Gå til innhold

Til alle dere ADHD mammaer


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skal gutten min måtte være redd og føle seg utrygg på skolen pga at barna til enkelte av dere skal forståes ihjel?

 

Anonymous poster hash: a542c...0a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriver du til alle adhdmammaer eller tenker du på noen spesifikke? For min adhdunge skremmer ikke andre barn...

Skrevet

Nei du har rett. La oss stenge dem inne og gi de mat gjennom en luke i døra.

 

Anonymous poster hash: 6c65e...eb6

Skrevet

Merkelig innlegg. Kan du være LITT mer konkret? (Hvorfor føler gutten sin seg utrygg?

Hva har disse ADHD barna gjort? På hvilken måte er de forstått seg ihjel?) Hvis dette var en respons på innlegg fra enkeltpersoner her inne, så foreslår jeg at du sender en PM, det blir fryktelig vanskelig for oss andre (som ikke leser absolutt alt her inne) å følge slike tråder som dette.

 

Anonymous poster hash: 238c3...8da

Skrevet

Skriver du til alle adhdmammaer eller tenker du på noen spesifikke? For min adhdunge skremmer ikke andre barn...

Spørsmålet tenkte jeg passet for alle ADHD mammaer siden det er stort sett de som sitter på kunnskapen om barn med denne diagnosen. Men, jeg har også presisert i teksten at dette gjelder kun enkelt barn.

 

Anonymous poster hash: a542c...0a3

Skrevet

Merkelig innlegg. Kan du være LITT mer konkret? (Hvorfor føler gutten sin seg utrygg?

Hva har disse ADHD barna gjort? På hvilken måte er de forstått seg ihjel?) Hvis dette var en respons på innlegg fra enkeltpersoner her inne, så foreslår jeg at du sender en PM, det blir fryktelig vanskelig for oss andre (som ikke leser absolutt alt her inne) å følge slike tråder som dette.

 

Anonymous poster hash: 238c3...8da

Denne aktuelle gutten kaster stein, angriper hvis han blir motsagt, har en enorm mengde ukvemsord. Men, blir unnskyldt av lærere og assistenter med at han mener det ikke, for han har ADHD.

 

Anonymous poster hash: a542c...0a3

Skrevet

Nei du har rett. La oss stenge dem inne og gi de mat gjennom en luke i døra.

 

Anonymous poster hash: 6c65e...eb6

Men, seriøst. Hvem er ansvarlig for at gutten min føler seg trygg på skolen?

 

ADHD barn må få utagere, mobbere må skjermes pga de har det sikkert fælt hjemme. Men, hva med gutten min? Han er stille og rolig gutt som sjeldent eller aldri tar til motmæle. Alikevel får han gang på gang beskjed om at han må ha forståelse siden den andre har ADHD...

 

Anonymous poster hash: a542c...0a3

Skrevet

Er vel ikke bare ADHD barn som kan gjøre andre utrygge?

 

Tror du kan fjerne ADHD i tittelen jeg.

Hilsen en mamma med en rolig gutt, som ikke har adhd, men som går i samme bhg med et barn som slår, og som ikke har adhd, men en annen diagnose.

 

 

Hadde jeg hatt adhd barn, ville jeg blitt lei meg av dette innlegget. Snakk om å ta alle over en kam.

 

Anonymous poster hash: 051b7...772

Skrevet

 

Nei du har rett. La oss stenge dem inne og gi de mat gjennom en luke i døra.

 

Anonymous poster hash: 6c65e...eb6

Men, seriøst. Hvem er ansvarlig for at gutten min føler seg trygg på skolen?

 

ADHD barn må få utagere, mobbere må skjermes pga de har det sikkert fælt hjemme. Men, hva med gutten min? Han er stille og rolig gutt som sjeldent eller aldri tar til motmæle. Alikevel får han gang på gang beskjed om at han må ha forståelse siden den andre har ADHD...

 

Anonymous poster hash: a542c...0a3

Skolen er ansvarlig for at din unge er trygg på skolen.

 

Hovedinnlegget ditt er forøvrig motbydelig.

 

Anonymous poster hash: a93e7...ecd

Skrevet

Tydelig at det er en person her inne som HATER barn med Adhd av hele sitt hjerte.

Håper nesten du får et barn som er vanskelig av seg, adhd eller ei!

Er det du som starter alle de idiotiske trådene?

Start en gruppe på facebook heller du; "Vi som hater adhd barn" 😉

 

Anonymous poster hash: e28e4...0e4

Skrevet

Hvis ting ikke blir tatt på alvor og det ikke blir gjort noe med det barnet som plager andre, da må du ta det videre! Rektor, media, melde foreldrene til barnet som ikke kan oppføre seg til barnevernet osv osv. Frem til ting roer seg og ditt barn kan være trygg på skolen, så hadde jeg prøvd og tatt permisjon fra jobb for å være hjemme med barnet.

Krev at noe blir gjort, om ikke tiltak fungerer så burde jo foreldrene til disse problembarna få de inn på en spesialskole, institusjon eller så får de drive med hjemmeskole. Andre barn må få lov til å være trygge på skolen, uansett hva slags diagnose barna har. Her må foreldrene til disse problembarna ta jobben sin som forelder på alvor!

Skrevet

Selvsagt skal alle barn være snille med hverandre og alle skal være trygge. Men husk det ikke kun er barn m diagnoser som kan oppføre seg galt. Ingen skylder på en diagnose men den kan hjelpe med forståelse for hvorfor noe skjer. Er mine unger slemme med andre, voksne eller barn får dette konsekvenser.

Skrevet

ADHD er en motediagnose på barn med adferdsproblemer.

 

Anonymous poster hash: 0b884...66e

Skrevet

Selvsagt skal alle barn være snille med hverandre og alle skal være trygge. Men husk det ikke kun er barn m diagnoser som kan oppføre seg galt. Ingen skylder på en diagnose men den kan hjelpe med forståelse for hvorfor noe skjer. Er mine unger slemme med andre, voksne eller barn får dette konsekvenser.

Å hva er liksom de konsekvensene? Kosestund med boller og kakao, mens mor sier at slik kan du ikke gjøre lille venn men stakkar du har jo ADHD så det er jo ikke din skyld...

 

Anonymous poster hash: b52e0...7d9

Skrevet

Leste for en stund siden en forskningsrapport om foreldreveiledning og ADHD. Etter at foreldrene hadde gjennomgått foreldreveiledningskurs så ble barna testet på nytt igjen. 40% av ungene hadde ikke ADHD likevel.

Det har MYE med foreldrene å gjøre og at oppdragelsen og hjemmemiljøet er godt.



Anonymous poster hash: 0569c...bd2
Skrevet

Tydelig at det er en person her inne som HATER barn med Adhd av hele sitt hjerte.

Håper nesten du får et barn som er vanskelig av seg, adhd eller ei!

Er det du som starter alle de idiotiske trådene?

Start en gruppe på facebook heller du; "Vi som hater adhd barn" 😉

 

Anonymous poster hash: e28e4...0e4

Hva er dette for et svar? For et motbydelig menneske du fremstiller deg selv som ved å sitte her og ønske noe så vondt for et barn.

 

Anonymous poster hash: a542c...0a3

Skrevet

 

 

Nei du har rett. La oss stenge dem inne og gi de mat gjennom en luke i døra.

 

Anonymous poster hash: 6c65e...eb6

Men, seriøst. Hvem er ansvarlig for at gutten min føler seg trygg på skolen?

 

ADHD barn må få utagere, mobbere må skjermes pga de har det sikkert fælt hjemme. Men, hva med gutten min? Han er stille og rolig gutt som sjeldent eller aldri tar til motmæle. Alikevel får han gang på gang beskjed om at han må ha forståelse siden den andre har ADHD...

 

Anonymous poster hash: a542c...0a3

Skolen er ansvarlig for at din unge er trygg på skolen.

 

Hovedinnlegget ditt er forøvrig motbydelig.

 

Anonymous poster hash: a93e7...ecd

Hva er motbydelig med det? Jeg er dritt lei av å måtte ta hensyn til utagerende små prinser som må forståes i hjel pga de har en diagnose. Hvorfor skal den ene gutten måtte sendes til rektor med lapp hjem når han kaster snøball, mens den andre må vi bare akseptere kaster stein ol pga han har ADHD?

 

Anonymous poster hash: a542c...0a3

Skrevet

 

Selvsagt skal alle barn være snille med hverandre og alle skal være trygge. Men husk det ikke kun er barn m diagnoser som kan oppføre seg galt. Ingen skylder på en diagnose men den kan hjelpe med forståelse for hvorfor noe skjer. Er mine unger slemme med andre, voksne eller barn får dette konsekvenser.

Å hva er liksom de konsekvensene? Kosestund med boller og kakao, mens mor sier at slik kan du ikke gjøre lille venn men stakkar du har jo ADHD så det er jo ikke din skyld...

 

Anonymous poster hash: b52e0...7d9

Er du virkelig så dum?
Skrevet

 

 

Selvsagt skal alle barn være snille med hverandre og alle skal være trygge. Men husk det ikke kun er barn m diagnoser som kan oppføre seg galt. Ingen skylder på en diagnose men den kan hjelpe med forståelse for hvorfor noe skjer. Er mine unger slemme med andre, voksne eller barn får dette konsekvenser.

Å hva er liksom de konsekvensene? Kosestund med boller og kakao, mens mor sier at slik kan du ikke gjøre lille venn men stakkar du har jo ADHD så det er jo ikke din skyld...

 

Anonymous poster hash: b52e0...7d9

Er du virkelig så dum?

Nei jeg er langt ifra dum. Men du får skrive noen av de konsekvensene du bruker da?

 

 

Anonymous poster hash: b52e0...7d9

Skrevet

 

 

 

Selvsagt skal alle barn være snille med hverandre og alle skal være trygge. Men husk det ikke kun er barn m diagnoser som kan oppføre seg galt. Ingen skylder på en diagnose men den kan hjelpe med forståelse for hvorfor noe skjer. Er mine unger slemme med andre, voksne eller barn får dette konsekvenser.

Å hva er liksom de konsekvensene? Kosestund med boller og kakao, mens mor sier at slik kan du ikke gjøre lille venn men stakkar du har jo ADHD så det er jo ikke din skyld...

 

Anonymous poster hash: b52e0...7d9

Er du virkelig så dum?
Nei jeg er langt ifra dum. Men du får skrive noen av de konsekvensene du bruker da?

 

 

Anonymous poster hash: b52e0...7d9

Og hvorfor skal jeg det? Har jeg noe å bevise for deg?

Skrevet

 

 

Selvsagt skal alle barn være snille med hverandre og alle skal være trygge. Men husk det ikke kun er barn m diagnoser som kan oppføre seg galt. Ingen skylder på en diagnose men den kan hjelpe med forståelse for hvorfor noe skjer. Er mine unger slemme med andre, voksne eller barn får dette konsekvenser.

Å hva er liksom de konsekvensene? Kosestund med boller og kakao, mens mor sier at slik kan du ikke gjøre lille venn men stakkar du har jo ADHD så det er jo ikke din skyld...

 

Anonymous poster hash: b52e0...7d9

Er du virkelig så dum?
Er jo du selv som har skrevet det da. Så er virkelig du så dum?
Skrevet

 

 

 

Selvsagt skal alle barn være snille med hverandre og alle skal være trygge. Men husk det ikke kun er barn m diagnoser som kan oppføre seg galt. Ingen skylder på en diagnose men den kan hjelpe med forståelse for hvorfor noe skjer. Er mine unger slemme med andre, voksne eller barn får dette konsekvenser.

Å hva er liksom de konsekvensene? Kosestund med boller og kakao, mens mor sier at slik kan du ikke gjøre lille venn men stakkar du har jo ADHD så det er jo ikke din skyld...

 

Anonymous poster hash: b52e0...7d9

Er du virkelig så dum?
Er jo du selv som har skrevet det da. Så er virkelig du så dum?
Var ikke sånn den hendelsen var
Skrevet

Type atferd som du beskriver skal ikke aksepteres diagnose eller ei.

 

Tar ikke skolen godt nok ansvar etter beskjeder så gå videre med saken! Snakk med de som er over skolen (Beklager det står stilt inn hode ..) snakk med barnevernet og eller media.

 

Hilsen add mamma, med et barn som finner på det utrolige men full informasjon empiri for andre!

Skrevet

 

 

 

 

Selvsagt skal alle barn være snille med hverandre og alle skal være trygge. Men husk det ikke kun er barn m diagnoser som kan oppføre seg galt. Ingen skylder på en diagnose men den kan hjelpe med forståelse for hvorfor noe skjer. Er mine unger slemme med andre, voksne eller barn får dette konsekvenser.

Å hva er liksom de konsekvensene? Kosestund med boller og kakao, mens mor sier at slik kan du ikke gjøre lille venn men stakkar du har jo ADHD så det er jo ikke din skyld...

 

Anonymous poster hash: b52e0...7d9

Er du virkelig så dum?
Er jo du selv som har skrevet det da. Så er virkelig du så dum?
Var ikke sånn den hendelsen var
Er ikke så god på å leite fram tråder men skal prøve å finne den. Er jo mulig jeg tar feil av tråden for det er jo en stund siden.
Skrevet

 

 

 

 

 

Selvsagt skal alle barn være snille med hverandre og alle skal være trygge. Men husk det ikke kun er barn m diagnoser som kan oppføre seg galt. Ingen skylder på en diagnose men den kan hjelpe med forståelse for hvorfor noe skjer. Er mine unger slemme med andre, voksne eller barn får dette konsekvenser.

Å hva er liksom de konsekvensene? Kosestund med boller og kakao, mens mor sier at slik kan du ikke gjøre lille venn men stakkar du har jo ADHD så det er jo ikke din skyld...

 

Anonymous poster hash: b52e0...7d9

Er du virkelig så dum?
Er jo du selv som har skrevet det da. Så er virkelig du så dum?
Var ikke sånn den hendelsen var
Er ikke så god på å leite fram tråder men skal prøve å finne den. Er jo mulig jeg tar feil av tråden for det er jo en stund siden.
Let i vei, men mye mulig den ble slettet fordi folk mobbet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...