Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #26 Skrevet 28. november 2014 Det var det jeg trodde. Men forsikkerhetsskyld kan du, dersom TR ikke kommer, ta en test om en ukes tid. Bare for å være på den sikre siden. Men da vet du hvor skapet står og at din mann ikke ønsker seg barn.. Viktig å være ekstremt nøye med prevensjon fremover da så ikke du blir sittende som alenemor Anonymous poster hash: 395ae...eab
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #27 Skrevet 28. november 2014 Jeg skal uansett til legen på mandag for noe annet, så kan ta opp dette da. Kanskje få tatt noen blodprøver for å være helt sikker. Vi har 2 fra før, så han mener vel det er nok. Vil ikke bli alene. Så ja, må være veldig nøye med prevensjon. Jeg har alltid sagt fra da jeg har glemt p-pilla sånn at han er obs, men han peiser på. og så vidt jeg vet er man to om å lage barn. Anonymous poster hash: c1bf4...0c1
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #28 Skrevet 28. november 2014 Æsj, hi, det var trist. Både at du håpet på en spire til, og at mannen din kom med den kommentaren. Anonymous poster hash: b3a59...db3
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #29 Skrevet 28. november 2014 Ja, jeg syns det er ganske trist :/ Kjøpte CB + idag som anbefalt, så skal teste igjen før legen på mandag. Jeg håper mannen min en gang i fremtiden ombestemmer seg for jeg vil gjerne ha en til. Har alltid hatt lyst på 3 barn. Han delte denne meningen med meg før :/ Anonymous poster hash: c1bf4...0c1
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #30 Skrevet 28. november 2014 Veldig rart om den ikke blir positiv, for jeg ser tydelig to streker. Etter flere år med IVF forsøk har jeg testet ufattelig mye, en slik test hadde iallefall betydd graviditet her i gården. Anonymous poster hash: 4dbb7...8e6
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #31 Skrevet 28. november 2014 Sånne streker har jeg også fått siste to dager! På a1-test. Kom streken din før eller etter tidsfristen? Anonymous poster hash: d8abf...42d
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #32 Skrevet 3. desember 2014 Vel den var positiv, men det er ingenting der lenger nå Spontan abort. Men for å svare på ditt spørsmål, den kom ganske med en gang. så før tidsfrist. HI. Anonymous poster hash: c1bf4...0c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå