Gå til innhold

Har dere "fått opp" jula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller venter dere?

Vet mange som pynter med lilla nå og bytter nærmere julaften. Her har vi ikke adventspynt.

Har vasket nå, og børi ved..og det vil nok gå i rødtoner fra første stund :)

Anonymous poster hash: 6613b...3bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal pynte til advent i morgon. Ikkje mykje, men lys, stjerne, adventsstake og dukar. Ventar med julepynt til 22-23 desember.

Skrevet

Nei, her er det advent når det er advent, og så pynter vi til jul når det blir jul.

Skrevet

Ferdig julepyntet! Rødt over alt :)

Kun juletreet som mangler.

Anonymous poster hash: 49c01...edf

Skrevet

Fått opp adventstjerne og stake.straks klar med adventslys og lilla duker. Her kommer det ikke rødt opp før den 23...

Jeg synes det er koselig å våkne julaften til nypyntet hus og tre. Og gleder meg til å se reaksjonen til gutten min når han våkner julaften. Han er 17 mnd:-)

Anonymous poster hash: f05fa...b4c

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Pynter litt i morgen, rett på julepynten ;)

Men tar ikke alt enda, og juletreet må vente en stund til. Gleder meg til å skrive ned leiligheten i morgen og til å få pyntet litt :D

Skrevet

Tatt frem duker og stjerne til vindu. Barna har fått plast tre på rommet. Er kanskje 50 cm. Ellers kommer resten noen dager Før julaften.

Skrevet

Selvsagt ikke, er ikke desember engang!!

Henger KANSKJE opp julestjerna i morgen, siden det er 1. søndag i advent. Men alt annet venter til 23.11.

Anonymous poster hash: 4ae8d...574

Skrevet

23.12 ;)

Anonymous poster hash: 4ae8d...574

Skrevet

Ja. Tidlig ute i år, men advent har vi helt glemt. Vi har aldri tid til å tenne lysene uansett og i fjor ble det bare tull med dem fordi de ble glemt så nå er det bare julen her.

Anonymous poster hash: 79e24...068

Skrevet

Har fått opp adventsstakene i vinduene, og adventsstakene på bordet. Kalenderen er også hengt opp. En koselig tradisjon , min mor laget den til meg og min bror da jeg var fire år. En seigemann i hver luke😃💕

Skrevet

Vi har heller ikke juletre før 23.12. Men får opp adventstake, adventslys og stjerne i vindu. Samt lyslykter med rødt glass. Smeller nok ikke opp nissene med en gang.. Mye går i rødt i huset fra før..

Har ingen pynt i lillatoner, og tar meg ikke råd til å kjøpe det i år heller..

HI

Anonymous poster hash: 2a778...395

Skrevet

Jeg skal få opp lys og litt lilla i morgen, jul pynter vi til 23.desember.

Anonymous poster hash: 2f017...c8c
Skrevet

Har hengt opp stjerne og satt opp adventstaken. Julepynt skal ikke opp før lillejulaften, og da er vi ikke hjemme, så bare advent her i huset

Skrevet

Adventsstake, adventsstjerne, mine to lilla heklebrikker, og snora jeg henger julekort på.

Anonymous poster hash: 1666b...8ed

Skrevet

Her blir det stjerner i vinduene, adventsstaker og lilla gardiner i morgen. Det røde kommer ikke frem før lille julaften sammen med treet.

Skrevet

Setter opp stjerner og adventsstaker og sånt.

Resten kommer opp rett før jul :)

Skrevet

Har rødt i glasset, teller det?

Skrevet

Fått opp adventstjerne og stake.straks klar med adventslys og lilla duker. Her kommer det ikke rødt opp før den 23...

Jeg synes det er koselig å våkne julaften til nypyntet hus og tre. Og gleder meg til å se reaksjonen til gutten min når han våkner julaften. Han er 17 mnd:-)

Anonymous poster hash: f05fa...b4c

What she said. Bortsett fra at vi ikke har fått opp adventsstjerne og stake enda. Det kommer nok frem i morgen. 

Anonymous poster hash: 72748...ef8

Skrevet

Jeg har hengt opp julestjernen, men ikke tent den;) har også hengt opp julekrans ved inngangspartiet:p ser andre på fb har pyntet med flust av nisser, duker, lys og ræl, hater sånn unødvendig julenips! Ser så glorete ut. Dessverre for meg skal min mann og ungene pynte i morgen med blått lys ute og en haug med nisser i krinker og kroker her inne.blæ gleder meg til å plukke det ned igjen 1 nyttårsdag

Anonymous poster hash: 31e89...1bc

Skrevet

Pynter til advent i morgen med lysestaker, lys ute, julekalendere, lilla duker og lys, samt adventslys. Jula kommer opp 22.12 :)

Skrevet

Skal pynte til advent i morgon. Ikkje mykje, men lys, stjerne, adventsstake og dukar. Ventar med julepynt til 22-23 desember.

Samme her😊 Det er jo ikke jul enda, det er advent - ventetid mot jul!
Skrevet

Kjøkenet er ganske julepynta med raud voksduk, adventstake og nokon små bakenissar i vinduskarmen. I stova er det advent med lilla løparar på borda og nyinnkjøpt kvit julestjerne i lilla potte. Her vert det ikkje raudt før vetlejulafta. Har og ordna litt julete pynt på utetrappa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...