Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #27 Skrevet 28. november 2014 Kvalmt og egoistisk.. Ingenting er sexy med en mann som spiser den eneste føden en liten baby skal ha.. Har du for mye, så frys det ned, spar det til BABYEN. Ikke overfor den allerede feite mannen. Anonymous poster hash: d5d60...af6
Gjest Antarctica Skrevet 28. november 2014 #28 Skrevet 28. november 2014 Nice try, Yummie B. Melk! Finn deg et annet forum, dette er ikke ment for kobleri.
Yummiebmelk Skrevet 28. november 2014 Forfatter #29 Skrevet 28. november 2014 Til de som er ignorante og uvitende : kroppen produserer mer etter etterspørsel så man tar ikke det barnet skal man ha, man øker produksjonen og ergo gir mer til barnet. Til info: om man leser det jeg skriver så handler dette IKKE om sex, sex, sex eller kobleri. Les hva som skrives før man åpner kjeften. Dette handler om informasjon for de som -ønsker- å lese om det. De som ikke liker informasjonen kan kommentere i en annen tråd. Helt utrolig hvor ignorante og trollete noen mennesker skal være.
Jezebel Skrevet 28. november 2014 #30 Skrevet 28. november 2014 Denne tråden er litt som en bilulykke. Helt grusomt, men likevel må man bort å kikke litt. Og gudene skal vite at det er enkelte som har behov for øyeblikkelig hjelp.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 28. november 2014 #31 Skrevet 28. november 2014 Hi.. Du høres ut som en dårlig kioskroman! Hvorfor jeg gikk inn på denne tråden? Fordi jeg ikke skjønte hva som sto i overskriften eller hva det er. Nå som jeg skjønner det, forlater jeg tråden. Gives me the creeps..
Gjest Antarctica Skrevet 28. november 2014 #32 Skrevet 28. november 2014 Til de som er ignorante og uvitende : kroppen produserer mer etter etterspørsel så man tar ikke det barnet skal man ha, man øker produksjonen og ergo gir mer til barnet. Til info: om man leser det jeg skriver så handler dette IKKE om sex, sex, sex eller kobleri. Les hva som skrives før man åpner kjeften. Dette handler om informasjon for de som -ønsker- å lese om det. De som ikke liker informasjonen kan kommentere i en annen tråd. Helt utrolig hvor ignorante og trollete noen mennesker skal være. Berklager, men du får null cred med det der. Du starter med et spørsmål som overskrift, noe som er litt å føre folk bak lyset - for du lurer ikke egentlig på det! Du har allerede bestemt deg for at dette er flotte greier, og har oppretta en profil bare for å finne likesinnede. Overskriften er åpen, sånn at leserne skal henge seg på tråden. (Det er for øvrig det som kalles "trolling" - har ingen ting med "et troll" å gjøre.)
Trollemor75 Skrevet 28. november 2014 #33 Skrevet 28. november 2014 Burde en av oss kanskje rapportert den? Er litt usikker på hva jeg skulle skrevet til moderatorene, samtidig virker den veldig, veldig feil...
Iiiiik Skrevet 28. november 2014 #34 Skrevet 28. november 2014 Burde en av oss kanskje rapportert den? Er litt usikker på hva jeg skulle skrevet til moderatorene, samtidig virker den veldig, veldig feil... Nei, ikke noe å rapportere. Det er fremmed, kanskje også litt ekkelt, men det er ikke brudd på forumreglene.
Gjest Antarctica Skrevet 28. november 2014 #35 Skrevet 28. november 2014 Burde en av oss kanskje rapportert den? Er litt usikker på hva jeg skulle skrevet til moderatorene, samtidig virker den veldig, veldig feil... Tror ikke det trengs. La stakkaren drite seg ut, det er frivillig å skrive her.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #36 Skrevet 28. november 2014 Dæven steike. Er du sikker på at trollfar liker å sutte på puppene dine Hi? Eller sier han at det er godt for å være høflig? Kanskje han ikke tør å si nei, for da kan det jo være at du slår opp rullegardinen, for utenfor er det sol? Ikke godt å vite. Anonymous poster hash: 8f245...1e9
Yummiebmelk Skrevet 28. november 2014 Forfatter #37 Skrevet 28. november 2014 Trollemor: Du får jo rapportere tråden siden du ikke liker det som står i den. Pashla: Beklager at jeg ikke laget overskriften slik du syntes den er best. Det er rimelig tydelig hva tråden handler om og man kan bare la vær å lese om man ikke liker det. Er helt kult å være uenig, så lenge man kan holde seg saklig.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #38 Skrevet 28. november 2014 Altså googler man det kommer det opp mye porno så det å si det ikke er noe seksuelt med det må du lenger ut på landet med. Ligger ekle menn med stå og drikker av dama... Nasty. Anonymous poster hash: 8c9df...053
Yummiebmelk Skrevet 28. november 2014 Forfatter #39 Skrevet 28. november 2014 Gode Gud, kan sikkert Google andre ting så kommer det opp sexgreier da og , det betyr ikke at det behøver å være seksuelt for meg, min partner og kanskje andre folk. Trist at samfunnet må være så seksuelt
