opp resten av pyntet og 21 desember juletre og pynting :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...