Gå til innhold

Er voksenamming spennende ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Voksenamming gjøres av mange par men veldig få snakker om det, dessverre.

Den nærheten det gir en det mest fantastiske jeg har opplevd noen gang.

Amming er noe av det naturligste i verden men dessverre så virker det som om en del av dagens mødre syntes dette er mas, ekkelt og unødvendig.

Amming gir nærhet, kos, fantastisk næring, selv for voksne og en utrolig ro i kroppen.

Skriv gjerne en pm om dere ønsker råd om voksenamming eller bare vil prate.

PS. Om du ikke liker dette, er det bare å lese en annen tråd i stedet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. Da leser jeg en annen tråd ;-)

Skrevet

Dette er noe jeg aldri har forstått. Forstår at det er noe for spesielt interesserte. Jeg har ammet mine barn til de har vært 18 og 24 mnd, men ville aldri i verden ha ammet en voksen. Men så er det mye annet jeg ikke forstår også, som spanking f.eks.

Anonymous poster hash: 97b87...417
Skrevet

Hjelpe meg.😲

Er Åsta tilbake?

Anonymous poster hash: 58343...94e

Skrevet

What the fuck did I just read?

Anonymous poster hash: 72747...b4a

Skrevet

Du mener seriøst ikke at mannen skulle ligge og sutte på puppene mine (i håp om melk?) for kos og nærhet ? Å leke med de er en ting , å suge på de i håp om "næring". Hehe artig ! Og veldig veldig ekkelt ....... 😳😳😳🙈🙊

Skrevet

Tipper dette er en mann med spesielle interesser. Du får nok ikke napp her, mister ;)

Anonymous poster hash: 97b87...417
Skrevet

Jeg er litt for eldre-amming, jeg!

Når tennene har falt ut, og demensen har tatt de tror jeg veldig mange eldre kunne nytt godt av denne varmen og godheten fra en ammende kvinne som deg selv. Mange av de får ikke i seg nok næring, så det burde være helt perfekt!

Meld deg på ditt lokale eldresente med demensavdeling!

:ironi: 

Skrevet

Ugh, og der kom svangerskapskvalmen kjenner jeg...

Anonymous poster hash: 452d1...d17
Skrevet

Der kom kvalmen hos meg også, og jeg har ikke hatt eggløsning engang denne prøveperioden.

*gulp*

Anonymous poster hash: dfb77...d98
Skrevet

Haha men hvorfor går dere inn på tråden om dere syns det er kvalmt? Det står jo i overskriften hva det handler om. :P

Anonymous poster hash: ea1fb...c8a
Skrevet

Jeg er litt for eldre-amming, jeg!

Når tennene har falt ut, og demensen har tatt de tror jeg veldig mange eldre kunne nytt godt av denne varmen og godheten fra en ammende kvinne som deg selv. Mange av de får ikke i seg nok næring, så det burde være helt perfekt!

Meld deg på ditt lokale eldresente med demensavdeling!

:ironi:

Hahahaha!!!!

Ler meg i hel!!!!!!!!!!!

Skrevet

Interessant at den som lagde innlegget opprettet profilen sin i dag tidlig da... he he... 

Anonymous poster hash: 0006e...302
Skrevet

Haha men hvorfor går dere inn på tråden om dere syns det er kvalmt? Det står jo i overskriften hva det handler om. :P

Anonymous poster hash: ea1fb...c8a

Av nyskjerrighet kanskje? Sånn sett er vel svaret på spørsmålet ja. Det er "spennende" i den forstand at det er veldig fremmed.

Om det er spennende i form av seksuelt pirrende? Nei.

Om det har ernæringsmessig interesse? Nei.

Om jeg kunne tenke meg det i mitt eget ekteskap? Nei.

Om jeg tror det er riktig at det gjøres av mange par? Nei.

Om jeg bryr meg om hvorvidt andre gjør det? Neida, helt greit. Sikkert fint for dem, men jeg vil helst ikke vite det.

Skrevet

En anonym poster sa det på en god måte, hvorfor i det hele tatt lese tråden dersom man syntes det er ekkelt.

Selvsagt er det noen som og må rakke ned på andre ved å bruke såkalte morsomheter.

Det som virkelig er trist er at dere overhodet ikke vet hva dere går glipp av.

Er dere negative kvinner virkelig så usikre på deres egen kropp at dere ikke ser hvor vakkert det er at deres kropp produserer denne fantastiske melken?

Når du har melkespreng fordi du overproduserer eller poden ikke har spist nok, hvorfor pumpe når man kan la partneren hjelpe seg ?

Problemet er følgende : negative folk tenker seksuelt på det når det er alt annet enn seksuelt !

Skrevet

Jeg synes det er helt greit at folk ikke snakker om dette, hvis de gjør det!

Skrevet

En anonym poster sa det på en god måte, hvorfor i det hele tatt lese tråden dersom man syntes det er ekkelt.

Selvsagt er det noen som og må rakke ned på andre ved å bruke såkalte morsomheter.

Det som virkelig er trist er at dere overhodet ikke vet hva dere går glipp av.

Er dere negative kvinner virkelig så usikre på deres egen kropp at dere ikke ser hvor vakkert det er at deres kropp produserer denne fantastiske melken?

Når du har melkespreng fordi du overproduserer eller poden ikke har spist nok, hvorfor pumpe når man kan la partneren hjelpe seg ?

Problemet er følgende : negative folk tenker seksuelt på det når det er alt annet enn seksuelt !

Hva er det hvis det ikke er seksuelt? Jeg spør fordi jeg ikke vet, det er ikke ett forsøk på å være spydig!

Skrevet

Er det ikke dette de kaller "adult baby"?

Anonymous poster hash: fd379...326
Skrevet

Preggie:

Det er en dyp nærhet til noen man er glad i (les: partneren sin), kos, avslapning, egen til partneren i en ellers stresset hverdag og endeløs kjærlighet til sin partner.

Skrevet

Interessant at den som lagde innlegget opprettet profilen sin i dag tidlig da... he he...  Anonymous poster hash: 0006e...302

Tenkte det samme. Pervo alert!

HI, kan anbefale søk på Google, du finner helt sikkert egnede fora der du kan teffe likesinnede, alt. filmer som viser det du er ute etter.

Anonymous poster hash: 135c9...054

Skrevet

Anonym: nei, det kan sikkert kombineres med det men det du snakker om er noen som vil være baby. Dette har ingenting med det å gjøre. Adult breastfeeding eller adult nursing relationship på Google gir deg mer info.

Skrevet

Å herregud jeg måtte lese to ganger for nå datt nesten øya av her!

Anonymous poster hash: dafe3...0bf

Skrevet

ÆSJ, FY SØREN, NOE SÅ KVALMT.. Er garantert en ekkel, kåt gubbe i 30-årene som strtet tråden.

Anonymous poster hash: 3a9aa...31c

Skrevet

ÆSJ, FY SØREN, NOE SÅ KVALMT.. Er garantert en ekkel, kåt gubbe i 30-årene som strtet tråden.Anonymous poster hash: 3a9aa...31c

Hvorfor akkurat i 30-årene? Ser for meg en purunge eller en 50-pluss gamling...

Anonymous poster hash: 135c9...054

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...