Gå til innhold

Cevin - hva synes dere ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Derevsom sier at det uttales Sevin. Hva da med Casper? Sier dere Sasper?

 

 

 

Anonymous poster hash: 2b8dc...d85

Eller Cathrine, sier dere sathrine?

 

Anonymous poster hash: a2e31...a8b

Det er jo fordi ord som begynner på "Ce" uttales med "s" på engelsk. Det gjør ikke ord som begynner på "Ca". Ikkeno mer hokus pokus enn det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

 

 

Derevsom sier at det uttales Sevin. Hva da med Casper? Sier dere Sasper? Anonymous poster hash: 2b8dc...d85

Eller Cathrine, sier dere sathrine? Anonymous poster hash: a2e31...a8b

Det er jo fordi ord som begynner på "Ce" uttales med "s" på engelsk. Det gjør ikke ord som begynner på "Ca". Ikkeno mer hokus pokus enn det.

Cedrik uttales Sedrik, mens Casper uttales Kasper. Cevin i betydningen Kevin går ikke. Sorry, forsøket på å være "original " funket veldig dårlig. Hva gjelder denne Kevin, så ser det nok dessverre ut til at, som noen nevner tidligere, Kevin har lett for å gå i fotsporene til Jonny, Ronny, Benny osv.

Skrevet

Samme gjør vi på norsk.... Cecilie og Camilla er gode eksempler.

Så Cevin blir Sevin. Kanskje det var meningen?

Merkelig navn

 

Anonymous poster hash: c73b2...60b

Skrevet

Derevsom sier at det uttales Sevin. Hva da med Casper? Sier dere Sasper? Anonymous poster hash: 2b8dc...d85

Oppdatert på skriveregler du ser jeg. C foran e blir uttalt som s. Foran a blir det uttalt k. Skremmende hvor lite voksne folk har fått med seg...

 

Anonymous poster hash: 00c1d...81c

Skrevet

Nei.

Nei, den pimpingen av et helt vanlig navn ble bare feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...