Gjest Antarctica Skrevet 28. november 2014 #40 Skrevet 28. november 2014 Trollemor: Du får jo rapportere tråden siden du ikke liker det som står i den. Pashla: Beklager at jeg ikke laget overskriften slik du syntes den er best. Det er rimelig tydelig hva tråden handler om og man kan bare la vær å lese om man ikke liker det. Er helt kult å være uenig, så lenge man kan holde seg saklig. Jeg syns det er uredelig at du skal lure folk inn i en tråd der ditt mål er å verve nye tilhengere til en kinky preferanse. Det er saklig. Jeg tror heller ikke du er en gift trebarnsmor på 35 og et halvt år som er medlem her fordi foreldre/barn-spørsmål er viktige for deg. Du meldte deg inn for å diskutere denne interessen din, og jeg har dermed et saklig behov for å påpeke at dette er feil forum.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #41 Skrevet 28. november 2014 Burde en av oss kanskje rapportert den? Er litt usikker på hva jeg skulle skrevet til moderatorene, samtidig virker den veldig, veldig feil... Tror ikke det trengs. La stakkaren drite seg ut, det er frivillig å skrive her. Da lar vi tråden leve sitt eget liv. Litt nysgjerrig på å vite hvor lenge den vil holde seg opp... Samtidig utgjør det en avveksling ift tråder om dårlige foreldre som ikke ha pakkekalender. Dog, troverdigheten (om man kan snakke om troverdighet) til HI ville kanskje vært et hakk høyere om HI ikke hadde meldt seg på i dag, utelukkende for å starten denne tråden. Ha en fortsatt god dag alle sammen. Anonymous poster hash: 135c9...054
Elsker livet Skrevet 28. november 2014 #42 Skrevet 28. november 2014 Det kan godt hende det ikke oppleves som noe seksuelt for en del av de som driver med dette. Men for meg er det helt unaturlig å skulle amme et voksent menneske som er i stand til både innta og skaffe seg mat selv. Eneste jeg lurer på om det ernæringsmessig har noe for seg? Er det ikke bedre at begge henter energi i form av mat utenfor, og ikke tar alt fra kvinnen?
Yummiebmelk Skrevet 28. november 2014 Forfatter #43 Skrevet 28. november 2014 Er helt legitimt å mene det Pashla. Nå er ikke jeg ute etter å verve noen, men heller informere om hvor flott det er. Overskriften var vinklet slik at de som kanskje syntes det var interessant skulle kunne lese mer om det. Det er faktisk ikke vanskeligere enn å la vær å lese tråden. Forumet er rett sted iom at det i de aller fleste tilfellene er småbarnsmødre som har brystmelk.
Gjest Antarctica Skrevet 28. november 2014 #44 Skrevet 28. november 2014 Er helt legitimt å mene det Pashla. Nå er ikke jeg ute etter å verve noen, men heller informere om hvor flott det er. Overskriften var vinklet slik at de som kanskje syntes det var interessant skulle kunne lese mer om det. Det er faktisk ikke vanskeligere enn å la vær å lese tråden. Forumet er rett sted iom at det i de aller fleste tilfellene er småbarnsmødre som har brystmelk. Igjen, er DU småbarnsmor? Eller ønsker du å skaffe deg kontakt med folk som har brystmelk....?
Trollemor75 Skrevet 28. november 2014 #45 Skrevet 28. november 2014 Burde en av oss kanskje rapportert den? Er litt usikker på hva jeg skulle skrevet til moderatorene, samtidig virker den veldig, veldig feil...Tror ikke det trengs. La stakkaren drite seg ut, det er frivillig å skrive her. Da lar vi tråden leve sitt eget liv. Litt nysgjerrig på å vite hvor lenge den vil holde seg opp... Samtidig utgjør det en avveksling ift tråder om dårlige foreldre som ikke ha pakkekalender. Dog, troverdigheten (om man kan snakke om troverdighet) til HI ville kanskje vært et hakk høyere om HI ikke hadde meldt seg på i dag, utelukkende for å starten denne tråden. Ha en fortsatt god dag alle sammen.Anonymous poster hash: 135c9...054 Sorry, hadde ikke tenkt å være anonym på den.
Katteskinnet Skrevet 28. november 2014 #46 Skrevet 28. november 2014 Folk gjør da verre ting enn dette, så hvorfor tar enkelte så på vei? Å kalle andre syke for noe som til syvende og sist ikke skader noen syns jeg er over grensen for hva som er greit å si til andre.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #47 Skrevet 3. desember 2014 Seriøst?! Anonymous poster hash: a3d74...bd5
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #48 Skrevet 3. desember 2014 Er Aune Sand her? Anonymous poster hash: 77422...18a
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #49 Skrevet 3. desember 2014 Hvordan gjør du det med raping av mannen etter en slik økt? Legger du han over skulderen og slår han lett på ryggen? Eller er det bedre å legge han over knærene og slå han lett på rompa med et spanskrør? Anonymous poster hash: a9125...e16
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #50 Skrevet 3. desember 2014 Jeg syntes dette hørtes interessant ut jeg. Jeg har aldri hørt om det, men kropp og sjel og sex og nærhet hører jo sammen alt i hop, så hvorfor ikke. Kan godt se for meg at det kunne vært hyggelig. Litt merkelig. Men sikkert hyggelig. Anonymous poster hash: 9cbee...905
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå