Gå til innhold

Cevin - hva synes dere ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen innspill på det navnet til et lite barn ? 



Anonymous poster hash: 2b8dc...d85
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns Kevin er finere :) 



Anonymous poster hash: bbfb1...83f
Skrevet

Jeg trodde dette var en tråd om c-vitamin, at dette var en forkortelse.. Lite barn eller ei, stav det Kevin hvis du absolutt skal bruke det.



Anonymous poster hash: 6d58c...a49
Skrevet

Jeg tror de aller fleste ville uttalt det Sevin. Med mindre det er det som er hensikten, stav det med K.

Skrevet

Kevin er bedre, enda jeg ikke liker det heller. Kevin er for meg et "rampenavn", men i hvertfall ikke et fjollete navn.

Skrevet

Jeg er engelsk, og også i England staves dette navnet med K. Det blir uttalt med s lyd om duskriver dt sånn. 

Hvor fant du at det er naturlig å skrive det med C? 

 

KEvin er et fint navn forresten :P



Anonymous poster hash: 4d2db...d85
Skrevet

Cevin hvis du mener det skal uttales Kevin ser ut som en skrivefeil...

 

Anonymous poster hash: 7706d...2e4

Skrevet

Kevin er harry nok i seg selv, og trenger slett ikke staves med C.

 

Anonymous poster hash: 859c5...45a

Skrevet

Kevin er harry! Og enda verre hvis det skrives Cevin

 

Anonymous poster hash: c76bd...5f6

Skrevet

Ja som i "Sevin" da?

For noen rare navn folk skal ha.

Ei barndomsvenninne kalte nettopp jenta si for Linneah Anastacia, og sønnen heter Antonio Emilian. Ler meg ihjel jeg. Hadde jo vært bedre med Geir Kåre 🙊

 

Anonymous poster hash: 3397d...71d

Skrevet

Uttales Sevin? 💜

 

Anonymous poster hash: ee3ea...223

Skrevet

Hvis du skriver det slik vil folk uttale det "Sevin". Ikke spesielt pent.

 

Anonymous poster hash: 302b0...1af

Skrevet

Det er rart med det, det einaste ein oppnår med slike forsøk på å vere original er å framstå som dyslektisk på grensa til analfabet.

Skrevet

Kevin er et fint navn på engelsk, men i Norge fungerer det ikke helt, synes jeg. Men med C så blir det totalt feil!

 

Anonymous poster hash: ac784...eaf

Skrevet

Teit. Skriv det med K!

 

 

 

 



Anonymous poster hash: b5432...f54
Skrevet

Jeg leste Sevin. Var også usikker på om det var et guttenavn eller om det var navn på et kosttilskudd eller lignende. 

Skrevet

Beklager, men Kevin er det nye Ronny... (Med fare for å fornærme noen 😳😁😜)

Skrevet

Jeg leste seviiin med lang i. Kobla ikke kevin!

 

Anonymous poster hash: dacce...279

Skrevet

Aldri høyrt før, men ville nok skrive det med S.

(-om du eigentleg meiner Kevin, så likar eg ikkje det noko særleg.)

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Merkelig navn, men ikke stygt.  Jeg ville ha skrevet det med S.

Skrevet

Rart navn. Aldri hørt før. 



Anonymous poster hash: 0b2af...d1a
Skrevet

Sevin? Er det et navn? Tviler!

 

Kevin er, som minst en annen nevnte, et av arvtakerne til Johnny og Ronny.

 

Anonymous poster hash: fde9a...6d7

Skrevet

Derevsom sier at det uttales Sevin. Hva da med Casper? Sier dere Sasper?

 

 

 

Anonymous poster hash: 2b8dc...d85

Skrevet

Derevsom sier at det uttales Sevin. Hva da med Casper? Sier dere Sasper?

 

 

 

Anonymous poster hash: 2b8dc...d85

Eller Cathrine, sier dere sathrine?

 

Anonymous poster hash: a2e31...a8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...