Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #1 Skrevet 29. november 2014 Noen innspill på det navnet til et lite barn ? Anonymous poster hash: 2b8dc...d85
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #2 Skrevet 29. november 2014 Syns Kevin er finere Anonymous poster hash: bbfb1...83f
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #3 Skrevet 29. november 2014 Jeg trodde dette var en tråd om c-vitamin, at dette var en forkortelse.. Lite barn eller ei, stav det Kevin hvis du absolutt skal bruke det. Anonymous poster hash: 6d58c...a49
Superdolly Skrevet 29. november 2014 #4 Skrevet 29. november 2014 Jeg tror de aller fleste ville uttalt det Sevin. Med mindre det er det som er hensikten, stav det med K.
Pippitussa Skrevet 29. november 2014 #5 Skrevet 29. november 2014 Kevin er bedre, enda jeg ikke liker det heller. Kevin er for meg et "rampenavn", men i hvertfall ikke et fjollete navn.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #6 Skrevet 29. november 2014 Jeg er engelsk, og også i England staves dette navnet med K. Det blir uttalt med s lyd om duskriver dt sånn. Hvor fant du at det er naturlig å skrive det med C? KEvin er et fint navn forresten Anonymous poster hash: 4d2db...d85
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #7 Skrevet 29. november 2014 Cevin hvis du mener det skal uttales Kevin ser ut som en skrivefeil... Anonymous poster hash: 7706d...2e4
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #8 Skrevet 29. november 2014 Kevin er harry nok i seg selv, og trenger slett ikke staves med C. Anonymous poster hash: 859c5...45a
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #9 Skrevet 29. november 2014 Kevin er harry! Og enda verre hvis det skrives Cevin Anonymous poster hash: c76bd...5f6
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #10 Skrevet 29. november 2014 Ja som i "Sevin" da? For noen rare navn folk skal ha. Ei barndomsvenninne kalte nettopp jenta si for Linneah Anastacia, og sønnen heter Antonio Emilian. Ler meg ihjel jeg. Hadde jo vært bedre med Geir Kåre 🙊 Anonymous poster hash: 3397d...71d
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #11 Skrevet 29. november 2014 Uttales Sevin? 💜 Anonymous poster hash: ee3ea...223
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #12 Skrevet 29. november 2014 Hvis du skriver det slik vil folk uttale det "Sevin". Ikke spesielt pent. Anonymous poster hash: 302b0...1af
Preggie Skrevet 29. november 2014 #13 Skrevet 29. november 2014 Jeg hadde tenkt at det var feil stavet...
☆☆☆ Skrevet 29. november 2014 #14 Skrevet 29. november 2014 Det er rart med det, det einaste ein oppnår med slike forsøk på å vere original er å framstå som dyslektisk på grensa til analfabet.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #15 Skrevet 29. november 2014 Kevin er et fint navn på engelsk, men i Norge fungerer det ikke helt, synes jeg. Men med C så blir det totalt feil! Anonymous poster hash: ac784...eaf
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #16 Skrevet 29. november 2014 Teit. Skriv det med K! Anonymous poster hash: b5432...f54
ms.Pond Skrevet 29. november 2014 #17 Skrevet 29. november 2014 Jeg leste Sevin. Var også usikker på om det var et guttenavn eller om det var navn på et kosttilskudd eller lignende.
januarsurprise Skrevet 29. november 2014 #18 Skrevet 29. november 2014 Beklager, men Kevin er det nye Ronny... (Med fare for å fornærme noen 😳😁😜)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #19 Skrevet 29. november 2014 Jeg leste seviiin med lang i. Kobla ikke kevin! Anonymous poster hash: dacce...279
soleia Skrevet 29. november 2014 #20 Skrevet 29. november 2014 Aldri høyrt før, men ville nok skrive det med S. (-om du eigentleg meiner Kevin, så likar eg ikkje det noko særleg.)
Gjest ronja røverdatter Skrevet 29. november 2014 #21 Skrevet 29. november 2014 Merkelig navn, men ikke stygt. Jeg ville ha skrevet det med S.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #22 Skrevet 29. november 2014 Rart navn. Aldri hørt før. Anonymous poster hash: 0b2af...d1a
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #23 Skrevet 29. november 2014 Sevin? Er det et navn? Tviler! Kevin er, som minst en annen nevnte, et av arvtakerne til Johnny og Ronny. Anonymous poster hash: fde9a...6d7
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #24 Skrevet 29. november 2014 Derevsom sier at det uttales Sevin. Hva da med Casper? Sier dere Sasper? Anonymous poster hash: 2b8dc...d85
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #25 Skrevet 30. november 2014 Derevsom sier at det uttales Sevin. Hva da med Casper? Sier dere Sasper? Anonymous poster hash: 2b8dc...d85 Eller Cathrine, sier dere sathrine? Anonymous poster hash: a2e31...a8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå