Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #26 Skrevet 28. november 2014 Tydelig at det er en person her inne som HATER barn med Adhd av hele sitt hjerte. Håper nesten du får et barn som er vanskelig av seg, adhd eller ei! Er det du som starter alle de idiotiske trådene? Start en gruppe på facebook heller du; "Vi som hater adhd barn" 😉 Anonymous poster hash: e28e4...0e4 Hva er dette for et svar? For et motbydelig menneske du fremstiller deg selv som ved å sitte her og ønske noe så vondt for et barn. Anonymous poster hash: a542c...0a3 Ja og det var ironisk. Dumme kvinne! Det er slik HI fremstår med alle disse utsagnene. Adhd motstander og intet annet. Anonymous poster hash: e28e4...0e4
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #27 Skrevet 28. november 2014 Hi har jo desverre rett.... Anonymous poster hash: d7e59...d66
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #28 Skrevet 28. november 2014 Her er "vi koser oss med kakao når du gjøre noe galt" tråden http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144116816-plutselig-stod-7-åringen-på-døra/?fromsearch=1 Anonymous poster hash: 85823...fe4
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #29 Skrevet 28. november 2014 Her er "vi koser oss med kakao når du gjøre noe galt" tråden http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144116816-plutselig-stod-7-åringen-på-døra/?fromsearch=1 Anonymous poster hash: 85823...fe4 Var visst te Anonymous poster hash: 85823...fe4
Mandala Skrevet 28. november 2014 #30 Skrevet 28. november 2014 Er vi ikke ferdig med dette enda. På skolen bør utagerende barn ha assistent, uansett diagnose. Jeg har til gode å oppleve et barn med adhd som er til fare for andre.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #31 Skrevet 28. november 2014 Tydelig at det er en person her inne som HATER barn med Adhd av hele sitt hjerte. Håper nesten du får et barn som er vanskelig av seg, adhd eller ei! Er det du som starter alle de idiotiske trådene? Start en gruppe på facebook heller du; "Vi som hater adhd barn" 😉 Anonymous poster hash: e28e4...0e4 Hva er dette for et svar? For et motbydelig menneske du fremstiller deg selv som ved å sitte her og ønske noe så vondt for et barn. Anonymous poster hash: a542c...0a3 Ja og det var ironisk. Dumme kvinne!Det er slik HI fremstår med alle disse utsagnene. Adhd motstander og intet annet. Anonymous poster hash: e28e4...0e4 Hva er ironisk med å håpe at barna mine får adferdsvansker? Det er de som må slite med den diagnosen, det er de som sliter med å passe inn, som andre kan være redde, som er uromomentet i klasserommet, som ingen ønsker å invitere i bursdag... Hvor er ironien i dette? Hadde sett det hvis du hadde ønsket at jeg fikk en form for adfredsproblemer eller lignende. Men, et lite barn? Nei, stakkars lille, usle, motbydelige deg... Spørsmålet jeg stilte her har jeg stilt i en tråd tidligere i dag som var opprettet av andre. Det er den eneste plassen jeg har kommentert tidligere ang ADHD. Og eneste grunn til jeg gjorde det er mamma til adhd gutt sin tråd ang stakkars lillebror og bagatelliseringen hennes ang sønnens oppførsel. Så kall meg hva pokker du vil, men synk ikke så lavt at du ønsker barn så vondt... Anonymous poster hash: a542c...0a3
Mammaentilknollogtott Skrevet 28. november 2014 #32 Skrevet 28. november 2014 Selvsagt skal alle barn være snille med hverandre og alle skal være trygge. Men husk det ikke kun er barn m diagnoser som kan oppføre seg galt. Ingen skylder på en diagnose men den kan hjelpe med forståelse for hvorfor noe skjer. Er mine unger slemme med andre, voksne eller barn får dette konsekvenser.Å hva er liksom de konsekvensene? Kosestund med boller og kakao, mens mor sier at slik kan du ikke gjøre lille venn men stakkar du har jo ADHD så det er jo ikke din skyld... Anonymous poster hash: b52e0...7d9 Er du virkelig så dum?Er jo du selv som har skrevet det da. Så er virkelig du så dum?Var ikke sånn den hendelsen varEr ikke så god på å leite fram tråder men skal prøve å finne den. Er jo mulig jeg tar feil av tråden for det er jo en stund siden.Let i vei, men mye mulig den ble slettet fordi folk mobbet Det er ingen som mobber, vi bare konstaterer fakta. Som du desverre ikke vil innse.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #33 Skrevet 28. november 2014 Er vi ikke ferdig med dette enda. På skolen bør utagerende barn ha assistent, uansett diagnose. Jeg har til gode å oppleve et barn med adhd som er til fare for andre. Da har du liten erfaring. Fikk selv i klasse med en gutt som hadde assistent i timene. I friminuttene slo han, sparket, kastet store steiner og brukte skistaver for å stikke folk med. Han dyttet ned folk fra sklia og lekestativer. Min nevø ble i sist uke tatt kvelertak på av en gutt med ADHD. Nevøen min hadde ordentlige røde fingermerker rundt halsen. Gutten til ei i familien min dyttet ned en annen gutt i klassen fra et lekestativ så den andre gutten brakk armen. Jo flere av disse barna er til fare for andre. Anonymous poster hash: 355aa...11a
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #34 Skrevet 28. november 2014 Tydelig at det er en person her inne som HATER barn med Adhd av hele sitt hjerte. Håper nesten du får et barn som er vanskelig av seg, adhd eller ei! Er det du som starter alle de idiotiske trådene? Start en gruppe på facebook heller du; "Vi som hater adhd barn" 😉 Anonymous poster hash: e28e4...0e4 Hva er dette for et svar? For et motbydelig menneske du fremstiller deg selv som ved å sitte her og ønske noe så vondt for et barn. Anonymous poster hash: a542c...0a3 Det er vel ikke veldig merkelig å ønske Deg ned på jorda og ønske at du får oppleve selv hvordan det er å ha krevende barn. For du formulerer deg på en veldig provoserende måte hvis det er råd du ønsker. Anonymous poster hash: d2724...f9b
Sint naken biltyv Skrevet 28. november 2014 #35 Skrevet 28. november 2014 Selvsagt skal alle barn være snille med hverandre og alle skal være trygge. Men husk det ikke kun er barn m diagnoser som kan oppføre seg galt. Ingen skylder på en diagnose men den kan hjelpe med forståelse for hvorfor noe skjer. Er mine unger slemme med andre, voksne eller barn får dette konsekvenser.Å hva er liksom de konsekvensene? Kosestund med boller og kakao, mens mor sier at slik kan du ikke gjøre lille venn men stakkar du har jo ADHD så det er jo ikke din skyld... Anonymous poster hash: b52e0...7d9 Er du virkelig så dum?Er jo du selv som har skrevet det da. Så er virkelig du så dum?Var ikke sånn den hendelsen varEr ikke så god på å leite fram tråder men skal prøve å finne den. Er jo mulig jeg tar feil av tråden for det er jo en stund siden.Let i vei, men mye mulig den ble slettet fordi folk mobbetIngen mobbet det i den tråden men mange sa klart ifra at oppdragelsen din var helt sinnsyk...
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 28. november 2014 #36 Skrevet 28. november 2014 Selvsagt skal alle barn være snille med hverandre og alle skal være trygge. Men husk det ikke kun er barn m diagnoser som kan oppføre seg galt. Ingen skylder på en diagnose men den kan hjelpe med forståelse for hvorfor noe skjer. Er mine unger slemme med andre, voksne eller barn får dette konsekvenser.Å hva er liksom de konsekvensene? Kosestund med boller og kakao, mens mor sier at slik kan du ikke gjøre lille venn men stakkar du har jo ADHD så det er jo ikke din skyld... Anonymous poster hash: b52e0...7d9 Er du virkelig så dum?Er jo du selv som har skrevet det da. Så er virkelig du så dum?Var ikke sånn den hendelsen varEr ikke så god på å leite fram tråder men skal prøve å finne den. Er jo mulig jeg tar feil av tråden for det er jo en stund siden.Let i vei, men mye mulig den ble slettet fordi folk mobbetIngen mobbet det i den tråden men mange sa klart ifra at oppdragelsen din var helt sinnsyk...Og mange mente det var rett, folk har forskjellig syn på ting sant?
Sint naken biltyv Skrevet 28. november 2014 #37 Skrevet 28. november 2014 Selvsagt skal alle barn være snille med hverandre og alle skal være trygge. Men husk det ikke kun er barn m diagnoser som kan oppføre seg galt. Ingen skylder på en diagnose men den kan hjelpe med forståelse for hvorfor noe skjer. Er mine unger slemme med andre, voksne eller barn får dette konsekvenser.Å hva er liksom de konsekvensene? Kosestund med boller og kakao, mens mor sier at slik kan du ikke gjøre lille venn men stakkar du har jo ADHD så det er jo ikke din skyld... Anonymous poster hash: b52e0...7d9 Er du virkelig så dum?Er jo du selv som har skrevet det da. Så er virkelig du så dum?Var ikke sånn den hendelsen varEr ikke så god på å leite fram tråder men skal prøve å finne den. Er jo mulig jeg tar feil av tråden for det er jo en stund siden.Let i vei, men mye mulig den ble slettet fordi folk mobbetIngen mobbet det i den tråden men mange sa klart ifra at oppdragelsen din var helt sinnsyk...Og mange mente det var rett, folk har forskjellig syn på ting sant?Nei ikke mange. Noen. De som pleier å støtte deg...
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #38 Skrevet 28. november 2014 Tydelig at det er en person her inne som HATER barn med Adhd av hele sitt hjerte. Håper nesten du får et barn som er vanskelig av seg, adhd eller ei! Er det du som starter alle de idiotiske trådene? Start en gruppe på facebook heller du; "Vi som hater adhd barn" 😉 Anonymous poster hash: e28e4...0e4 Hva er dette for et svar? For et motbydelig menneske du fremstiller deg selv som ved å sitte her og ønske noe så vondt for et barn. Anonymous poster hash: a542c...0a3 Det er vel ikke veldig merkelig å ønske Deg ned på jorda og ønske at du får oppleve selv hvordan det er å ha krevende barn. For du formulerer deg på en veldig provoserende måte hvis det er råd du ønsker. Anonymous poster hash: d2724...f9b Takk, det var nettopp det jeg mente, kanskje dårlig formulert men jeg blir så provosert! Jeg har ikke barn med adhd selv, men en gutt i klassen til sønnen min har det. Han får gledelig komme på besøk hos oss. Har han det trygt og litt strengt, kommer det frem en fantastisk personlighet i han. Sønnen min lærer masse om rett og galt via han, overhodet ingenting negativt som smitter over. Og jeg vet hvor mye det tiskes og hviskes om denne gutten av noen av de andre foreldrene. For dem er han bare utagerende og "jævlig", de vil ikke gi han en sjangs stakkars godgutten. Og stakkars foreldrene, alt de må tåle! Som moren sa, det er ikke deres feil at de ikke får mer hjelp på skolen f.eks. Sett dere i deres situasjon før du/dere uttaler dere for mye! Anonymous poster hash: e28e4...0e4
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #39 Skrevet 28. november 2014 Nei du har rett. La oss stenge dem inne og gi de mat gjennom en luke i døra. Anonymous poster hash: 6c65e...eb6 Men, seriøst. Hvem er ansvarlig for at gutten min føler seg trygg på skolen? ADHD barn må få utagere, mobbere må skjermes pga de har det sikkert fælt hjemme. Men, hva med gutten min? Han er stille og rolig gutt som sjeldent eller aldri tar til motmæle. Alikevel får han gang på gang beskjed om at han må ha forståelse siden den andre har ADHD... Anonymous poster hash: a542c...0a3 Skolen er ansvarlig for at din unge er trygg på skolen. Hovedinnlegget ditt er forøvrig motbydelig. Anonymous poster hash: a93e7...ecd Hva er motbydelig med det? Jeg er dritt lei av å måtte ta hensyn til utagerende små prinser som må forståes i hjel pga de har en diagnose. Hvorfor skal den ene gutten måtte sendes til rektor med lapp hjem når han kaster snøball, mens den andre må vi bare akseptere kaster stein ol pga han har ADHD? Anonymous poster hash: a542c...0a3 Du er gjennomført ekkel og stupid i måten du formulerer deg på. Det er det som gjør innleggene dine motbydelige. Anonymous poster hash: a93e7...ecd
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #40 Skrevet 28. november 2014 Er vi ikke ferdig med dette enda. På skolen bør utagerende barn ha assistent, uansett diagnose. Jeg har til gode å oppleve et barn med adhd som er til fare for andre. Det har jeg opplevd, men det var litt mer sammensatt enn som så. Det var mange barn som gjennom flere år gikk sammen om å terge ham opp med vilje, fordi det var så moro når han "klikka". (Jeg vet dette fordi han gikk i klassen min.) Til slutt brast det skikkelig for ham, og han gikk da på ungdomsskolen og var blitt stor og sterk. Endte med at en medelev måtte fraktes til sykehus i ambulanse. I mine øyne er dette minst like mye medelevene som ertet ham opp sin skyld. De hadde i alle fall full kontroll på hva de gjorde, i motsetning til han. Tror dessverre ikke dette er et enestående tilfelle, men det er ofte ingen som ser at det kan være flere enn "de fæle adhd-barna" som bidrar til at det blir som det blir. Anonymous poster hash: f1a72...c49
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #41 Skrevet 28. november 2014 Selvsagt skal alle barn være snille med hverandre og alle skal være trygge. Men husk det ikke kun er barn m diagnoser som kan oppføre seg galt. Ingen skylder på en diagnose men den kan hjelpe med forståelse for hvorfor noe skjer. Er mine unger slemme med andre, voksne eller barn får dette konsekvenser.Å hva er liksom de konsekvensene? Kosestund med boller og kakao, mens mor sier at slik kan du ikke gjøre lille venn men stakkar du har jo ADHD så det er jo ikke din skyld... Anonymous poster hash: b52e0...7d9 Er du virkelig så dum?Er jo du selv som har skrevet det da. Så er virkelig du så dum?Var ikke sånn den hendelsen varEr ikke så god på å leite fram tråder men skal prøve å finne den. Er jo mulig jeg tar feil av tråden for det er jo en stund siden.Let i vei, men mye mulig den ble slettet fordi folk mobbetIngen mobbet det i den tråden men mange sa klart ifra at oppdragelsen din var helt sinnsyk...Og mange mente det var rett, folk har forskjellig syn på ting sant?Nei ikke mange. Noen. De som pleier å støtte deg... La henne være. Hva feiler det deg biltyv? Det er du som er slem her, veldig slem. Anonymous poster hash: e28e4...0e4
Sint naken biltyv Skrevet 28. november 2014 #42 Skrevet 28. november 2014 Selvsagt skal alle barn være snille med hverandre og alle skal være trygge. Men husk det ikke kun er barn m diagnoser som kan oppføre seg galt. Ingen skylder på en diagnose men den kan hjelpe med forståelse for hvorfor noe skjer. Er mine unger slemme med andre, voksne eller barn får dette konsekvenser.Å hva er liksom de konsekvensene? Kosestund med boller og kakao, mens mor sier at slik kan du ikke gjøre lille venn men stakkar du har jo ADHD så det er jo ikke din skyld... Anonymous poster hash: b52e0...7d9 Er du virkelig så dum?Er jo du selv som har skrevet det da. Så er virkelig du så dum?Var ikke sånn den hendelsen varEr ikke så god på å leite fram tråder men skal prøve å finne den. Er jo mulig jeg tar feil av tråden for det er jo en stund siden.Let i vei, men mye mulig den ble slettet fordi folk mobbetIngen mobbet det i den tråden men mange sa klart ifra at oppdragelsen din var helt sinnsyk...Og mange mente det var rett, folk har forskjellig syn på ting sant?Nei ikke mange. Noen. De som pleier å støtte deg...La henne være. Hva feiler det deg biltyv? Det er du som er slem her, veldig slem. Anonymous poster hash: e28e4...0e4 Det som feiler meg er foreldre som HI. De gjør slik at alle med Adhddiagnosen blir stigmatisert. Det erger meg veldig siden jeg har ei med Adhd!!!!
Teline Skrevet 28. november 2014 #43 Skrevet 28. november 2014 Selvsagt skal alle barn være snille med hverandre og alle skal være trygge. Men husk det ikke kun er barn m diagnoser som kan oppføre seg galt. Ingen skylder på en diagnose men den kan hjelpe med forståelse for hvorfor noe skjer. Er mine unger slemme med andre, voksne eller barn får dette konsekvenser.Å hva er liksom de konsekvensene? Kosestund med boller og kakao, mens mor sier at slik kan du ikke gjøre lille venn men stakkar du har jo ADHD så det er jo ikke din skyld... Anonymous poster hash: b52e0...7d9 Er du virkelig så dum?Er jo du selv som har skrevet det da. Så er virkelig du så dum?Var ikke sånn den hendelsen varEr ikke så god på å leite fram tråder men skal prøve å finne den. Er jo mulig jeg tar feil av tråden for det er jo en stund siden.Let i vei, men mye mulig den ble slettet fordi folk mobbetIngen mobbet det i den tråden men mange sa klart ifra at oppdragelsen din var helt sinnsyk...Og mange mente det var rett, folk har forskjellig syn på ting sant?Nei ikke mange. Noen. De som pleier å støtte deg... Jøss! Hva feiler det deg idag? Du er jo direkte utrivelig.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #44 Skrevet 28. november 2014 Selvsagt skal alle barn være snille med hverandre og alle skal være trygge. Men husk det ikke kun er barn m diagnoser som kan oppføre seg galt. Ingen skylder på en diagnose men den kan hjelpe med forståelse for hvorfor noe skjer. Er mine unger slemme med andre, voksne eller barn får dette konsekvenser.Å hva er liksom de konsekvensene? Kosestund med boller og kakao, mens mor sier at slik kan du ikke gjøre lille venn men stakkar du har jo ADHD så det er jo ikke din skyld... Anonymous poster hash: b52e0...7d9 Er du virkelig så dum?Er jo du selv som har skrevet det da. Så er virkelig du så dum?Var ikke sånn den hendelsen varEr ikke så god på å leite fram tråder men skal prøve å finne den. Er jo mulig jeg tar feil av tråden for det er jo en stund siden.Let i vei, men mye mulig den ble slettet fordi folk mobbetIngen mobbet det i den tråden men mange sa klart ifra at oppdragelsen din var helt sinnsyk...Og mange mente det var rett, folk har forskjellig syn på ting sant?Nei ikke mange. Noen. De som pleier å støtte deg...La henne være. Hva feiler det deg biltyv? Det er du som er slem her, veldig slem. Anonymous poster hash: e28e4...0e4 Det som feiler meg er foreldre som HI. De gjør slik at alle med Adhddiagnosen blir stigmatisert. Det erger meg veldig siden jeg har ei med Adhd!!!! Men hvem hisser seg opp på grunn av kakao og boller? Adhd mamma svarer deg jo veldig forklarende og prøver å være grei her, du angriper? Anonymous poster hash: e28e4...0e4
Sint naken biltyv Skrevet 28. november 2014 #45 Skrevet 28. november 2014 Selvsagt skal alle barn være snille med hverandre og alle skal være trygge. Men husk det ikke kun er barn m diagnoser som kan oppføre seg galt. Ingen skylder på en diagnose men den kan hjelpe med forståelse for hvorfor noe skjer. Er mine unger slemme med andre, voksne eller barn får dette konsekvenser.Å hva er liksom de konsekvensene? Kosestund med boller og kakao, mens mor sier at slik kan du ikke gjøre lille venn men stakkar du har jo ADHD så det er jo ikke din skyld... Anonymous poster hash: b52e0...7d9 Er du virkelig så dum?Er jo du selv som har skrevet det da. Så er virkelig du så dum?Var ikke sånn den hendelsen varEr ikke så god på å leite fram tråder men skal prøve å finne den. Er jo mulig jeg tar feil av tråden for det er jo en stund siden.Let i vei, men mye mulig den ble slettet fordi folk mobbetIngen mobbet det i den tråden men mange sa klart ifra at oppdragelsen din var helt sinnsyk...Og mange mente det var rett, folk har forskjellig syn på ting sant?Nei ikke mange. Noen. De som pleier å støtte deg...La henne være. Hva feiler det deg biltyv? Det er du som er slem her, veldig slem. Anonymous poster hash: e28e4...0e4 Det som feiler meg er foreldre som HI. De gjør slik at alle med Adhddiagnosen blir stigmatisert. Det erger meg veldig siden jeg har ei med Adhd!!!!Men hvem hisser seg opp på grunn av kakao og boller? Adhd mamma svarer deg jo veldig forklarende og prøver å være grei her, du angriper? Anonymous poster hash: e28e4...0e4 Jah👍
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #46 Skrevet 28. november 2014 Tydelig at det er en person her inne som HATER barn med Adhd av hele sitt hjerte. Håper nesten du får et barn som er vanskelig av seg, adhd eller ei! Er det du som starter alle de idiotiske trådene? Start en gruppe på facebook heller du; "Vi som hater adhd barn" 😉 Anonymous poster hash: e28e4...0e4 Hva er dette for et svar? For et motbydelig menneske du fremstiller deg selv som ved å sitte her og ønske noe så vondt for et barn. Anonymous poster hash: a542c...0a3 Det er vel ikke veldig merkelig å ønske Deg ned på jorda og ønske at du får oppleve selv hvordan det er å ha krevende barn. For du formulerer deg på en veldig provoserende måte hvis det er råd du ønsker. Anonymous poster hash: d2724...f9b Så siden jeg uttrykker meg provoserende så er det heilt legitimt å ønske et barn en slik lidelse som adfredsproblemer forårsaker? Seriøst? Er du virkelig en mor? Anonymous poster hash: a542c...0a3
Miamimom Skrevet 28. november 2014 #47 Skrevet 28. november 2014 Er vi ikke ferdig med dette enda. På skolen bør utagerende barn ha assistent, uansett diagnose. Jeg har til gode å oppleve et barn med adhd som er til fare for andre.Jeg har dessverre opplevd mange.
Nullstress;) Skrevet 28. november 2014 #48 Skrevet 28. november 2014 Her er det ikke barnet Som har ADHD som er problemet, men. De voksne rundt! Adhd barn skal få konsekvenser de, som alle andre barn. Jobber med barn som Jar store utfordringer, og der blir det konsekvenser ved negativ atferd og ros og forsterkninger med positiv atferd. Men kjenner jeg blir så ubeskrivelig provosert og trist av å lese at "alle" adhd barn "er like". Igen er like! Uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå